Boje z zakladem energetycznym

Data: 2009-07-11 06:54:32
Autor: slawek7
Boje z zakladem energetycznym
A możes powiedzieć co napisali w tym pisemku?
Jedyne co można to złożyć skagę do URE (Urząd regulacji energetyki),
lecz upszedzam, że Zakład Energetyczny zawsze może rozwiązać umowę
przyłączeniową zasłaniając się brakiem technicznych lub ekonomicznych
warunków przyłączenia, bo tak jest zapisane w ustawie i dość czesto z
tego kożystają, a zostaje tobie wtedy agregat prądotwórczy.
Powiedz jaki to zaklad energetczny?
Dla pocieszenia powiem ci ze znam przypadek, że ludzie czekali 8 lat
na przyłączenie wiec dwa lata to nie tak dużo.
Masz jeszcze takie wyjscie, że sam dostarczysz projekt do zakładu na
budowę, w zależności co napisali w warunkach, czy to zwykłe przyłącze,
czy może wieksza inwestycja budowy sieci lub ostateczność zrobić
projekt, wykonać to i odsprzedać wykonanie zakładowi.
tak bez warunków to ciezko cos doradzic, ale napisz cos wiecej.

Data: 2009-07-11 18:53:48
Autor: pluton
Boje z zakladem energetycznym
A możes powiedzieć co napisali w tym pisemku?

Nie chce mi sie drugi tego brac do reki.

lecz upszedzam, że Zakład Energetyczny zawsze może rozwiązać umowę
przyłączeniową zasłaniając się brakiem technicznych lub ekonomicznych
warunków przyłączenia,

Wszyscy sasiedzi dookola maja doprowadzony prad. Najblizsza rozdzielnia
przede mna jest 47 metrow ode mnie. Sasiedzi  za mna tez sa w odleglosci 50
m.

Masz jeszcze takie wyjscie, że sam dostarczysz projekt do zakładu na
budowę, w zależności co napisali w warunkach, czy to zwykłe przyłącze,

Tak wlasnie chce zrobic, tylko nie na swoj koszt.

Nullification

Data: 2009-07-11 09:58:37
Autor: slawek7
Boje z zakladem energetycznym
to jak Ci sie nie chce na to patrzec to musisz juz sam sobie radzić a
najlepiej popłacz w poduszkę. Z takim podejsciem to nie za bardzo jest
jak Ci pomóc i teraz zastanawiam sie po co prosiłes.
Mam doświadczenie w tych sprawach i moze cos by mozna poradzic, ale
jak nie chcesz to sam sie męcz.
Pozdrawiam.

Data: 2009-07-11 23:11:21
Autor: pluton
[...]

W kazdym razie dzieki, ze ci sie chcialo odpisac.

Nullification

Boje z zakladem energetycznym