Bojkot wyborów!

Data: 2011-10-01 11:26:33
Autor: zdumiony
Bojkot wyborów!
Pokażmy politykom że nie mają u nas poparcia.

Data: 2011-10-01 11:29:46
Autor: Leprechaun
Bojkot wyborów!

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j66mc2$7r4$2news.onet.pl...
Pokażmy politykom że nie mają u nas poparcia.

To sobie pokazuj.

BomBel

Data: 2011-10-01 11:49:21
Autor: raff
Bojkot wyborów!

"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> wrote in message news:j66mc2$7r4$2news.onet.pl...
Pokażmy politykom że nie mają u nas poparcia.

Bardzo dobrze. SÅ‚usznÄ… podjÄ…Å‚eÅ› decyzjÄ™.

R.

Data: 2011-10-01 11:52:50
Autor: .
Bojkot wyborów!
Dnia Sat, 01 Oct 2011 11:26:33 +0200, zdumiony napisa³(a):

Poka¿my politykom ¿e nie maj± u nas poparcia.

Którzy politycy nie maj± u was poparcia?

Dominik

Data: 2011-10-01 12:04:14
Autor: boukun
Bojkot wyborów!

U¿ytkownik "." <dominikbardo@nonprofit.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:7cjryj3if6tm.12qaflul90raw.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 01 Oct 2011 11:26:33 +0200, zdumiony napisa³(a):

Poka¿my politykom ¿e nie maj± u nas poparcia.

Którzy politycy nie maj± u was poparcia?

Dominik

Banda czworga - POPiSSLDPSL...

boukun

Data: 2011-10-01 14:36:09
Autor: zdumiony
Bojkot wyborów!
W dniu 2011-10-01 12:04, boukun pisze:
Banda czworga - POPiSSLDPSL...

http://wyborcza.pl/1,75968,10388706,Glosujcie___szkoda_Polski.html

Data: 2011-10-01 15:10:56
Autor: boukun
Bojkot wyborów!

U¿ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j671e0$7r4$5news.onet.pl...
W dniu 2011-10-01 12:04, boukun pisze:
Banda czworga - POPiSSLDPSL...

http://wyborcza.pl/1,75968,10388706,Glosujcie___szkoda_Polski.html

Nastêpne GWno, które nakrêca polskie barany na PO i ¿ydoudecjê...

Tfu...

boukun

Data: 2011-10-01 12:03:28
Autor: boukun
Bojkot wyborów!

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j66mc2$7r4$2news.onet.pl...
Pokażmy politykom że nie mają u nas poparcia.

I prawidłowo, to tylko bandziory, które tuż przed wyborami udają, że przypomnieli sobie o wyborcach...

boukun

Data: 2011-10-01 20:16:10
Autor: jadrys
Bojkot wyborów!
W dniu 2011-10-01 11:26, zdumiony pisze:
Pokażmy politykom że nie mają u nas poparcia.

Słusznie, To nie wybory a głosowanie które nic a nic nie zmienia.

Data: 2011-10-01 21:05:21
Autor: pluton
Bojkot wyborów!
Poka¿my politykom ¿e nie maj± u nas poparcia.

Sa inne sposoby, niz bojkot wyborow.

Nullification

Data: 2011-10-01 21:40:15
Autor: raff
Bojkot wyborów!

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:j67odo$jlf$1inews.gazeta.pl...
Poka¿my politykom ¿e nie maj± u nas poparcia.

Sa inne sposoby, niz bojkot wyborow.

Ja proponuje zebyscie pojechali po bandzie i zbojkotowali.

R.

Data: 2011-10-01 21:46:09
Autor: boukun
Bojkot wyborów!

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j67odo$jlf$1inews.gazeta.pl...
Poka¿my politykom ¿e nie maj± u nas poparcia.

Sa inne sposoby, niz bojkot wyborow.
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Ale bojkot to najlepszy sposób...

boukun

Data: 2011-10-01 21:57:44
Autor: pluton
Bojkot wyborów!

Ale bojkot to najlepszy sposób...

.... na to, zeby przez kolejne 4 lata dymali cie ci,
ktorych zbojkotowales.

Nullification

Data: 2011-10-01 22:29:59
Autor: boukun
Bojkot wyborów!

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j67rft$t1r$1inews.gazeta.pl...

Ale bojkot to najlepszy sposób...

... na to, zeby przez kolejne 4 lata dymali cie ci,
ktorych zbojkotowales.

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Prawda jest taka, ¿e jak bêdzie frekwencja, to wybior± siê w³a¶nie ci, co nas dymali dot±d. Wy g³osujecie, a oni i tak siê sami wybior±... Legitymacjê tylko potrzebuj±...

boukun

Data: 2011-10-01 20:44:57
Autor: obserwator
Bojkot wyborów!
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
Prawda jest taka, ¿e jak bêdzie frekwencja, to wybior± siê w³a¶nie ci, co nas dymali dot±d. Wy g³osujecie, a oni i tak siê sami wybior±... Legitymacjê tylko potrzebuj±...

cos krecisz. Namawiasz przeciez zeby glosowac na palikmiota i PPP.

W PRL byli tacy cwaniacy, co innym odradzali zrobic przedplaty na maluchy, a
potem sie okazalo, ze oni sami zrobili kilka przedplat i niezle zarobili, bo nastepnie sprzedawali te samochody tym, ktorzy tych przedplat nie zrobili.

Data: 2011-10-01 22:58:36
Autor: boukun
Bojkot wyborów!

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j67u49$86g$1inews.gazeta.pl...
[...]

£¿esz, namawiam do bojkotu. A jedynie tym, którzy dadz± siê namówiæ przez Buzka, Tuska i Komorowskiego do pój¶cia na wybory propunujê zrobiæ im kuku!

[...]

PRL siê nie skoñczy³, w Polsce rewolucji ¿adnej nie by³o..

boukun

Data: 2011-10-01 21:25:41
Autor: obserwator
Bojkot wyborów!
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
£¿esz, namawiam do bojkotu. A jedynie tym, którzy dadz± siê namówiæ przez Buzka
, Tuska i Komorowskiego do pój¶cia na wybory propunujê zrobiæ im kuku!

znowu zaczyna sie agresja chamstwo, bo chesz sie wymigac? Przeciez mnie tak
zaproponowales kilkanascie minut temu aby glosowac na palikmita i PPP.

Po prostu probujesz sie wypowiadac o polityce, a nie masz ZADNEJ orientacji
w tych sprawach. Nawet tej grupy nie czytasz w ogole albo po lebkach.

Gdybys sie orientowal co jest w tej chwili grane z palikmiotem, to bys
wiedzial ze:

a/ palikmiota *pompuja* sztucznie aby w ten sposob pomoc PO.
Boja sie, ze PO nie dostanie wystarczajacej ilosci glosow.

Konflikt miedzy donkiem i palikmiotem jest tylko gra pod publiczke.

b/ komoruski oswiadczyl wrecz, ze popiera swojego PRZYJACIELA (sic!!) palikmiota.

Palikmiota podkreca sztucznie beton esbecki (popiera go zarowno Urban jak i
Walesa - pisalem na ten temat i podalem linki).

PRL siê nie skoñczy³, w Polsce rewolucji ¿adnej nie by³o..

przeciez dokladnie tez tak twierdze. Ale przeciez ty z nostalgia PRL
wspominasz, bo nie rozumiesz, ze PRL to nie byla Polska wolna. --

Data: 2011-10-01 23:39:15
Autor: boukun
Bojkot wyborów!

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j680gk$emp$1inews.gazeta.pl...

,
Tuska i Komorowskiego do pój¶cia na wybory propunujê zrobiæ im kuku!

znowu zaczyna sie agresja chamstwo, bo chesz sie wymigac? Przeciez mnie tak
zaproponowales kilkanascie minut temu aby glosowac na palikmita i PPP.

Jaka agresja? Przecie¿ znowu k³amiesz, przytocz dok³adnie co ci napisa³em i do kogo siê to odnosi...

Po prostu probujesz sie wypowiadac o polityce, a nie masz ZADNEJ orientacji
w tych sprawach. Nawet tej grupy nie czytasz w ogole albo po lebkach.

Ale co tu czytaæ, twoje wypowiedzi o polityce ograniczaj± siê zwykle do "za glupi kacapie jestes, abys cokolwiek mogl zrozumiec."...

[...]

Tak± sam± gr± pod publiczkê jest sztucznie przez 4 lata dymany konflikt PO-PiS...

[...]

Ale¿ PRL by³ o niebo lepszy, ni¿ dzisiajszy z³odziejski system, Tego nie ukrywam. Ale ja z nostagi± wspominam okres od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, okres, w którym to jedyny raz mieli¶my ograniczon± wolno¶æ i mogli¶my staæ siê suwerenni, gdyby nie stan wojenny i wynik³y z niego dzisiejszy system..., w wyniku którego SBecja rz±dzi do dzi¶...

boukun

Data: 2011-10-01 22:51:37
Autor: pluton
Bojkot wyborów!
Wy g³osujecie, a oni i tak siê sami wybior±...

ty nie glosujesz i jestes wydymany.

Nullification

Data: 2011-10-01 22:59:16
Autor: boukun
Bojkot wyborów!

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j67ukt$9mi$1inews.gazeta.pl...
Wy g³osujecie, a oni i tak siê sami wybior±...

ty nie glosujesz i jestes wydymany.

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Ano, przez was, przez mato³ów co g³osuj±..

boukun

Data: 2011-10-01 23:04:26
Autor: pluton
Bojkot wyborów!

> ty nie glosujesz i jestes wydymany.

Ano, przez was, przez mato³ów co g³osuj±..

No widzisz, jaka z ciebie oferma ? Wszyscy cie dymaja,
albo wyborcy, kiedy ida glosowac, albo politycy, kiedy wuborcy
nie ida glosowac.

Nullification

Data: 2011-10-01 23:18:24
Autor: boukun
Bojkot wyborów!

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j67vcu$c2o$1inews.gazeta.pl...

> [...]

No widzisz, jaka z ciebie oferma ? Wszyscy cie dymaja,
albo wyborcy, kiedy ida glosowac, albo politycy, kiedy wuborcy

Ano, nie mnie jednego, "wyborcy", którzy bior± udzia³ w hucpie pt. "wybory" siebie sami przede wszystkim dymaj±... Politycy nas wszystkich dymaj±, w tym systemie, kiedy "wyborcy" id± na nich g³osowaæ...  Gdyby "wyborcy" zbojkotowali hucpê pt. "wybory", nikt by nas ju¿ nie dyma³, zmieniliby¶my system pod siebie...

boukun

Data: 2011-10-01 21:41:44
Autor: obserwator
Bojkot wyborów!
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
Ano, nie mnie jednego, "wyborcy", którzy bior± udzia³ w hucpie pt. "wybory"

w PRL glosowalo podobno tylko 10 % spoleczenstwa. Wybory nie sa zadna hucpa w systemie demokratycznym, jesli spoleczenstwo jest
rzetelnie informowane na KOGO glosuje. Spoleczenstwo obiektywnie poiformowane ( ale nie tak jak to ma miejsce w tej chwili w Polsce - sporo na ten temat juz tutaj pisalem
o postkomunistycznech masmediach i dezinformacji w stylu sowieckim) -
ma szanse wybrac bardziej swiadomie swoich reprezentantow do Sejmu.

Nie wypisuj wiec BREDNI, bo sam prowadzisz na tej grupie (i nie tylko na tej) ewidentna DEZINFORMACJE. Nie wiem czy robisz to celowo, chociaz wiele wskazuje
ze TAK. Bowiem nikt w sieci nie wyslal tyle dezinformacyjnych postow o tresci
politycznej,co ty.

Data: 2011-10-01 23:47:11
Autor: boukun
Bojkot wyborów!

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j681eo$h4b$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

Ano, nie mnie jednego, "wyborcy", którzy bior± udzia³ w hucpie pt. "wybory"

w PRL glosowalo podobno tylko 10 % spoleczenstwa.

Wybory nie sa zadna hucpa w systemie demokratycznym,

Systemie demokratycznym, ale nie ¿ydokratycznym. Demokracja by³a tylko w staro¿ytnej Grecji..., no i dzi¶ siê w nich odzywa stary duch demokracji...

jesli spoleczenstwo jest
rzetelnie informowane na KOGO glosuje.

He, he, he, ale po co to komu? Ten system nie nadaje siê do sprawiedliwego rz±dzenia, Jakie¶ listy, jakies wstawianie uprzywilejowanych osób na pierwsze miejsca..., i kto ma z tego zrobiæ dobry u¿ytek?

[...]

Ten system jest niereformowalny, nie mo¿na braæ udzia³u w tej huspie pt. "wybory" bez prawa wyboru. Naród musi siê sam, od do³u zorganiozowaæ i olaæ podstawionych mu przez media "wybrañców"...

boukun

Data: 2011-10-01 23:07:34
Autor: kefirh
Bojkot wyborów!
W dniu 2011-10-01 11:26, zdumiony pisze:
Pokażmy politykom że nie mają u nas poparcia.

Ciekawe kogo wybierze OBOP, Polsat/Zegarek, TVN/Walter i Fundacja Batorego?

Zobaczymy niebawem.

k.

Bojkot wyborów!