Bójka prawicowych działaczy na spotkaniu z ks. Isakowiczem-Zaleskim.

Data: 2010-03-31 14:11:53
Autor: karwanjestkretynem
Bójka prawicowych działaczy na spotkaniu z ks. Isakowiczem-Zaleskim.
Spotkanie z księdzem Tadeuszem Isakowiczem-Zaleskim w Puławach zakończyło się bójką prawicowych działaczy. Jeden z nich trafił do szpitala - podaje "Dziennik Wschodni".
Bójka miała miejsce po spotkaniu z księdzem Tadeuszem Isakowiczem-Zaleskim, który przyjechał wczoraj do Puław, żeby promować swoją książkę "Kronika życia". Spotkanie zorganizował prawicowy Klub Gazety Polskiej.

Jak opowiada świadek zdarzenia, gdy ksiądz rozdawał autografy, żona Jerzego L., prezes klubu Gazety Polskiej w Puławach, wybiegła z sali krzycząc: "Ratunku! Pobili mi męża". Zakrwawiony Jerzego L. leżał oparty o ścianę. Karetka zabrała go następnie do szpitala.

Zatrzymaliśmy sprawcę zajścia Cezarego K. - poinformował Mirosław Wójcik z puławskiej policji. Jerzy L. twierdzi, że do rękoczynów doszło, bo Cezary K. wykręcił rękę jego żonie. - Stanąłem w jej obronie. Wtedy dostałem w twarz, upadłem i straciłem przytomność - opowiada. Jeden z uczestników spotkania mówi, że Cezary K. przyznał się do pobicia, ale tłumaczy, że został sprowokowany.

Cezary K. to poprzednik Jerzego L. na stanowisku prezesa klubu w Puławach, a obecnie wiceprezes klubu Gazety Polskiej w Górze Puławskiej. Obaj są w konflikcie od lat.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7721129,Bojka_prawicowych_dzialaczy_na_spotkaniu_z_ks__Isakowiczem_Zaleskim.html

Artur Borubar
--

"Słowem od soboty, kiedy PO ogłosiła wyniki prawyborów, przez media przelewa
się rzeka szczerej nieukrywanej zawiści. Politycy PiS i SLD prześcigają się

http://pepepe.pl/  Jeszcze 266 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-31 05:14:28
Autor: zbig
Bójka prawicowych działaczy na spotkaniu z ks. Isakowiczem-Zaleskim.
On 31 Mar, 14:11, "karwanjestkretynem" <brońmy RP przed pi...@op.pl>
wrote:
[...]

Jaka to prawica, ot zwykli nacjonaliści.

Data: 2010-03-31 14:54:19
Autor:
Bójka prawicowych działaczy na spotkaniu z ks. Isa kowiczem-Zaleskim.
On Wed, 31 Mar 2010 14:11:53 +0200, "karwanjestkretynem" <brońmy RP
przed pisem@op.pl> wrote:

Spotkanie z księdzem Tadeuszem Isakowiczem-Zaleskim w Puławach zakończyło się bójk± prawicowych działaczy. [...]

gdzie widzisz zwiazek przyczynowo-skutkowy spotkania z księdzem,
a bojka zwasnionych od lat kolesi ?

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Bójka prawicowych działaczy na spotkaniu z ks. Isakowiczem-Zaleskim.