Boję się !!!

Data: 2011-10-03 18:02:32
Autor: boukun
Boję się !!!

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6c6eo$ri4$1inews.gazeta.pl...
Tak , tak...  Cytryna , Chams , Obersrator itp. , możecie mieć satysfakcję !!
Ja naprawdę się boję , strach mi dupę ściska , że LIDER (tfu..) , FUHRER może
wygrać wybory. Nieee , nie robię se jaj. Zupełnie poważnie , strach
nieprawdziwym Polakom dupę ściska.  K...wa , chyba PIERWSZY RAZ W ŻYCIU pójdę
na wybory.

Jak czujesz, że już musisz, to idź i głosuj na tych, którym dają najmniejsze poparcie...
 Na złość babci nie odmrażaj sobie uszu...

boukun
boukun

Boję się !!!