Bohaterscy sędziowie poszerzyli wol Tuska, Junckera, ...? ;-)

Data: 2018-08-05 14:23:28
Autor: A. Filip
Bohaterscy sędziowie poszerzyli wol Tuska, Junckera, ...? ;-)
Ja zawsze jestem za sędziami poszerzającymi wolność słowa
_dla wszystkich_ stron ;-)

Poćwiczymy na tym "genialnym" wyroku prawo niezamierzonych konsekwencji?

https://nczas.com/2018/08/05/pania-minister-mozna-nazywac-sucza-sad-wydal-wyrok/
Panią minister można nazywać ,,suczą". Sąd wydał wyrok
05/08/2018

Sprawa 16-latki, która obraziła minister Annę Zalewską została
umorzona. Zdaniem sądu słowo, którego nastolatka użyła pod adresem
minister edukacji nie jest dość powszechne, zatem nie może być
rozpatrywane jako obelżywe. [...]

--
A. Filip

Data: 2018-08-05 14:49:14
Autor: Jacek Maciejewski
Bohaterscy sędziowie poszerzyli wolność słowa w RP3. Można bezkarnie nazwać suczą Schetynę, Tuska, Junckera, ...? ;-)
Dnia Sun, 05 Aug 2018 14:23:28 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

Poćwiczymy na tym "genialnym" wyroku prawo niezamierzonych konsekwencji

Weź ty wreszcie zdecyduj i oznajmij nam czy jesteś faszystą, narodowcem,
anarchistą czy po prostu durniem. Jak się raz dowiemy, nie będziemy
musieli czytać twoich postów tylko z czystym sumieniem wrzucimy cię do
KF-a :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-08-05 15:12:59
Autor: A. Filip
Bohaterscy sędziowie poszerzyli Tuska, Junckera, ...? ;-)
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> pisze:
[...]

Ja jestem jedyny w swoim rodzaju o wy tylko za stadem (baranów) podążający ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-08-05 15:43:24
Autor: Sonn
[...]

On jest tym wszystkim naraz. Dopiero teraz się połapałeś? Dodatkowo jest zakompleksionym durniem, który swoim kretyńskim trollowaniem i ozdobnikami w postach próbuje się dowartościować, podkreślając nimi "ważność" swoich wypierdów.

--
Sonn

Data: 2018-08-20 07:25:42
Autor: Lepudruk
Bohaterscy sędziowie poszerzyli wolność słowa w RP3. - filip to dureń!

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:foe5u9jqtd0z.o19p4wslwh17$.dlg40tude.net...
[...]

Na 100% dureń! W podobnym stylu produkuje się na pl.soc.polityka.

CL

Bohaterscy sędziowie poszerzyli wol Tuska, Junckera, ...? ;-)