Boiler czy wymiennik ?

Data: 2010-07-25 17:52:55
Autor: Marek Dyjor
Boiler czy wymiennik ?
/// Kaszpir /// wrote:
Witam !

Inwestor buduje dla mnie dom.
W "standardzie" wyposażenie będzie piec na ekogroszek z podajnikiem i
"ogrzewacz wody wyposażony w grzałkę 230V".

Jak widać "mało danych" ale zdaje się że jest to boiler 80l produkcji
Elektromet (cała instalacja grzewcza oparta jest na produktach tej
marki).
Zastanawia mnie jedno. Czy w takim boilerze mogę grzać wodę tylko
przez grzałkę 220V czy także mogę grzać wodę za pomocą pieca na
ekogroszek ? Czy taki boiler na 220V jest "dwufunkcyjny" , czyli działa na prąd i
"bez prądu" ?

może jednak zapytaj swojego wykonawcy? albo zajżyj do projektu instalacji

Boiler czy wymiennik ?