Bojówkarze tak fatalnie szkoleni w Polsce że ich Łukaszenka złapał. HAŃBA! ;-)

Data: 2017-03-22 08:10:29
Autor: A. Filip
Bojówkarze tak fatalnie szkoleni w Polsce że ich Łukaszenka złapał. HAŃBA! ;-)
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
http://www.stefczyk.info/wiadomosci/swiat/lukaszenka-bojowkarze-szkoleni-w-polsce,19626061349

Padły mocne oskarżenia ze Aleksandra Łukaszenki, które powielają starą
narrację rosyjską. Prezydent zarzucił, że uzbrojeni bojówkarze
szkoleni m.in. w Polsce przygotowywali na Białorusi prowokację -
podaje Biełsat TV.

Łukaszenka w czasie wizyty w zakładach Kronospan w Mohylewie
poinformował o schwytaniu bojówkarzy, którzy mieli przygotowywać
zbrojną prowokację. Jeden z ich obozów szkoleniowych miał się mieścić
w Białorusi, ale inne już za granicą. Padły mocne oskarżenia.
[...]

Jak rozumiem krytykujesz "fachowców w Polsce" za to że tak fatalnie
przeszkolili bojówkarzy że ich Łukaszenka złapał?  Dołączam się do tej
pryncypialnej krytyki! ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Bojówkarze tak fatalnie szkoleni w Polsce że ich Łukaszenka złapał. HAŃBA! ;-)