Bojkotujmy media mainstreamowe!

Data: 2010-04-30 16:35:20
Autor: abc
Bojkotujmy media mainstreamowe!
One kłamią jak najęte, bo są najęte.

Zawsze trzeba o tym pamiętać i bojkotować je.  One nie boją się sądów,
jedyna rzecz której się boją, to bojkot, a w konsekwencji ich bankructwo.

Swój do swego po swoje!   Czytajmy Polaków publikujących w blogosferze.

Data: 2010-04-30 17:07:42
Autor: u2
Bojkotujmy media mainstreamowe!
W dniu 2010-04-30 16:35, abc pisze:
One kÂłamiÂą jak najĂŞte, bo sÂą najĂŞte.

Przez kogo najęte ?

Data: 2010-04-30 17:44:47
Autor: abc
Bojkotujmy media mainstreamowe!
One klamia jak najete, bo sa najete.

Przez kogo najęte ?

Przez zleceniodawców.

Data: 2010-04-30 17:50:32
Autor: u2
Bojkotujmy media mainstreamowe!
W dniu 2010-04-30 17:44, abc pisze:
Przez zleceniodawców.

Jakich zleceniodawców ?

Data: 2010-04-30 18:01:33
Autor: abc
Bojkotujmy media mainstreamowe!
Przez zleceniodawców.

Jakich zleceniodawców ?

Przypomnę choćby taki znany przykład - Janina Paradowska na prośbę Adama
Michnika, po uzgodnieniu z redakcją tygodnika Polityka, wycięła z już
autoryzowanego wywiadu z premierem Leszkiem Millerem, wątki dotyczące Afery
Rywina., a potem oburzała się gdy mówiono, że Adam Michnik "redagował" jej
wywiad z ówczesnym premierem Leszkiem Millerem.

Data: 2010-04-30 18:06:27
Autor: u2
Bojkotujmy media mainstreamowe!
W dniu 2010-04-30 18:01, abc pisze:
Jakich zleceniodawcĂłw ?
PrzypomnĂŞ choĂŚby taki znany przykÂład - Janina Paradowska na proÂśbĂŞ Adama
Michnika, po uzgodnieniu z redakcjÂą tygodnika Polityka, wyciĂŞÂła z juÂż
autoryzowanego wywiadu z premierem Leszkiem Millerem, wÂątki dotyczÂące Afery
Rywina., a potem oburzaÂła siĂŞ gdy mĂłwiono, Âże Adam Michnik "redagowaÂł" jej
wywiad z Ăłwczesnym premierem Leszkiem Millerem.

Nie ściemniaj, Paradowska i Michnik zleceniodawcami ? To że Żydzi z
pochodzenia nie oznacza jeszcze, że dyktują co inni mają pokazywać,
pisać i mówić.

Data: 2010-04-30 18:13:40
Autor: abc
Bojkotujmy media mainstreamowe!
Przypomne chocby taki znany przyklad - Janina Paradowska na prosbe Adama
Michnika, po uzgodnieniu z redakcja tygodnika Polityka, wyciela z juz
autoryzowanego wywiadu z premierem Leszkiem Millerem, watki dotyczace Afery
Rywina., a potem oburzala sie gdy mówiono, ze Adam Michnik "redagowa3" jej
[...]

Pamiętam jak Boniecki mówił w telewizorze, że Adam Michnik dał sygnał do rozpoczęcia medialnego linczu abp Paetza i zacząć miała to Rzeczpospolita, a nie GW. Wówczas zszokowało mnie to, a teraz już nie.

Data: 2010-04-30 18:22:17
Autor: u2
Bojkotujmy media mainstreamowe!
W dniu 2010-04-30 18:13, abc pisze:
Pamiêtam jak Boniecki mówi³ w telewizorze, ¿e Adam Michnik da³ sygna³ do rozpoczêcia medialnego linczu abp Paetza i zacz¹Ì mia³a to Rzeczpospolita, a nie GW. Wówczas zszokowa³o mnie to, a teraz ju¿ nie.

Jak patrzę na Semkę to widzę właśnie Semkę :) Ale nie sądzę, aby
wszystkie merdia opanowali "komandosi" z GWna.

Data: 2010-04-30 18:39:03
Autor: abc
Bojkotujmy media mainstreamowe!
Pamietam jak Boniecki mówil w telewizorze, ze Adam Michnik dal sygnal do
rozpoczecia medialnego linczu abp Paetza i zaczac miala to
Rzeczpospolita, a nie GW. Wówczas zszokowalo mnie to, a teraz juz nie.

Jak patrzę na Semkę to widzę właśnie Semkę :) Ale nie sądzę, aby
wszystkie merdia opanowali "komandosi" z GWna.

Widocznie Semka nie został jeszcze przeczołgany. A taki np. Tomasz Wołek,
którego gazeta interesowała się nie tym co powinna - pewnie został i to
chyba solidnie. Przykro patrzeć i słuchać co ten człowiek teraz wygaduje.

Data: 2010-04-30 18:43:19
Autor: u2
Bojkotujmy media mainstreamowe!
W dniu 2010-04-30 18:39, abc pisze:
Jak patrzĂŞ na SemkĂŞ to widzĂŞ wÂłaÂśnie SemkĂŞ :) Ale nie sÂądzĂŞ, aby
> wszystkie merdia opanowali "komandosi" z GWna.

Widocznie Semka nie zostaÂł jeszcze przeczoÂłgany. A taki np. Tomasz WoÂłek,
ktĂłrego gazeta interesowaÂła siĂŞ nie tym co powinna - pewnie zostaÂł i to
chyba solidnie. Przykro patrzeĂŚ i sÂłuchaĂŚ co ten czÂłowiek teraz wygaduje.

Widzisz, Semka to niewątpliwie Semita, w pozytywnym tego słowa
znaczeniu. Nie można oskarżać Żydów za wszelkie zło tego świata :)

Data: 2010-04-30 17:46:08
Autor: jadrys
[...]

Apel być może na miejscu. O ile powiesz jakie media masz na myśli, bo określenie "mainstreamowe" mi nic nie mówi.

Data: 2010-04-30 17:51:41
Autor: u2
W dniu 2010-04-30 17:46, jadrys pisze:
Apel być może na miejscu. O ile powiesz jakie media masz na myśli, bo
określenie "mainstreamowe" mi nic nie mówi.

To takie określenie na media, które są najpopularniejsze wg sondaży.

Data: 2010-04-30 17:58:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-30 17:51, u2 pisze:
[...]

Czyli nadal wiem że nic nie wiem :-D

Data: 2010-04-30 18:07:09
Autor: u2
W dniu 2010-04-30 17:58, jadrys pisze:
To takie określenie na media, które są najpopularniejsze wg sondaży.

Czyli nadal wiem że nic nie wiem

Taka jest natura sondaży.

Data: 2010-04-30 18:01:40
Autor: abc
Bojkotujmy media mainstreamowe!
Apel być może na miejscu. O ile powiesz jakie media masz na myśli, bo
określenie "mainstreamowe" mi nic nie mówi.

Przede wszystkim GW i jej satelitów.

Data: 2010-04-30 22:00:13
Autor: jadrys
[...]

Oj do tego to akurat nie musisz mnie namawiać, - po samą GW ostatni raz sięgnąłem jakieś 10 lat temu, TVN też nie oglądam .

Data: 2010-05-01 07:59:13
Autor: cirrus
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bdafee5$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
Apel być może na miejscu. O ile powiesz jakie media masz na myśli, bo
określenie "mainstreamowe" mi nic nie mówi.
Przede wszystkim GW i jej satelitów.

A możesz to wyjaśnić, czy następna ściema?

--
stevep

Data: 2010-05-01 07:58:33
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hreu0i$skb$1news.onet.pl...
[...]

Przecież chodzi o to, zeby nikt nie wiedział o co.

--
stevep

Data: 2010-05-01 01:00:34
Autor: Tomy

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hrgd1d$a96$1news.vectranet.pl...

Przecież chodzi o to, zeby nikt nie wiedział o co.

Cierpliwosci, za chwile dziadek skonczy i bedzie sie podcieral
jakas gazeta wyborcza, tak jak robil to wczoraj i tydzien wczesniej.

Bojkotujmy media mainstreamowe!