Bójka pod Jasną Górą...

Data: 2009-06-20 13:30:01
Autor: Tzva Adonai
Bójka pod Jasną Górą...
O. Piotr Andruszkiewicz odpowiedzialny w Radiu Maryja za kontakty z
młodzieżą rzucił się z pięściami na Rafała Maszkowskiego, za to, że
rozdawał krytykujące rozgłośnię ulotki.

"Ty brudny żydowski ch**, sk***synu, wyp**alaj z ziemi moich ojców" -
krzyczał o. Andruszkiewicz.

Zdjęcie 1: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80273,6740310.html?i=0
Zdjęcie 2 - http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80273,6740310.html?i=1

Data: 2009-06-20 22:37:05
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva Adonai: Przełom technologiczny w GW! :-)
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> pisze:

O. Piotr Andruszkiewicz odpowiedzialny w Radiu Maryja za kontakty z
młodzieżą rzucił się z pięściami na Rafała Maszkowskiego, za to, że
rozdawał krytykujące rozgłośnię ulotki.

"Ty brudny Ĺźydowski ch**, sk***synu, wyp**alaj z ziemi moich ojcĂłw" -
krzyczał o. Andruszkiewicz.

Zdjęcie 1: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80273,6740310.html?i=0
Zdjęcie 2 - http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80273,6740310.html?i=1

To GW już robi takie zdjęcia na których *widać* co kto krzyczy? :-)
Ty [...] podałeś linki *tylko* do zdjęć.

Myśleć to co prawdziwe, czuć to co piękne i kochać co dobre
- w tym cel rozumnego Ĺźycia.
  -- Platon (427-347 p.n.e.)

Data: 2009-06-20 22:42:59
Autor: Piotr
Dnia Sat, 20 Jun 2009 22:37:05 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

To GW już robi takie zdjęcia na których *widać* co kto krzyczy? :-)
Ty [...] podałeś linki *tylko* do zdjęć.

Gwno wie co kto pomyśli, w przyszłości, albo mógłby pomyśleć...
Piotr
PS. W jaki sposób odchody mogłyby się zmienić spowrotem w żarcie?

Data: 2009-06-20 22:57:05
Autor: mkarwan

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:111zp4c1sdqeq$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Maszkowski to dureń, o komuszej mentalności.

Data: 2009-06-20 23:01:24
Autor: Piotr
Dnia Sat, 20 Jun 2009 22:57:05 +0200, mkarwan napisał(a):

Maszkowski to dureń, o komuszej mentalności.

Czyli ktoś, jak nasz wałkun. Ciekawe kto takimi steruje.
Piotr

Data: 2009-06-20 23:08:37
Autor: mkarwan

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:102zpus86w6i4.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Sat, 20 Jun 2009 22:57:05 +0200, mkarwan napisał(a):

Maszkowski to dureń, o komuszej mentalności.

Czyli ktoś, jak nasz wałkun. Ciekawe kto takimi steruje.

Salonowe środowisko, które ma pełna gębę demokracji i jednocześnie zwalczające jakiekolwiek odmienne zdanie, szczególnie na ich temat.
Tradycje i mentalność mają komuszą.

Data: 2009-06-20 22:53:30
Autor: mkarwan

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:2dp6cfk4bjsaundra.huge.strangled.net...
[...]

Czemu dajesz się wciągać w dyskusję z tym idiotą.
Jeszcze nie odkryłeś, że to idiota?
Przecież wiadomo, ze nawet najbardziej zdenerwowany zakonnik RM nie użyje tego rodzaju słownictwa.

Data: 2009-06-20 23:00:17
Autor: Tzva Adonai
Tzva Adonai: Przełom technologiczny w GW! :-)
Przecież wiadomo, ze nawet najbardziej zdenerwowany zakonnik RM nie użyje tego rodzaju słownictwa.

Macie stuprocentową rację, mkarwan.. Wiadomo też, że żaden zakonnik nigdy nie
włożyłby prącia w dziecięcą pupę, bo to niezgodne z bożym prawem...

Data: 2009-06-21 11:47:29
Autor: Polok_prawdziwy
mkarwan wrote:

[...]

Słuwek moze i niesłysem, ale PIńśCI widzem...

Data: 2009-06-20 23:00:36
Autor: brat_olin
Tzva Adonai: Przełom technologiczny w GW! :-)
"Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> wrote
> [...]

To GW już robi takie zdjęcia na których *widać* co kto krzyczy? :-)
Ty [...] podałeś linki *tylko* do zdjęć.

Tam byl nie tylko przypadkowy fotograf z GWna, ale
i "brytyjski dokumentalista" robiacy film o Radio Maryja.
No i p. Rafal "za wlasne pieniadze" drukujacy tysiace ulotek..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-06-20 23:01:57
Autor: Andrzej Adam Filip
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> pisze:

> [...]

i "brytyjski dokumentalista" robiacy film o Radio Maryja.
No i p. Rafal "za wlasne pieniadze" drukujacy tysiace ulotek..

Prowokacje zasadniczo dzielą się na udane, częściowo udane i nieudane.

Nie kradnij z szalonym i nie przyjaźnij się z łotrem.
  -- Przysłowie egipskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-06-21 11:46:04
Autor: Polok_prawdziwy
Andrzej Adam Filip wrote:

[...]

Nooo...,
- tak samo widać, jak was PREZYDEMT kacapskie głosy słysoł...

Data: 2009-06-20 22:47:22
Autor: raff
Bójka pod Jasną Górą...
[...]

Jesli ktos idzie z takimi ulotkami pod Jasna Gore to chyba tylko po to zeby prowokowac.

R.

Data: 2009-06-20 22:52:32
Autor: Tzva Adonai
Bójka pod JasnąGórą...
Jesli ktos idzie z takimi ulotkami pod Jasna Gore to chyba tylko po to zeby prowokowac.

Kto by pomyślał, że ojciec Piotr jest taki nerwowy?...

Data: 2009-06-20 22:55:24
Autor: Piotr
Bójka pod Jasną Górą...
Dnia Sat, 20 Jun 2009 22:47:22 +0200, raff napisał(a):

Jesli ktos idzie z takimi ulotkami pod Jasna Gore to chyba tylko po to zeby prowokowac.

Tym bardziej, że zabiera ze sobą innych z aparatami, kamerami i czym tam
jeszcze...
Się gnoje proszą.
Piotr

Data: 2009-06-20 23:51:41
Autor: boukun
Bójka pod Jasną Górą...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:haop5ukucgym.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Powiedział katolik...
Kto by z takim chamem chciał mieć cokolwiek wspólnego.

boukun

Data: 2009-06-20 23:58:56
Autor: Piotr
Bójka pod Jasną Górą...
Dnia Sat, 20 Jun 2009 23:51:41 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Strzyżesz uszami na słowo "gnój"?
Ale tym razem nie o tobie mówiłem... Chociaż...
Piotr
PS. Ten wolnomularz, to ci się w związku z zacierką słupków, do łba
przyplątał?

Data: 2009-06-21 11:44:10
Autor: Polok_prawdziwy
Bójka pod Jasną Górą...
Piotr wrote:

[...]

Acha...!!!!

- teroski jus rozumim tom wasom DOBROć i KELTUREM Pietrosku....

Powim ci sceze, boś stary znajomy - niedziwiem siem, jak wisali
tych "uduchowionych" bydlokuw podcas Rewolucji...

A zdradzem ci jesce winksy sekret - niedugo podobne zecy cekajom polckich
fratruw, dockej, ino siem Społeceństwo łocknie...

Data: 2009-06-22 07:26:18
Autor: Piotr
Bójka pod Jasną Górą...
Dnia Sun, 21 Jun 2009 11:44:10 +0200, Polok_prawdziwy napisał(a):

A zdradzem ci jesce winksy sekret - niedugo podobne zecy cekajom polckich
fratruw, dockej, ino siem Społeceństwo łocknie...

He, he, Półgłówku_swarliwy, ktoś będzie wisiał jak się ludzie w koncu
kapną, z całą pewnością.
Piotr

Data: 2009-06-21 07:55:29
Autor: noiman
Bójka pod Jasną Górą...
Data: 2009-06-21 08:04:10
Autor: noiman
Bójka pod Jasną Górą...
plan byl prosty:

pkt. 1. zabic Jej Syna
pkt. 2. robic Jej czarny PR

Data: 2009-06-21 10:13:40
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva Adonai publicznie oskarża Gazetę Wyborcz ą o "zatajanie"
[...]

Czy ty publicznie oskarżasz GW o opublikowanie słów które "zacytowałeś"?
Na jaki adres należy wysyłać ci pozwy sądowe?

Partia kieruje, a rząd rządzi.
  -- Gierek, Edward (1913-2001)

Data: 2009-06-21 11:38:31
Autor: Polok_prawdziwy
Andrzej Adam Filip wrote:

[...]

INO NIESTROS, ino niestros....
- bosiem zaroski niezdrowo wgaloty ZESROS...!!!

Data: 2009-06-21 11:46:24
Autor: matador
Polok_prawdziwy pisze:

INO NIESTROS, ino niestros....
- bosiem zaroski niezdrowo wgaloty ZESROS...!!!

"Góralską muzyczkę" też lubisz?

matador.

Data: 2009-06-21 11:57:28
Autor: Polok_prawdziwy
matador wrote:

Polok_prawdziwy pisze:

INO NIESTROS, ino niestros....
- bosiem zaroski niezdrowo wgaloty ZESROS...!!!

"Góralską muzyczkę" też lubisz?

Tes lubiem...

- ROBIć...!!!

Jak ciem to tak bardzo interesuje, to mogem ci zaroski TROMBITEM mojom
ciupaskom sprezentować...

Data: 2009-06-21 11:21:48
Autor: raff
Bójka pod Jasną Górą...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Jak jest Marsz Zywych stanac pod brama z ulotkami. To by sie dzialo.

R.

Data: 2009-06-28 19:42:57
Autor: konserwator
Bójka pod Jasną Górą...

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Moj ulubiony posel PO http://www.dziennik.pl/files/archive/00216/Cezary_Atama_czuk_216047g.jpg
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h1ku3e$1sq$1news.onet.pl...
Tzva Adonai pisze:
[...]

ochrona bedzie strzelala i poleje sie krew...
Co tu porownywac?
R.

Bójka pod Jasną Górą...