Bojler podumywalkowy i zużycie energii

Data: 2009-03-31 20:39:14
Autor: Adam Płaszczyca
Bojler podumywalkowy i zużycie energii
Dnia Tue, 31 Mar 2009 07:22:48 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

Ktoś to wypróbował i może się podzielić doświadczeniem?

Tak, tylko nie pianką, a po prostu kilka kawałków styropianu. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2009-03-31 21:21:30
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:1xp8d1j0xpzgg.dlgoldfield.org.pl...
Dnia Tue, 31 Mar 2009 07:22:48 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

Ktoś to wypróbował i może się podzielić doświadczeniem?

Tak, tylko nie pianką, a po prostu kilka kawałków styropianu.

Wybrałem piankę w workach foliowych, bo wypełni szczelnie każdą szczelinę i da się uformować wg życzenia.
Wełna się pyli, a styropianem ciężko jest wypełnić zakamarki.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-31 22:27:50
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 31 Mar 2009 21:21:30 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

[...]

Zrób to metodą "odlewu gipsowego": owiń bojler ściśle folią spożywczą,
opiankuj, po utwardzeniu przetnij wzdłuż najwygodniejszego obwodu i zdejmij
piankę razem z folią z bojlera - i oto masz składany z dwóch idealnie
pasujących połówek ocieplacz - w każdej chwili do zdjęcia i założenia.

Data: 2009-03-31 23:15:01
Autor: Adam Płaszczyca
[...]

Tyle, że w takiej termie to nie masz gdzie tej pianki już dać. Ona jest nią
wypełniona, kwestia jej grubości. Po prosty gotowy boiler możesz obłożyć 'budką' ze styropianu. --

Data: 2009-04-04 22:51:46
Autor: JerzyN
Jan Werbiński pisze:
Wybrałem piankę w workach foliowych, bo wypełni szczelnie każdą szczelinę i da się uformować wg życzenia.
Wełna się pyli, a styropianem ciężko jest wypełnić zakamarki.

Taniej, prościej i skuteczniej zadziała owinięcie folią bąbelkową.

--
pozdr. Jerzy

Bojler podumywalkowy i zużycie energii