Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Data: 2012-07-16 16:36:30
Autor: jerzy.n
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Użytkownik "MrBean" <mrbean@hotmail.com> napisał w wiadomości news:XZadnWNymdAFuZnNnZ2dnUVZ_s6dnZ2dwestnet.com.au...

Jak nie zna polskiego - unikaj! Pielęgnuj język polski. To twój skarb, którego ci nie mogą jeszcze odebrać. A już próbują.

Popieram , mam kontakt z Niemcami którzy przyjeżdżaj na obiekt którym ja się opiekuje i mimo ze znam trochę niemiecki ,nie rozmawiam z nimi po niemiecku .. Jak jadę do Niemiec to rozmawiam z nimi w ich języku , u nas rozmawiam tylko po polsku ...

Data: 2012-07-16 17:23:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:50042684$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

[...]

1. Jak znasz trochę niemiecki, to jak możesz z nimi rozmawiać?

Nie znasz mentalności Niemców:

2. jeśli przyjadą do jakiegokolwiek kraju, w tym kraju tubylcy powinni mówić po niemiecku.

3. jeśli ty przyjedziesz do Niemiec, to musisz mówić po niemiecku.

To są moje obserwacje z wieloletniego pobytu w Niemczech.

Data: 2012-07-16 18:08:26
Autor: jerzy.n
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500431fa$0$1299$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak znasz trochę niemiecki, to jak możesz z nimi rozmawiać?
dAJE SOBIE RADE :-))

[...]

A ja ich chcenie mam głęboko w rzyci , to oni do mnie przyjeżdżają (strzelnica)  i ja im łaskę robię i w ich interesie jest, abym ich rozumiał. A jeżeli jadę do nich to faktycznie musze mówić po niemiecku i w tym się nie burzę ...
Pozdrawiam

Data: 2012-07-16 18:33:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:50043c56$0$26691$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A oni ciebie jeszcze bardziej!
Jeśli chcą strzelać na strzelnicy, to w twoim interesie jest żeby cię rozumieli. Jeśli tego nie rozumiesz, to z ciebie kiep.

Data: 2012-07-16 21:03:54
Autor: jerzy.n
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5004425c$0$1302$65785112news.neostrada.pl...

A oni ciebie jeszcze bardziej!
Jeśli chcą strzelać na strzelnicy, to w twoim interesie jest żeby cię rozumieli. Jeśli tego nie rozumiesz, to z ciebie kiep.

Czytaj ze zrozumieniem ,chyba ze masz problemy.To ja im łaskę robię ze postrzelają za darmo, a od kiepów rodzinkę wyzywaj ...

Data: 2012-07-16 22:07:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:50046531$0$1305$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czytam ze zrozumieniem. Gdzieś to geniuszu napisał, że pozwalasz Niemcom strzelać za darmo?
Żebyś nie miał trudności ze znalezieniem swojego postu cytuję:

[...]

Pokaż mi w którym to miejscu piszesz o darmowym strzelaniu?

Data: 2012-07-16 22:18:23
Autor: jerzy.n
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Zero reklamy , jak chcesz przyjechać to zerknij na http://www.grajcar.police.pl/news.php

Data: 2012-07-16 22:39:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

Nie weksluj. Zarzuciłeś mi, że nie rozumiem, co inni piszą. Napisałeś tak:

Czytaj ze zrozumieniem ,chyba ze masz problemy.To ja im łaskę robię ze postrzelają za darmo, a od kiepów rodzinkę wyzywaj ...

Gdy ci udowodniłem, że jesteś w błędnym błędzie, zamiast przyznać się do tego, wekslujesz i tym samym potwierdzasz moją opinię, że jesteś kiep!
I to byłoby na tyle.
Howgh!

ps. Link umieściłeś po ptokach. I jeśli porównam wymowę zdjęć i trochę tekstu pomieszczonego w linku, do tego co napisałeś tym temacie, twierdzę że jesteś fałszywym człowiekiem. Udajesz serdeczność (tak wynika z tego linku), a tak myślisz:

Data: 2012-07-17 11:46:19
Autor: jerzy.n
Bojkotuj 'angielszczyznę'...

[...]

To cos teraz w Twoim języku, mam głęboko w dupie Twoja opinie i zrozum to co
od początku chce Ci wytłumaczyć, tutaj jest Polska i tylko po polsku będę
rozmawiał z każdym. A ze Ty  przyzwyczaiłeś się do lizania rowka każdemu, to
tylko twój problem...

Data: 2012-07-16 18:18:40
Autor: to
Bojkotuj 'angielszczyznę'...
begin jerzy.n
Popieram , mam kontakt z Niemcami ktĂłrzy przyjeÂżdÂżaj na obiekt ktĂłrym ja
siĂŞ opiekuje i mimo ze znam trochĂŞ niemiecki ,nie rozmawiam z nimi po
niemiecku . Jak jadĂŞ do Niemiec to rozmawiam z nimi w ich jĂŞzyku , u nas
rozmawiam tylko po polsku ...

Patrząc na powyższy tekst stwierdzam, że polskiego niestety nie znasz.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-16 23:34:29
Autor: jerzy.n
Bojkotuj 'angielszczyzne'...

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:ju1lu0$iro$88usenet.news.interia.pl...
begin jerzy.n

Popieram , mam kontakt z Niemcami którzy przyje?d?aj na obiekt którym ja
sie opiekuje i mimo ze znam troche niemiecki ,nie rozmawiam z nimi po
niemiecku . Jak jade do Niemiec to rozmawiam z nimi w ich jezyku , u nas
rozmawiam tylko po polsku ...

Patrząc na powyższy tekst stwierdzam, że polskiego niestety nie znasz.
Z patrzeniem masz tez problemy widzę , ustaw kodowanie ...

Data: 2012-07-17 06:56:07
Autor: to
Bojkotuj 'angielszczyzne'...
begin jerzy.n
Z patrzeniem masz tez problemy widzĂŞ , ustaw kodowanie ...

To Ty powinieneś ustawić, durniu.

--
ignorance is bliss

Bojkotuj 'angielszczyznę'...