Bójki przed i po meczu we Wrocławiu

Data: 2012-06-09 14:02:35
Autor: gringo
Bójki przed i po meczu we Wrocławiu

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fd32840$0$1316$65785112@news.neostrada.pl...

Czterech rosyjskich kibiców zostało zatrzymanych w piątek we Wrocławiu. Do bójki
kibiców doszło na rynku w jednej z restauracji. Niespokojnie było też po meczu
Rosja - Czechy na Stadionie Miejskim. W trakcie przepychanek pobito czterech
pracowników służby ochrony. Zdjęcia zamieścił w serwisie Kontaktu 24 internauta
@stefan a film przesłał nam kibic z Nowej Rudy.
więcej:
http://kontakt24.tvn.pl/temat,bojki-przed-i-po-meczu-we-wroclawiu,47966,html?categoryId=496

I już wiadomo trochę więcej.
Chyba kochającym kiboli nie będzie przeszkadzało, że są akurat Rosjanami i ujmą
się za nimi jak za swoimi? Czekam na reakcję p. Kempy i innych.
I co Jadryś? Tyś takim obrońcą kiboli. Ujmiesz się za nimi?

I żeby nie było niedomówień. Sądzę, że kiboli należy tępić jednako, niezależnie
od narodowości.

Data: 2012-06-09 14:34:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jqve18$1l51$1adenine.netfront.net...

[...]

Hmm, w innym wątku pt. "Brawo Rosjanie", starałeś się wykazać po "dokładnej analizie", że, no właśnie, co zobaczyłeś:
"zobaczyłem wspólną bójkę dwóch facetów. Jeden
goły od pasa w górę, drugi w czerwonym wdzianku. I kilku w zielonych wdziankach
rozdzielających tę bijącą się parę. W pojedynku zwycięzcą okazał się być goły
facet. To który z nich był Rosjaninem i po czym można było to poznać?".

Zawsze broniłeś bandziorów, tylko nie zawsze potrafisz to przyznać.

Przeczytaj kilka razy to, co napisałem. Może w końcu zrozumiesz?
Może to jesteś tak genialny, że rozpoznasz na słabej jakości filmie narodowość faceta, który jest do pasa nagi. Gdyby chociaż miał sierp i młot lub czerwoną gwiazdę na jakiejś części ciała!
Może mi także przypiszesz autorstwo tytułu tego wątku?

Data: 2012-06-09 17:44:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jqvqfu$1ptt$1adenine.netfront.net...

[...]

Ale to, że przez chuliganów zostali pobici ochroniarze, to każdy gołym okiem widzi.
Co ma tytuł, do opisanego w tym wątku później wydarzenia.

Dalej nie rozumiesz. Mam o tobie sądzić, że jesteś przygłupem?