Boję się !!!

Data: 2011-10-03 11:31:36
Autor: MH
Boję się !!!
Tak , tak...  Cytryna , Chams , Obersrator itp. , możecie mieć satysfakcję !!
Ja naprawdę się boję , strach mi dupę ściska , że LIDER (tfu..) , FUHRER może
wygrać wybory. Nieee , nie robię se jaj. Zupełnie poważnie , strach
nieprawdziwym Polakom dupę ściska.  K...wa , chyba PIERWSZY RAZ W ŻYCIU pójdę
na wybory. Mogę być trochę pogubiony w tym procederze , to w końcu w moim
przypadku coś jak Pierwsza Komunia Święta...  To  co prawda mam za sobą , ale
z racji wieku i zależności od Starszych , nie miałem na to większego wpływu i
szczerze powiedziawszy niezbyt to łapałem..  No dobra , do rzeczy ... JAK TO
SIE ROBI ???  (bez głupich skojarzeń...)  Mam gdzieś się zarejestrować ??
Wyspowiadać się , a następnie zgłosić się gdzieśtam cośtam z kartką od
Wielebnego ??  Ale tak na poważnie , bez jaj , JA NAPRAWDĘ nie wiem jak to się
robi...  Dajcie mi instrukcje głosowicza , ale tak "step by step".

MH

Data: 2011-10-03 08:37:29
Autor: HaMMeR
Boję się !!!
On 3 Paź, 13:31, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Tak , tak...  Cytryna , Chams , Obersrator itp. , możecie mieć satysfakcję !!
Ja naprawdę się boję , strach mi dupę ściska ,

Bo masz sie bac!!

 że LIDER (tfu..) , FUHRER może
wygrać wybory. Nieee , nie robię se jaj. Zupełnie poważnie , strach
nieprawdziwym Polakom dupę ściska.  K...wa , chyba PIERWSZY RAZ W ŻYCIU pójdę
na wybory.

Bo masz isc i glosowac na to platformiane goow..o!
Tak cie zaprogramowano i tak ma byc, wymozdzku!

[...]

Bo masz 'nie lapac'.., od tego sa wazniejsi platfonsi!

[...]

Zacznij od onanizmu i...zakoncz na tym! To i tak o wiele za duzo
indywidualnej aktywnosci
jak na platformiane zwyczaje...

MH

Data: 2011-10-03 13:52:00
Autor: A. Filip
Boję się !!! [Czy Polska zwalcza kryzys tak jak Grecja POPRZEDNI(E)?]
" MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
Tak , tak...  Cytryna , Chams , Obersrator itp. , moĹźecie mieć
satysfakcję !!  Ja naprawdę się boję , strach mi dupę ściska , Ĺźe
[...]
cośtam z kartką od Wielebnego ??  Ale tak na powaĹźnie , bez jaj , JA
NAPRAWDĘ nie wiem jak to się robi...  Dajcie mi instrukcje głosowicza
, ale tak "step by step".

MH

A nie boisz się że Tusk und Rostowski zwalczają kryzys tak jak Grecy
zwalczali poprzedni(e) kryzysy czyli tfurczą rachunkowością żeby
"na papierze" wyglądało "niby w porządku"?

Jak stado politycznych baranów zapisało w konstytucji limity zadłużenia
takie same "na dobre i (bardzo) złe czasy" to nie przekroczenie tych
progów dzięki "(bardzo) kreatywnej księgowości" tym razem jest IMHO
zaiste budowaniem zabójczego potencjału dla kolejnego dużego++ kryzysu.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Czyn jest okrągły, język płaski.

Data: 2011-10-03 12:06:27
Autor: MH
Boję się !!! [Czy Polska zwalcza kryzys tak jak Grecja POPRZEDNI(E)?]
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

A nie boisz siÄ&#65533; Ĺźe Tusk und Rostowski zwalczajÄ&#65533; kryzys tak jak Grecy
zwalczali poprzedni(e) kryzysy czyli tfurczÄ&#65533; rachunkowoĹ&#65533;ciÄ&#65533; Ĺźeby
"na papierze" wyglÄ&#65533;daĹ&#65533;o "niby w porzÄ&#65533;dku"?

Hmmm , od czterech lat bulę na emerytutkę tyle samo..  To co prawda temat na
inny wątek. Moi Rodzice , skromnie , ale godnie żyją jako emeryci.

CO TY FACET PIERDOLISZ  ??!!! Gdzie ty widzisz w PL "model" Grecki ?? Gostek pozostający w nieformalnym związku z kotem takich głupot ci nawtykał ??
Jak ktoś jest DUPĄ , to wyląduje pod mostem , bez względu na to kto rządzi. Ja
nie mam zamiaru takich nieudaczników utrzymywać. Hahhh...  A pamiętasz jakie
leciały hasła z bezzębnych ust Fuhrera (LIDERA) w 2007..  TUSK - NIEUDACZNIK
!!  Buahahaha !!!!   Kto tu rwa jego mać jest nieudacznikiem ???
Ale jaja..  Weź se sam na to retoryczne pytanko odpowiedz !!

MH

Jak stado politycznych baranĂłw zapisaĹ&#65533;o w konstytucji limity zadĹ&#65533;uĹźenia
takie same "na dobre i (bardzo) zĹ&#65533;e czasy" to nie przekroczenie tych
progĂłw dziÄ&#65533;ki "(bardzo) kreatywnej ksiÄ&#65533;gowoĹ&#65533;ci" tym razem jest IMHO
zaiste budowaniem zabĂłjczego potencjaĹ&#65533;u dla kolejnego duĹźego++ kryzysu.

Data: 2011-10-03 14:02:30
Autor: Grzegorz Z.
Boję się !!!
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-03 20:15:45
Autor: raff
Boję się !!!

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1twn54drvwg91.hyl50skdu9pa$.dlg40tude.net...
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Ty tez nie.

R.

Data: 2011-10-03 22:26:42
Autor: Grzegorz Z.
Boję się !!!
raff napisał:

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1twn54drvwg91.hyl50skdu9pa$.dlg40tude.net...
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Ty tez nie.

Przecież nie zmieniam.

Data: 2011-10-03 22:33:57
Autor: raff
Boję się !!!

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:2iv9z1x918e3.13r1d2wyypmiu.dlg40tude.net...
raff napisał:

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1twn54drvwg91.hyl50skdu9pa$.dlg40tude.net...
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Ty tez nie.

Przecież nie zmieniam.

Zmieniasz.

R.

Data: 2011-10-03 14:01:35
Autor: Grzegorz Z.
Boję się !!!
MH napisał:

Ale tak na poważnie , bez jaj , JA NAPRAWDĘ nie wiem jak to się
robi...  Dajcie mi instrukcje głosowicza , ale tak "step by step".

Jeśli na poważnie to podpowiadam.

Nigdzie nie musisz się rejestrować, jak pójdziesz do komisji wyborczej w
dniu wyborów znajdującej się w pobliżu twojego miejsca zamieszkania, to
nawet jeśli nie będzie to ten lokal w którym możesz głosować, to powiedzą
ci do którego masz iść.

By wyborca mógł oddać głos, jego nazwisko musi znajdować się w spisie
wyborców. Każdy obywatel może zostać wpisany tylko na jedną taką listę.
Spisy wyborców sporządzają urzędy gmin. Na listy trafiają automatycznie
wyborcy na stałe zameldowani na obszarze danej gminy, którzy nie złożyli
wniosku o wpisanie do stałego rejestru wyborców w innym miejscu oraz
wyborcy będący obywatelami polskimi, którzy zostali wpisani do rejestru na
własny wniosek. Koniecznie należy pamiętać, że wyborcy zameldowani w jakimś
miejscu na pobyt czasowy, znajdą się na liście w miejscu ich stałego
zameldowania.

Jeśli chodzi o głosowanie do Sejmu to by oddać ważny głos trzeba postawić x
po lewej stronie nazwiska osoby, na którą chcemy zagłosować. Jeśli jednak
postawimy x przy więcej niż jednym kandydacie to głos zachowuje ważność i
traktowany jest jako głos na konkretną listę partyjną, ale personalnie
otrzymuje go osoba, która zajmuje na danej liście pierwsze miejsce. Taka
zasada nie obowiązuje w sytuacji, gdy wyborca zaznaczy kilka nazwisk z
różnych list. Wówczas głos jest nieważny.

Senatorowie są wybierani w 40 okręgach wyborczych. W każdym okręgu wybiera
się od 2 do 4 senatorów na zasadzie większościowej. W trakcie głosowania,
na liście kandydatów można postawić x przy tylu nazwiskach, ile przypada
miejsc w Senacie z danego okręgu, czyli od 2 do 4. Można zaznaczyć mniej
nazwisk, niż wynosi liczba mandatów z okręgu, ale nie wolno zaznaczyć ich
więcej - wtedy głos jest nieważny. Do Senatu z danego okręgu wejdą ci
kandydaci, którzy zbiorą najwięcej głosów. --

Data: 2011-10-03 12:16:37
Autor: MH
Boję się !!!
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a): [ciach]

Dzięki , na poważnie było to na poważnie...  PIERWSZY RAZ W ŻYCIU pójdę na wybory.
I bynajmniej nie z powodu poparcia PO... JAPIERDOLE !!! Ależ to trza mieć
wełbie nasrane , żeby głosować na Smoleńsk...  MH

Data: 2011-10-03 16:45:03
Autor: 'HeÂŽSk'
Boję się !!!
On Mon, 3 Oct 2011 11:31:36 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Tak , tak...  Cytryna , Chams , Obersrator itp. , możecie mieć satysfakcję !!
Ja naprawdę się boję , strach mi dupę ściska , że LIDER (tfu..) , FUHRER może
wygrać wybory. [...]

 a ja chcialbym by wygral. zobaczyc mine prezesa kiedy "przypadkowy
 prezydent" wypieprzy go za drzwi - niepowtarzalne ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-03 08:22:45
Autor: HaMMeR
Boję się !!!
On 3 Paź, 16:45, 'He(R)Sk' < uro.bigbred...@interia.pl> wrote:
> [...]

 a ja chcialbym by wygral. zobaczyc mine prezesa kiedy "przypadkowy
 prezydent" wypieprzy go za drzwi - niepowtarzalne ;o)))

Popuszczasz gnojem lemingu i widac po tobie strach...i slusznie,
slusznie ruski pacholku..

Data: 2011-10-03 17:28:57
Autor: Grzegorz Z.
Boję się !!!
HaMMeR napisał:

[...]

A wiesz że ten który wymyślił te "lemingi" był Żydem?

Data: 2011-10-03 20:17:20
Autor: raff
Boję się !!!

"HaMMeR" <kd@tranzac.pl> wrote in message news:06887caf-bc49-4edd-a3a7-a47727a79f40q25g2000vbx.googlegroups.com...
> [...]

 prezydent" wypieprzy go za drzwi - niepowtarzalne ;o)))

Popuszczasz gnojem lemingu i widac po tobie strach...i slusznie,

Bo Henio to jest "prawicowiec" od Tuska buehehe.

R.

Data: 2011-10-03 18:02:32
Autor: boukun
Boję się !!!

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6c6eo$ri4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak czujesz, że już musisz, to idź i głosuj na tych, którym dają najmniejsze poparcie...
 Na złość babci nie odmrażaj sobie uszu...

boukun
boukun

Data: 2011-10-03 20:14:49
Autor: raff
Boję się !!!
To moze do szafy sie schowaj, jak sie boisz ?

R.

Boję się !!!