Bojkotuj 'angielszczyznÄ™'...

Data: 2012-07-16 22:26:31
Autor: MrBean
Bojkotuj 'angielszczyznÄ™'...
Wstawki z języka angielskiego są już tak rażące, zwłaszcza te spolszczone np. "designerzy", irytujące jest to zwłaszcza w mediach, stało się to już tak popularne,mam wrażenie,że nikt już nie dba o poprawną polszczyznę.

Chodząc po centrach handlowych wszędzie widzimy "SALE" zamiast "Wyprzedaż". To jest przykre - już nie długo potrzebne będą lekcje angielskiego żeby zrozumieć język "polski".

Celebryci, dilerzy itp. itd. Nie wychodĹş na durnia. Nie uĹĽywaj tego ohydztwa. Ani to angielski, ani polski.

Brzmi to bardzo idiotycznie.

Nie daj się manipulować wrogom Polski!

Jak pisze - sale - nie kupuj!

Nie pozwalaj na zabijanie naszego języka. Nie kupuj od dilera. Kupuj od sprzedawcy.

Jak nie zna polskiego - unikaj! Pielęgnuj język polski. To twój skarb, którego ci nie mogą jeszcze odebrać. A już próbują.

;)

Data: 2012-07-16 16:36:30
Autor: jerzy.n
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Użytkownik "MrBean" <mrbean@hotmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:XZadnWNymdAFuZnNnZ2dnUVZ_s6dnZ2dwestnet.com.au...

Jak nie zna polskiego - unikaj! Pielęgnuj język polski. To twój skarb, którego ci nie mog± jeszcze odebrać. A już próbuj±.

Popieram , mam kontakt z Niemcami którzy przyjeżdżaj na obiekt którym ja się opiekuje i mimo ze znam trochę niemiecki ,nie rozmawiam z nimi po niemiecku .. Jak jadę do Niemiec to rozmawiam z nimi w ich języku , u nas rozmawiam tylko po polsku ...

Data: 2012-07-16 17:23:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:50042684$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

[...]

1. Jak znasz trochę niemiecki, to jak możesz z nimi rozmawiać?

Nie znasz mentalno¶ci Niemców:

2. je¶li przyjad± do jakiegokolwiek kraju, w tym kraju tubylcy powinni mówić po niemiecku.

3. je¶li ty przyjedziesz do Niemiec, to musisz mówić po niemiecku.

To s± moje obserwacje z wieloletniego pobytu w Niemczech.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-07-16 18:08:26
Autor: jerzy.n
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:500431fa$0$1299$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak znasz trochę niemiecki, to jak możesz z nimi rozmawiać?
dAJE SOBIE RADE :-))

[...]

A ja ich chcenie mam głęboko w rzyci , to oni do mnie przyjeżdżaj± (strzelnica)  i ja im łaskę robię i w ich interesie jest, abym ich rozumiał. A jeżeli jadę do nich to faktycznie musze mówić po niemiecku i w tym się nie burzę ...
Pozdrawiam

Data: 2012-07-16 18:33:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:50043c56$0$26691$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A oni ciebie jeszcze bardziej!
Je¶li chc± strzelać na strzelnicy, to w twoim interesie jest żeby cię rozumieli. Je¶li tego nie rozumiesz, to z ciebie kiep.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-07-16 21:03:54
Autor: jerzy.n
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5004425c$0$1302$65785112news.neostrada.pl...

A oni ciebie jeszcze bardziej!
Je¶li chc± strzelać na strzelnicy, to w twoim interesie jest żeby cię rozumieli. Je¶li tego nie rozumiesz, to z ciebie kiep.

Czytaj ze zrozumieniem ,chyba ze masz problemy.To ja im łaskę robię ze postrzelaj± za darmo, a od kiepów rodzinkę wyzywaj ...

Data: 2012-07-16 22:07:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:50046531$0$1305$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czytam ze zrozumieniem. Gdzie¶ to geniuszu napisał, że pozwalasz Niemcom strzelać za darmo?
Żeby¶ nie miał trudno¶ci ze znalezieniem swojego postu cytuję:

[...]

Pokaż mi w którym to miejscu piszesz o darmowym strzelaniu?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-07-16 22:18:23
Autor: jerzy.n
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5004748b$0$1225$65785112news.neostrada.pl...

Zero reklamy , jak chcesz przyjechać to zerknij na http://www.grajcar.police.pl/news.php

Data: 2012-07-16 22:39:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:500476b3$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

Nie weksluj. Zarzuciłe¶ mi, że nie rozumiem, co inni pisz±. Napisałe¶ tak:

Czytaj ze zrozumieniem ,chyba ze masz problemy.To ja im łaskę robię ze postrzelaj± za darmo, a od kiepów rodzinkę wyzywaj ...

Gdy ci udowodniłem, że jeste¶ w błędnym błędzie, zamiast przyznać się do tego, wekslujesz i tym samym potwierdzasz moj± opinię, że jeste¶ kiep!
I to byłoby na tyle.
Howgh!

ps. Link umie¶ciłe¶ po ptokach. I je¶li porównam wymowę zdjęć i trochę tekstu pomieszczonego w linku, do tego co napisałe¶ tym temacie, twierdzę że jeste¶ fałszywym człowiekiem. Udajesz serdeczno¶ć (tak wynika z tego linku), a tak my¶lisz:

Data: 2012-07-17 11:46:19
Autor: jerzy.n
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

[...]

To cos teraz w Twoim języku, mam głęboko w dupie Twoja opinie i zrozum to co
od pocz±tku chce Ci wytłumaczyć, tutaj jest Polska i tylko po polsku będę
rozmawiał z każdym. A ze Ty  przyzwyczaiłe¶ się do lizania rowka każdemu, to
tylko twój problem...

Data: 2012-07-16 18:18:40
Autor: to
Bojkotuj 'angielszczyznę'...
begin jerzy.n
Popieram , mam kontakt z Niemcami ktĂłrzy przyjeÂżdÂżaj na obiekt ktĂłrym ja
siĂŞ opiekuje i mimo ze znam trochĂŞ niemiecki ,nie rozmawiam z nimi po
niemiecku . Jak jadĂŞ do Niemiec to rozmawiam z nimi w ich jĂŞzyku , u nas
rozmawiam tylko po polsku ...

PatrzÄ…c na powyĹĽszy tekst stwierdzam, ĹĽe polskiego niestety nie znasz.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-16 23:34:29
Autor: jerzy.n
Bojkotuj 'angielszczyzne'...

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ju1lu0$iro$88usenet.news.interia.pl...
begin jerzy.n

Popieram , mam kontakt z Niemcami którzy przyje?d?aj na obiekt którym ja
sie opiekuje i mimo ze znam troche niemiecki ,nie rozmawiam z nimi po
niemiecku . Jak jade do Niemiec to rozmawiam z nimi w ich jezyku , u nas
rozmawiam tylko po polsku ...

Patrz±c na powyższy tekst stwierdzam, że polskiego niestety nie znasz.
Z patrzeniem masz tez problemy widzę , ustaw kodowanie ...

Data: 2012-07-17 06:56:07
Autor: to
Bojkotuj 'angielszczyzne'...
begin jerzy.n
Z patrzeniem masz tez problemy widzĂŞ , ustaw kodowanie ...

To Ty powinieneś ustawić, durniu.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-16 16:49:27
Autor: identyfikator: 20040501
Bojkotuj 'angielszczyznÄ™'...
jebać język polski
(takie fakty, w POTV siÄ™ o tym nie mĂłwi)

Data: 2012-07-16 18:09:25
Autor: jerzy.n
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ju19ln$s6d$1node2.news.atman.pl...
jebać język polski
(takie fakty, w POTV się o tym nie mówi)
No faktycznie jeste¶ identyfikator ...

Data: 2012-07-16 18:17:48
Autor: to
Bojkotuj 'angielszczyznę'...
begin MrBean
Jak nie zna polskiego - unikaj! Pielęgnuj język polski. To twój skarb,
którego ci nie mogą jeszcze odebrać. A już próbują.

Mówisz jak Mieszko I, ośle?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-16 19:04:34
Autor: Paweł
Bojkotuj 'angielszczyznÄ™'...
W dniu 16.07.2012 16:26, MrBean pisze:

Jak pisze - sale - nie kupuj!

Nie pozwalaj na zabijanie naszego języka. Nie kupuj od dilera. Kupuj od
sprzedawcy.

Jak nie zna polskiego - unikaj! Pielęgnuj język polski. To twój skarb,

czemu wiÄ™c nie pielÄ™gnujesz? 'jak pisze - sale' - kto pisze?  wiesz chociaĹĽ jaka jest prawidĹ‚owa forma?

--
Paweł

Data: 2012-07-16 19:11:53
Autor: Jorg
Bojkotuj 'angielszczyznÄ™'...
UĹĽytkownik "MrBean":

Wstawki z języka angielskiego są już tak rażące...

.... powiedział Pan Fasola i podpisał się MrBean.

Jorg

Data: 2012-07-16 17:47:24
Autor: MH
Bojkotuj 'angielszczyznę'...
Jorg <aya1@wp.pl> napisał(a):
UĹĽytkownik "MrBean":

> Wstawki z języka angielskiego są już tak rażące...

.... powiedział Pan Fasola i podpisał się MrBean.

Jorg
==============

Widocznie nie był jeszcze dzisiaj na lanczu...

MH

Data: 2012-07-17 07:59:58
Autor: Adramelech
Bojkotuj 'angielszczyznę'...
"Jorg" <aya1@wp.pl> Odpowiedz na news:ju1iaf$e1b$1news.task.gda.pl:

Użytkownik "MrBean":

Wstawki z języka angielskiego s± już tak raż±ce...

... powiedział Pan Fasola i podpisał się MrBean.

Good point!

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-07-16 21:35:35
Autor: Trybun
Bojkotuj 'angielszczyznÄ™'...
W dniu 2012-07-16 16:26, MrBean pisze:
[...]

Przyłączam się do apelu, dość reagowania na głupkowate grilowania, długie łykendowania, kilerów, maklerów, dilerów itp. rzygowiny bełkotane przez debilów.

PS. powinieneś zmienić nick na jakiś brzmiący po polsku.

Data: 2012-07-16 21:53:42
Autor: Paweł
Bojkotuj 'angielszczyznÄ™'...
W dniu 16.07.2012 21:35, Trybun pisze:

Przyłączam się do apelu, dość reagowania na głupkowate grilowania,
długie łykendowania, kilerów, maklerów, dilerów itp. rzygowiny bełkotane
przez debilĂłw.

oraz panierowanie, pacjenta, Pacyfik, padyszacha, pedagoga, pakamerÄ™, paladyna, palanta, paletÄ™, pamflet, panaceum, etc.

--
Paweł

Data: 2012-07-17 09:47:18
Autor: Trybun
Bojkotuj 'angielszczyznÄ™'...
W dniu 2012-07-16 21:53, Paweł pisze:
[...]

Co najgorsze tych określeń używają przede wszystkim ci co mają się w własnym mniemaniu za inteligentów, a w rzeczywistości są durniami do kwadratu.

Data: 2012-07-17 19:06:19
Autor: Paweł
Bojkotuj 'angielszczyznÄ™'...
W dniu 17.07.2012 09:47, Trybun pisze:
[...]

? panierka, kotlet panierowany, palant, to określania inteligentów? trolujesz, prawda?

--
Paweł

Data: 2012-07-17 11:18:13
Autor: jerzy.n
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Użytkownik "Paweł" <jas@nie.doczekal> napisał w wiadomo¶ci
W dniu 16.07.2012 21:35, Trybun pisze:

Przył±czam się do apelu, do¶ć reagowania na głupkowate grilowania,
długie łykendowania, kilerów, maklerów, dilerów itp. rzygowiny bełkotane
przez debilów.

oraz panierowanie, pacjenta, Pacyfik, padyszacha, pedagoga, pakamerę,
paladyna, palanta, paletę, pamflet, panaceum, etc.

"Miodek" się znalazł, dużo jest w języku polskim słów pochodzenia
łacińskiego np. panaceum i je¶li¶ taki m±dry to zaproponuj polskie słowo
zamiast panaceum ...

Data: 2012-07-16 23:56:17
Autor: Klin
Bojkotuj 'angielszczyznę'...
   Po co siedzisz więc w Australii nie masz tam
   przecież wielkich możliwo¶ci bojkotu.

Data: 2012-07-17 04:17:18
Autor: Grzegorz Z.
Bojkotuj 'angielszczyznÄ™'...
MrBean napisał:

Nie pozwalaj na zabijanie naszego języka. Nie kupuj od dilera. Kupuj od sprzedawcy.

Jasne, wytłumacz to mojej fejsbukowej znajomej z Argentyny.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-17 07:59:13
Autor: Adramelech
Bojkotuj 'angielszczyznę'...
MrBean <mrbean@hotmail.com> Odpowiedz na news:XZadnWNymdAFuZnNnZ2dnUVZ_s6dnZ2dwestnet.com.au:

Wstawki z języka angielskiego s± już tak raż±ce, zwłaszcza te spolszczone np. "designerzy", irytuj±ce jest to zwłaszcza w mediach, stało się to już tak popularne,mam wrażenie,że nikt już nie dba o poprawn± polszczyznę.

Co ty pieprzysz fasola? Siedzisz u kangurów i mardzisz by bojkotować angielski? To jak ty chcesz z tymi aborygenami nawijać? Po chińsku?

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-07-20 15:49:10
Autor: Ikselka
Bojkotuj 'angielszczyznÄ™'...
Dnia Mon, 16 Jul 2012 22:26:31 +0800, MrBean napisał(a):

[...]

Chodz±c po centrach handlowych wszędzie widzimy "SALE" zamiast "Wyprzedaż". To jest przykre - już nie długo potrzebne będ± lekcje angielskiego żeby zrozumieć język "polski".

Celebryci, dilerzy itp. itd. Nie wychodĽ na durnia. Nie używaj tego ohydztwa. Ani to angielski, ani polski.

I po co to ";)" ?
--
XL

Bojkotuj 'angielszczyznÄ™'...