Boję się !!!

Data: 2011-10-03 16:45:03
Autor: 'HeÂŽSk'
Boję się !!!
On Mon, 3 Oct 2011 11:31:36 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Tak , tak...  Cytryna , Chams , Obersrator itp. , możecie mieć satysfakcję !!
Ja naprawdę się boję , strach mi dupę ściska , że LIDER (tfu..) , FUHRER może
wygrać wybory. [...]

 a ja chcialbym by wygral. zobaczyc mine prezesa kiedy "przypadkowy
 prezydent" wypieprzy go za drzwi - niepowtarzalne ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-03 08:22:45
Autor: HaMMeR
Boję się !!!

<logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> Tak , tak...  Cytryna , Chams , Obersrator itp. , mo ecie mie satysfakcj !!
> Ja naprawd si boj , strach mi dup ciska , e LIDER (tfu..) , FUHRER mo e
> wygra wybory. [...]

 a ja chcialbym by wygral. zobaczyc mine prezesa kiedy "przypadkowy
 prezydent" wypieprzy go za drzwi - niepowtarzalne ;o)))

Popuszczasz gnojem lemingu i widac po tobie strach...i slusznie,
slusznie ruski pacholku..

Data: 2011-10-03 17:28:57
Autor: Grzegorz Z.
Boję się !!!
HaMMeR napisał:

[...]

A wiesz że ten który wymyślił te "lemingi" był Żydem?

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-03 20:17:20
Autor: raff
Boję się !!!

"HaMMeR" <kd@tranzac.pl> wrote in message news:06887caf-bc49-4edd-a3a7-a47727a79f40q25g2000vbx.googlegroups.com...
> [...]

 prezydent" wypieprzy go za drzwi - niepowtarzalne ;o)))

Popuszczasz gnojem lemingu i widac po tobie strach...i slusznie,

Bo Henio to jest "prawicowiec" od Tuska buehehe.

R.

Boję się !!!