Bojkot TVN!!!

Data: 2009-04-06 18:08:29
Autor: Preceptor
Bojkot TVN!!!

"Bronislaw Wildstein zapowiedział, że zamierza bojkotowac programy telewizyjne z udzialem Stefana Niesiolowskiego
 – informuje Dziennik w swoim serwisie internetowym."

bronek znow poczul sie urazony. szkoda, ze olbrychski nie strzelil go w pysk
za to co wyprawial w paryzu.

--

 HeSk

"Nieprawdč jest, jakoby Internet był ziemič niczyjč

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-06 21:23:15
Autor: awe
Bojkot TVN!!!
ALe ty masz znajomosci nawet z Bronkiem jestescie na ty
awe

Data: 2009-04-06 12:30:51
Autor: mrdevilyn
Bojkot TVN!!!
On 6 Kwi, 21:23, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

ALe ty masz znajomosci nawet z Bronkiem jestescie na ty

A jaki zorientowany, tak dokładnie wie co też Wildsztajn w Paryżu
wyprawiał. I żałuje ze go Olbrychski, komuszy pupilek w "pysk" nie
strzelil, a  kto wie czy po cichu nie uważa że major Piotrowski
powinien go w foliowy worek zapakowaæ i wodowaæ...
Innymi słowy- typowy pełowiec ;).
J-23

Data: 2009-04-06 22:03:01
Autor: jadrys
Bojkot TVN!!!
mrdevilyn@gmail.com pisze:
On 6 Kwi, 21:23, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

ALe ty masz znajomosci nawet z Bronkiem jestescie na ty

A jaki zorientowany, tak dokƂadnie wie co teĆŒ Wildsztajn w ParyĆŒu
wyprawiaƂ. I ĆŒaƂuje ze go Olbrychski, komuszy pupilek w "pysk" nie
strzelil, a  kto wie czy po cichu nie uwaĆŒa ĆŒe major Piotrowski
powinien go w foliowy worek zapakować i wodować...
Innymi sƂowy- typowy peƂowiec ;).
J-23

Wildsteinowi pomĂłc moĆŒe tylko opieka psychiatrĂłw.. Danie w mordę takiemu oszoƂomowi tylko by mogƂo pogorszyć sprawę..

--
Linuks to system dla myƛlących uĆŒytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĆŒ ja

Linux à€•à„‡ à€à€• à€Șà„à€°à€€à€żà€­à€Ÿà€¶à€Ÿà€Čà„€ à€čà„ˆ

à€źà„ˆà€‚ à€­à„€à„€

Data: 2009-04-07 01:55:15
Autor: HaMMeR
Bojkot TVN!!!
jadrys wrote:
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To samo zapewne mial na mysli Maleszka kablujac Wildsztajna i Przemyka SB...
Gratuluje ci baranie!

Data: 2009-04-07 08:45:29
Autor: jadrys
Bojkot TVN!!!
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Piszę tylko a Wildsteinie, a nie o jakimƛ bliĆŒej mi nieznanym Maleszce.. mądralo..

Data: 2009-04-07 12:02:57
Autor: konserwator
Bojkot TVN!!!

Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gresq6$hjm$1news.task.gda.pl...
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Wildsteinowi pomóc może tylko opieka psychiatrów.. Danie w mordê takiemu
oszołomowi tylko by mogło pogorszyæ sprawê..

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To samo zapewne mial na mysli Maleszka kablujac Wildsztajna i Przemyka SB...
Gratuluje ci baranie!

Piszê tylko a Wildsteinie, a nie o jakim¶ bliżej mi nieznanym Maleszce.. m±dralo..

to wy sie w tym SB osobiesie nie znaliscie?

rym

Data: 2009-04-07 12:28:51
Autor: jadrys
Bojkot TVN!!!
konserwator pisze:
UĆŒytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:gresq6$hjm$1news.task.gda.pl...

HaMMeR pisze:

jadrys wrote:

mrdevilyn@gmail.com pisze:

[...]

Bardzo ĆŒaƂuje, ale nie byƂo mi dane pracować w SB..

Data: 2009-04-08 16:58:43
Autor: awe
Bojkot TVN!!!

HaMMeR pisze:

jadrys wrote:

mrdevilyn@gmail.com pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- --
i zaluj moglbys teraz zamiast walesy robic za bohatera w GW albo w TVN24. Zrobiliby z Ciebie gwiazde.
awe

Data: 2009-04-08 17:09:43
Autor: jadrys
Bojkot TVN!!!
awe pisze:
UĆŒytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:grf9sv$bae$6news.task.gda.pl...

HaMMeR pisze:

jadrys wrote:

mrdevilyn@gmail.com pisze:

[...]

Gdybym pracowaƂ w SB. To na pewno bym zƂoĆŒyƂ wniosek do prezydenta o przyznanie mi medalu za wzorową sƂuĆŒbę krajowi.. :-P

Data: 2009-04-08 22:40:17
Autor: awe
Bojkot TVN!!!
-- -- -- -- -- -- --
i zaluj moglbys teraz zamiast walesy robic za bohatera w GW albo w TVN24. Zrobiliby z Ciebie gwiazde.
awe

Gdybym pracował w SB. To na pewno bym złożył wniosek do prezydenta o przyznanie mi medalu za wzorow± służbê krajowi.. :-P

-- -- -- -- --
ale za Popieluszke czy za kogos innego?;-)
awe

Data: 2009-04-08 22:45:48
Autor: konserwator
Bojkot TVN!!!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:grj20c$pgr$1news.onet.pl...
-- -- -- -- -- -- --
[...]

Jadrys to znakomity material na eSBeka - morderce, zdrajce i swinie. Pewnie to jaki "dzialacz" gminy khazarskiej...

rym

Data: 2009-04-08 23:25:18
Autor: jadrys
Bojkot TVN!!!
konserwator pisze:
UĆŒytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:grj20c$pgr$1news.onet.pl...

-- -- -- -- -- -- --
[...]

Masz pomysƂy, szczególnie z tą ƛwinią.. :-D

Data: 2009-04-08 23:22:06
Autor: jadrys
Bojkot TVN!!!
awe pisze:
-- -- -- -- -- -- --
[...]

Nie za morderstwa.. Ale za trzymanie przy ryju tzw. opozycji której to dziaƂacze knuli przeciw Polsce z imperialistami..

Data: 2009-04-09 03:12:47
Autor: Panslavista
Bojkot TVN!!!

Nie za morderstwa.. Ale za trzymanie przy ryju tzw. opozycji której to
działacze knuli przeciw Polsce z imperialistami..

I to było działanie antypolskie. Suwerenem jest Naród Polski i to on ma
prawo dokonywæ zmian. Niestety kto¶ tak ustrawił prawodawstwo, że to tylko
obywatele nomen omen polscy mog± tego dokonaæ mandatami p_osłów. I jako¶
tylko parchy wygrywaj±.

Data: 2009-04-09 09:01:09
Autor: Vic
Bojkot TVN!!!
jadrys wrote:
 Ale za trzymanie przy ryju tzw. opozycji ktĂłrej to
dziaƂacze knuli przeciw Polsce z imperialistami..

Jadrys, jedynym czynnikiem ktory trzymal tutaj ten caly pojebany system to sowieckie wojsko stacjonujace w Polsce (nie wiadomo do konca jak liczne, ale na pewno znacznie liczniejsze i duuuuuzo lepiej wyposazone niz WP).

Tak wiec ty i twoi kumple moze i moglibyscie w przyszlosci rzadzic tym krajem, ale musicie zalatwic sobie do tego przynajmniej kilka-kilkanascie rosyjskich dywizji.
Z tym, ze to i tak chyba nie wyjdzie, bo jednoczesnie musielibyscie sprawic, by Zachod ponownie Polske sprzedal Rosji. A w obecnej chwili Rosja nie bardzo ma czym zaplacic za to Zachodowi.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-09 11:56:43
Autor: jadrys
Bojkot TVN!!!
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

To są tylko twoje urojenia.. ByƂa chociaĆŒby najmniejsza interwencja wojsk sowieckich w Polsce? Mam na myƛli czas od 1950 roku oczywiƛcie.. to my wƂaƛnie  dzięki sowieckim wojskom mogliƛmy czuć się bezpiecznie.. Masz jakąƛ pewnoƛć ĆŒe terrorystyczny pakt NATO nie zrobiƂby z Polski drugiej JugosƂawii. :-P

Data: 2009-04-09 12:43:40
Autor: Vic
Bojkot TVN!!!
jadrys wrote:
To są tylko twoje urojenia.. ByƂa chociaĆŒby najmniejsza interwencja wojsk sowieckich w Polsce? Mam na myƛli czas od 1950 roku oczywiƛcie..

Najbardziej znane - marsz na Warszawe w 1956 i "manewry" w 1982.
He, he, ale bezcenna byla tez swiadomosc, ze LWP liczy 100 - 120 tysiecy zolnierzy, a armia radziecka stacjonujaca w Polsce ok. 300 - 400 tysiecy (z czego stosunkowo niewielka czesc to piechota) :)
Dlatego zawsze mnie smieszylo, gdy w kontekscie stanu wojennego jeden bystrzak z drugim mowili o grozbie wkroczenia wojsk ZSRR do Polski. Ha, ha, ha! Kto mial wkraczac? Przeciez oni juz tu byli.

to my wƂaƛnie  dzięki sowieckim wojskom mogliƛmy czuć się bezpiecznie..

No moze wy czuliscie sie bezpiecznie, bo obecnosc armii czerwonej gwarantowala utrzymanie tej "ludowej" wladzy niezaleznie od okolicznosci. Ale czy reszta spoleczenstwa czula sie rownie komfortowo, to bym sie klocil...

Masz jakąƛ pewnoƛć ĆŒe terrorystyczny pakt NATO nie zrobiƂby z Polski drugiej JugosƂawii. :-P

Ale nie wiem o co ci chodzi z ta Jugoslawia. O warunki materialne? W Jugoslawii zylo sie duzo lepiej niz w PRL. O konflikty etniczne? Polakow nie trzeba bylo bronic przed konfliktami na tle narodowosciowym lub religijnym, bo po IIWS mniejszosci praktycznie nie bylo.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-09 12:52:09
Autor: Panslavista
Bojkot TVN!!!

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
jadrys wrote:
> [...]

nie trzeba bylo bronic przed konfliktami na tle narodowosciowym lub
religijnym, bo po IIWS mniejszosci praktycznie nie bylo.

Była - nasłane przez Stalina parchy do ujarzmiania Polaków.

Data: 2009-04-09 14:10:00
Autor: jadrys
Bojkot TVN!!!
Vic pisze:
jadrys wrote:
To są tylko twoje urojenia.. ByƂa chociaĆŒby najmniejsza interwencja wojsk sowieckich w Polsce? Mam na myƛli czas od 1950 roku oczywiƛcie..

Najbardziej znane - marsz na Warszawe w 1956 i "manewry" w 1982.

Pierwsze sƂyszę..

He, he, ale bezcenna byla tez swiadomosc, ze LWP liczy 100 - 120 tysiecy zolnierzy, a armia radziecka stacjonujaca w Polsce ok. 300 - 400 tysiecy (z czego stosunkowo niewielka czesc to piechota) :)

Z tego co wiem to Polska miaƂa póƂ miliona ĆŒoƂnierzy.. A i sowietĂłw u nas nie byƂo aĆŒ tyle .

Dlatego zawsze mnie smieszylo, gdy w kontekscie stanu wojennego jeden bystrzak z drugim mowili o grozbie wkroczenia wojsk ZSRR do Polski. Ha, ha, ha! Kto mial wkraczac? Przeciez oni juz tu byli.

Przykre ĆŒe nie potrafisz docenić 50-ciu lat pokoju..

[...]

To byƂy takie czasy ĆŒe tylko ktoƛ gƂupi albo wrĂłg Polski by się nie cieszyƂ z obecnoƛci krasnoarmejcĂłw..

[...]

Chodzi o to ĆŒe zostaƂa zniszczona za friko.. Czyli tylko  za to ĆŒe byƂa niezaleĆŒna..

Data: 2009-04-09 18:33:21
Autor: awe
Bojkot TVN!!!
Vic moze wstapisz do seminarium, zrob na zlosc cycowi
awe

Data: 2009-04-14 08:45:13
Autor: Vic
Bojkot TVN!!!
awe wrote:
Vic moze wstapisz do seminarium, zrob na zlosc cycowi

Ale tylko razem z toba...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-09 18:31:45
Autor: awe
Bojkot TVN!!!

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:grk716$k8e$1mx1.internetia.pl...
jadrys wrote:
[...]

zwlaszcza ze ceny gazu spadly a o ropie nie wspomne, poza tym komunisci rosyjscy uznali ze jest im dobrze w kapitalizmie i maja w dupie towarzyszy z polski
awe

Data: 2009-04-09 21:13:37
Autor: jadrys
Bojkot TVN!!!
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:grj4hr$qd6$1news.task.gda.pl...
awe pisze:
-- -- -- -- -- -- --
[...]
Nie za morderstwa.. Ale za trzymanie przy ryju tzw. opozycji której to działacze knuli przeciw Polsce z imperialistami..

Nadawałby¶ siê do stalinowskiej "Fali 49" jeżeli wiesz co to.

No co¶ ty Stefan, jestem tylko skromnym sympatykiem..

Data: 2009-04-10 13:02:49
Autor: jadrys
Bojkot TVN!!!
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <""andrzej203\"@op.pl O| .H -@@"> napisał w wiadomo¶ci news:grlhgc$t9o$1news.task.gda.pl...
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:grj4hr$qd6$1news.task.gda.pl...
awe pisze:
-- -- -- -- -- -- --
[...]

Stalinizmu? Moje gratulacje.

Nie stalinizmu.. Socjalizmu..

Data: 2009-04-10 14:57:11
Autor: jadrys
Bojkot TVN!!!
cirrus pisze:
UĆŒytkownik "jadrys" <""andrzej203\"@op.pl O| .H -@@"> napisaƂ w wiadomoƛci news:grn911$424$1news.task.gda.pl...

cirrus pisze:

UĆŒytkownik "jadrys" <""andrzej203\"@op.pl O| .H -@@"> napisaƂ w wiadomoƛci news:grlhgc$t9o$1news.task.gda.pl...

cirrus pisze:

UĆŒytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:grj4hr$qd6$1news.task.gda.pl...

awe pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

ktĂłrej to  dziaƂacze knuli przeciw Polsce z imperialistami..

NadawaƂbyƛ się do stalinowskiej "Fali 49" jeĆŒeli wiesz co to.

No coƛ ty Stefan, jestem tylko skromnym sympatykiem..

Stalinizmu? Moje gratulacje.

Nie stalinizmu.. Socjalizmu..

Stalin teĆŒ byƂ socjalista.

W pewnym okresie swojego ĆŒycia na pewno.. Natomiast przy korycie to byƂ juĆŒ tylko pospolitym rzezimieszkiem..

Data: 2009-04-10 15:16:04
Autor: cirrus
Bojkot TVN!!!
Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:grnfn3$m3h$4news.task.gda.pl...
cirrus pisze:
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:grj4hr$qd6$1news.task.gda.pl...
awe pisze:
-- -- -- -- -- -- --
[...]
Stalin też był socjalista.
W pewnym okresie swojego życia na pewno.. Natomiast przy korycie to był już tylko pospolitym rzezimieszkiem..

To raczej prawidłowo¶æ po doj¶ciu do koryta.

--
stevep

Data: 2009-04-10 15:39:41
Autor: jadrys
Bojkot TVN!!!
cirrus pisze:
UĆŒytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:grnfn3$m3h$4news.task.gda.pl...

cirrus pisze:

UĆŒytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:grj4hr$qd6$1news.task.gda.pl...

awe pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

To raczej prawidƂowoƛć po dojƛciu do koryta.

Nie w stosunku do kaĆŒdego (przykƂad Guevara).. Niestety Stalin okazaƂ się być papierowym komunistą.. :-(

Data: 2009-04-07 05:25:06
Autor: mrdevilyn
Bojkot TVN!!!
On 6 Kwi, 22:03, jadrys <C...@op.pl> wrote:

Wildsteinowi pomóc może tylko opieka psychiatrów.. Danie w mordê takiemu
oszołomowi tylko by mogło pogorszyæ sprawê..

Tak tak, oczywi¶cie masz racjê. Nawet wiadomo na co Wildsztajn
choruje- "schizofrenia bezobjawowa", to już zostało w sowietach
przetrenowane wiele lat temu. Btw. daæ mu w "morde" nie dałbys rady-
mimo że żyd to przerasta cie pod KAZDYM wzgledem o kilka piêter.
J-23

Data: 2009-04-07 14:55:57
Autor: jadrys
Bojkot TVN!!!
mrdevilyn@gmail.com pisze:
On 6 Kwi, 22:03, jadrys <C...@op.pl> wrote:

Wildsteinowi pomĂłc moĆŒe tylko opieka psychiatrĂłw.. Danie w mordę takiemu
oszoƂomowi tylko by mogƂo pogorszyć sprawę..

Tak tak, oczywiƛcie masz rację. Nawet wiadomo na co Wildsztajn
choruje- "schizofrenia bezobjawowa", to juĆŒ zostaƂo w sowietach
przetrenowane wiele lat temu. Btw. dać mu w "morde" nie daƂbys rady-
mimo ĆŒe ĆŒyd to przerasta cie pod KAZDYM wzgledem o kilka pięter.
J-23

MĂłwisz Hans tak, chociaĆŒ zupeƂnie mnie nie znasz.. JeĆŒeli mnie w czymƛ przerasta, to tylko w "nawiedzonej gƂupocie".. KtĂłrej ja nie posiadam..

Data: 2009-04-07 06:15:03
Autor: mrdevilyn
Bojkot TVN!!!
On 7 Kwi, 14:55, jadrys <C...@op.pl> wrote:

Mówisz Hans tak, chociaż zupełnie mnie nie znasz.. Jeżeli mnie w czym¶
przerasta, to tylko w "nawiedzonej głupocie".. Której ja nie posiadam...

Jego miałem kiedys okazjê poznaæ i to mi całkowicie wystraczy do
orzeczenia że pleciesz bzdury. Albowiem głupote oszczerczo zarzuciæ
łatwo, nawet Einsteinowi. Dopiero przy udowadnianiu okazuje siê, co
oszczerstwo jest tak naprawdê warte.
J-23

Data: 2009-04-07 06:46:57
Autor: Preceptor
Bojkot TVN!!!
On Mon, 6 Apr 2009 12:30:51 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

> ALe ty masz znajomosci nawet z Bronkiem jestescie na ty

A jaki zorientowany, tak dok?adnie wie co te? Wildsztajn w Pary?u
wyprawia?.

  najlepiej schowac glowenke w piasek, prawda?

I ?a?uje ze go Olbrychski, komuszy pupilek w "pysk" nie strzelil,

 komuszym pupilkiem byl/jest ryszard filipski i bronislaw cieslak.
 znow wracaja na ekrany...
a  kto wie czy po cichu nie uwa?a ?e major Piotrowski
powinien go w foliowy worek zapakowa? i wodowa?...

 zrob sobie baranka. takie metody pochwalasz, komuchu?

Innymi s?owy- typowy pe?owiec ;).

 pisy szczekaja, karawana idzie dalej...

Data: 2009-04-07 11:02:43
Autor: awe
Bojkot TVN!!!

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:222d8e6e-f736-42d5-90fa-18433af3f3daf19g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -
czyli parch?
awe

Data: 2009-04-07 02:06:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Bojkot TVN!!!
poniedziałek, 6 kwietnia 2009 18:08. carbon entity '"Preceptor <he?sk>"'
<bigusiowe€brednie@interia.pl> contaminated pl.soc.polityka with the
following letter:

"Bronislaw Wildstein zapowiedzia?, ?e zamierza bojkotowac

Krugom adni jewrei:
http://www.youtube.com/watch?v=yUijuSaxnUc

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-04-07 11:07:23
Autor: awe
Bojkot TVN!!!

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gre5f5$p72$1news.onet.pl...
[...]

fantastyczny utwor, zaprosilbym nawet na flache Jeshula o ile trzymalby rece przy sobie.
awe

Bojkot TVN!!!