Bohater Tuska zacz±³ sypaæ pierwszy!

Data: 2012-05-28 02:57:45
Autor: muto2100
Bohater Tuska zacz±³ sypaæ pierwszy!
Data: 2012-05-28 12:05:34
Autor: T.
Bohater Tuska zaczal sypac pierwszy!

Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b0cf6259-beeb-4c8b-ae50-c7c1062aaefdm3g2000vbl.googlegroups.com...
http://vod.gazetapolska.pl/1782-bohater-tuska-zaczal-sypac-pierwszy

Szkoda tylko, ze zadna telewizja tego nie pokaze...
T.

Data: 2012-05-28 12:52:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Bohater Tuska zaczal sypac pierwszy!

Uzytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisal w wiadomosci news:4fc34eaa$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I po cóz brniecie w przegrana sprawe? Niesiolowski wygral proces z ta pania i jeszcze z innymi. Respektujcie wyroki sadów.

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-05-28 04:08:57
Autor: muto2100
On 28 Maj, 12:52, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "T." <kuki...@interia.pl> napisal w wiadomoscinews:4fc34eaa$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja

heheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee       gdzie  ty  zyjesz   stary    -
przeciez    system  sadowy    w  Polsce    jest   skorumpowany

rzadza    nadal    starzy     PZPR    owcy   i  ich  kolesie-  ze
juz    niewspomne    o    kolesiach     z    PO!

Data: 2012-05-28 13:11:54
Autor: Grzegorz Z.
Bohater Tuska zaczal sypac pierwszy!
muto2100 napisa³:

[...]

Ale tylko wtedy gdy orzeka nie po waszej my¶li.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmuj± siê g³ównie produkcj± masowej
g³upoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej g³upocie"

Data: 2012-05-28 13:09:19
Autor: A. Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

A ty zacytujesz _PRECYZYJNIE_ wyrok sądu czy będzie tradycyjnie leciał
po "domyślajcie się sami, najlepiej tak jak mi wygodnie"? Bo wyroki
sądów rzadko są aż tak jednoznacznie jak ty byś pragnął zasugerować :-)

Bo tak np. AFAIR wyrok sądu RP3 w sprawie "znieważenia pamięci" ojca
Michnika (Adama) nie twierdził wcale że to był "człowiekiem bez skazy",
a tylko (w mojej interpretacji tego co zapamiętałem) że wyroki sądów RP2 należało zacytować _precyzyjnie_ bez zmiany opisu czynu choćby i
piszącym wydawało się że przypisali mniejszą zbrodnię :-)
[ A jeśli ktoś mnie skoryguje _z zacytowaniem wyroku_ (nie na podstawie GW relacji - relacji zainteresowanej strony) to będę wdzięczny ]

Data: 2012-05-28 13:27:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87zk8simu8.fsfbat.anfi.hoemunix.org...
[...]

I po co ci to? Po co brniesz dalej? Jeśli sąd uznał rację Niesiołowskiego, to przyjmij to do wiadomości i zgódź się z tym wyrokiem. Chyba, że jesteś pisiakiem i każdy wyrok nie po twojej myśli jest przejawem niesprawiedliwości i skorumpowania Sądów.

Data: 2012-05-28 11:40:54
Autor: Observatore
Bohater Tuska zaczal sypac pierwszy!
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a): I po co ci to? Po co brniesz dalej? Je¶li s±d uzna³ racjê Niesio³owskiego, to przyjmij to do wiadomo¶ci i zgód¼ siê z tym wyrokiem. Chyba, ¿e jeste¶ pisiakiem i ka¿dy wyrok nie po twojej my¶li jest przejawem niesprawiedliwo¶ci i skorumpowania S±dów.

Hehehehehehe....a dlaczego wy Idzikowskij nie mzecie sie zgodzic w faktem,
zescie pierdolnieci?

Data: 2012-05-28 18:37:46
Autor: Rafa³
Bohater Tuska zaczal sypac pierwszy!
Dnia Mon, 28 May 2012 11:40:54 +0000 (UTC), Observatore napisa³(a):

[...]

Masz jakie¶ nazwisko ty sowiecki kmiocie?

Data: 2012-05-28 18:04:28
Autor: A. Filip
[...]

A do kurwy nędzy potrafisz zrozumieć że robi ogromną różnicę dokładnie
jaką rację Niesiołowskiego sąd uznał i do dokładnie jakiego stopnia?
Przecież _ponoć_ w RP3 mamy mieć wolność słowa, wypowiedzi i wyrażania
opinii a sądy _ponoć_ nie są "nową cenzurą" :-)

Jak się _TY_ powołujesz na wyrok to _TY_ cytuj sam wyrok a nie wyrażaj
zaledwie opinii własnych o tym co myślisz że ten wyrok powinien znaczyć.

Data: 2012-05-28 18:20:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:871um4z3zn.fsfbat.anfi.hoemunix.org...
[...]

Oczywiście. Mamy wolność słowa. Nie mamy wolności kłamstwa. Mnie wystarcza, że Niesiołowski podał wiele osób, które go fałszywie oskarżały do sądu i wszystkie sprawy wygrał.
Nie chciało mi się specjalnie szukać i znalazłem to z 8 maja 2008 r.:

# 3 tys. zł kary ma zapłacić publicysta "Naszego Dziennika" Jerzy Robert Nowak za stwierdzenie, że poseł PO Stefan Niesiołowski po aresztowaniu w 1970 r. za działalność opozycyjną "zaczął na wszystkich sypać zaraz pierwszego dnia po uwięzieniu".

 PoinformowaÅ‚o o tym w czwartek PAP biuro prasowe Warszawskiego SÄ…du OkrÄ™gowego i sam NiesioÅ‚owski.

 Pozew w tej sprawie NiesioÅ‚owski skierowaÅ‚ do SÄ…du Rejonowego dla Warszawy-ÅšródmieÅ›cia w styczniu bieżącego roku. WicemarszaÅ‚ek Sejmu domagaÅ‚ siÄ™ 3 tys. zÅ‚ zaznaczajÄ…c równoczeÅ›nie, że "w zasadzie" - ta kwota "ma wymiar symboliczny", a ewentualne przeproszenie go przez Nowaka na Å‚amach "NDz" "nie miaÅ‚oby żadnej wartoÅ›ci". #
http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci_agencyjne/pap/artykul/niesiolowski;wygral;z;publicysta;naszego;dziennika,161,0,340897.html

Jeśli nie podobają ci się wyroki sądów i je kwestionujesz masz dwa wyjścia:
1. wypad z kraju do kraju w którym będziesz akceptował wyroki sądów,
2. rozpuszczalnik.

Data: 2012-05-28 18:45:19
Autor: A. Filip
[...]

Poinformowało o tym w czwartek PAP biuro prasowe Warszawskiego Sądu
Okręgowego i sam Niesiołowski.

Pozew w tej sprawie Niesiołowski skierował do Sądu Rejonowego dla
Warszawy-Śródmieścia w styczniu bieżącego roku. Wicemarszałek Sejmu
domagał się 3 tys. zł zaznaczając równocześnie, że "w zasadzie" - ta
kwota "ma wymiar symboliczny", a ewentualne przeproszenie go przez
Nowaka na łamach "NDz" "nie miałoby żadnej wartości". #
[...]

_Nareszcie_ zacytowałeś (precyzyjnawo) wyrok i wysokość odszkodowania po
której też można osądzić ważkość przestępstwa/wykroczenia :-)

Data: 2012-05-28 16:52:42
Autor: Observatore
Bohater Tuska zaczal sypac pierwszy!
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a): _Nareszcie_ zacytowa³e¶ (precyzyjnawo) wyrok i wysoko¶æ odszkodowania po
której te¿ mo¿na os±dziæ wa¿ko¶æ przestêpstwa/wykroczenia :-)

**************************************

usilujecie uwiarygadniac Idzikowskiego na tej grupie? Te sady sa goowno warte, kiedy chodzi o TW ktorzy pracowali dla sowietow.
Kim jest Niesiolowski to przeciez widac po zachowaniu i po czynach.

Krzysztof Wyszkowski tez musi przepraszac Walese, chociaz udowodniono kim byl i jest.

Uwazacie sie za dobrego policjanta? Przede wsztytkim jestesci GLUPIM policjantem

Data: 2012-05-28 19:25:07
Autor: Leprechaun
Bohater Tuska zaczal sypac pierwszy!

U¿ytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jq0agq$46q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciebie nikt nie uwiarygodni. Nawet ten dupoliz u2. Wszyscy wiedz±, ¿e jeste¶ sowieckim prowokatorem.

BomBel

Data: 2012-05-28 17:07:09
Autor: Observatore
Andrzej Filip etatowy dezinformator prosowiecki pracujacy
...w sieci. Wyslal ponad 11 000 postow , tylko z tego jednego konta.

Andrzej Filip
8npBwSunHeVPYjgi92DL2C9gIzvGgecaA

Andrzej Filip  wysyla ponadto posty z tego samego servera co GrzegorzZ, tzva adonai,Jaksa i polok-prawdziwy oraz ma kilka innych kont.
  http://groups.google.com/group/eternal-
september.support/msg/4ceb8266382406fe?dmode=source

Ps. Musze przyznac, ze dosc zdolny lajdak.

Data: 2012-05-28 17:08:40
Autor: Observatore
Andrzej Filip etatowy dezinformator prosowiecki pracujacy

  http://groups.google.com/group/eternal-
september.support/msg/4ceb8266382406fe?dmode=source

Voila:

From: Andrzej Filip <a...@xl.wp.pl>
Newsgroups: eternal-september.support
Subject: Lost registration/Password recovery emails [onet]
Date: Wed, 11 Jan 2012 10:54:27 +0100

Data: 2012-05-28 19:27:26
Autor: Leprechaun
Andrzej Filip etatowy dezinformator prosowiecki pracujacy

U¿ytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jq0beo$6mc$1inews.gazeta.pl...

From: Andrzej Filip <a...@xl.wp.pl>
Newsgroups: eternal-september.support
Date: Wed, 11 Jan 2012 10:54:27 +0100

Nom i co z tego przymule?

BomBel

Data: 2012-05-29 08:51:52
Autor: A. Filip
etatowy dezinformator czyli [tu wstaw jak SAM uważasz]
"Leprechaun" <smrody.polityczne@pralnia.biz> pisze:
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jq0beo$6mc$1inews.gazeta.pl...

From: Andrzej Filip <a...@xl.wp.pl>
Newsgroups: eternal-september.support
Date: Wed, 11 Jan 2012 10:54:27 +0100

Nom i co z tego przymule?

BomBel

1) Widać inni dołączyli po mnie do korzystania z serwera
news.eternal-september.org który AFAIK a dobrą historią wywalania
spamerów i _nachalnych_ trolli który nie podaje "całemu światu" w
nagłówkach adresu IP z którego się wysyła posty.

2) Przynajmniej część z tych postów to _marne_ fałszywki np. ten post
wyśledzony w minutę (więcej mi się _ręcznie_ szukać nie chciało):

http://groups.google.com/group/pl.misc.kolej/msg/010d78d9919badee?dmode=source
  From: Andrzej Adam Filip <a...@poczta.onet.pl>
  Newsgroups: pl.misc.kolej
  Date: Sat, 27 Dec 2008 00:51:17 +0000 (UTC)

Może coś tam przez lata postnąłem (testowo) z news.gazeta.pl ale nie z
takiego konta. A kto chce niech uznaje użycie serwera news.gazeta.pl
przez fałszerza za "znaczące++" :-)

3) jak się wysyła ~10 postów dziennie na kilka różnych grup to przez
kilka lat się nazbiera, nieprawdaż :-)

Data: 2012-05-28 19:26:53
Autor: Leprechaun
Andrzej Filip etatowy dezinformator prosowiecki pracujacy

U¿ytkownik " Obsrywator" <zlamany.fiut.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jq0bbt$6gk$1inews.gazeta.pl...
..w sieci. Wyslal ponad 11 000 postow , tylko z tego jednego konta.

Andrzej Filip

Mog³by¶ przedstawic nam swój profil sowiecki prowokatorze?

BomBel

Data: 2012-05-28 18:59:57
Autor: u2
Bohater Tuska zaczal sypac pierwszy!
W dniu 2012-05-28 18:45, A. Filip pisze:
Oczywi¶cie. Mamy wolno¶æ s³owa. Nie mamy wolno¶ci k³amstwa. Mnie
wystarcza, ¿e Niesio³owski poda³ wiele osób, które go fa³szywie
oskar¿a³y do s±du i wszystkie sprawy wygra³.
Nie chcia³o mi siê specjalnie szukaæ i znalaz³em to z 8 maja 2008 r.:

# 3 tys. z³ kary ma zap³aciæ publicysta "Naszego Dziennika" Jerzy
Robert Nowak za stwierdzenie, ¿e pose³ PO Stefan Niesio³owski po
aresztowaniu w 1970 r. za dzia³alno¶æ opozycyjn± "zacz±³ na wszystkich
sypaæ zaraz pierwszego dnia po uwiêzieniu".

Zaraz, zaraz, ale o to, ze stefek n. zaczal sypac pierwszy oskarza go
jego byla narzeczona. Czyzby sad nie wzial pod uwage jej oskarzenia ?

Ot cala czecia peloesbecka.

Data: 2012-05-28 19:25:26
Autor: Leprechaun
Bohater Tuska zaczal sypac pierwszy!

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4fc3af0f$0$26684$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zamknij dziub dupolizie.

BomBel

Data: 2012-05-28 21:32:57
Autor: Andrzej Zbierzchowski
On 2012-05-28 11:57, muto2100 wrote:
http://vod.gazetapolska.pl/1782-bohater-tuska-zaczal-sypac-pierwszy

Odgrzewany kotlet :)

Data: 2012-05-29 00:32:12
Autor: Kaczysta
Bohater Tuska zacz±³ sypaæ pierwszy!
Lecz nadal aktualny - w kontek¶cie "wyskoków" Niesio³owskiego i jego plucia na PiS.
AZ

U¿ytkownik "Andrzej Zbierzchowski"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jq0jta$t78$2@inews.gazeta.pl...