Bojówki Jarosława biją kobiety na ulicach.

Data: 2020-10-28 15:11:33
Autor: Bruno Brunowski
Bojówki Jarosława biją kobiety na ulicach.
Po tak bohaterskich czynach poparcie niechybnie wzrośnie.

--
Bruno

Data: 2020-10-28 15:22:12
Autor: japanizer
On Wednesday, October 28, 2020 at 11:11:34 PM UTC+1, Bruno Brunowski wrote:
Po tak bohaterskich czynach poparcie niechybnie wzrośnie.

Jakiś link?

Data: 2020-10-28 16:56:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 28 października 2020 23:22:13 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
On Wednesday, October 28, 2020 at 11:11:34 PM UTC+1, Bruno Brunowski wrote:
> Po tak bohaterskich czynach poparcie niechybnie wzrośnie.

Jakiś link?

Nawet kilka:
https://twitter.com/XKubiak/status/1321579233521635330?s=19
https://twitter.com/_Hopeoppe/status/1321584456478662665?s=19
https://twitter.com/RTyszkiewicz/status/1321573572100370433?s=19

--
Bruno

Data: 2020-10-28 17:03:38
Autor: Bruno Brunowski

Na szczęście nie wszędzie, miejscami bywało tak: https://twitter.com/TytusKiszka/status/1321584376082243585?s=19

--
Bruno

Data: 2020-10-28 23:27:14
Autor: u2

https://www.youtube.com/watch?v=dJen3vZbHbU

Data: 2020-10-28 23:41:28
Autor: _Master_
Bojówki Jarosława biją kobiety na ulicach.
Gdzie te bojówki?

Data: 2020-10-28 23:43:36
Autor: _Master_
Bojówki Jarosława biją kobiety na ulicach.
Aaaa to taka lewacka manipulacja

Żałość

Data: 2020-10-29 09:31:34
Autor: u2
W dniu 28.10.2020 o 23:43, _Master_ pisze:
Aaaa to taka lewacka manipulacja

Żałość

nie tylko lewacka, PO-KO i duża część kuń-federacji również ściemnia:))))))))))))

Data: 2020-10-29 08:01:04
Autor: Runt
Bojówki Jarosława biją kobiety na ulicach.
W dniu 2020-10-28 o 23:41, _Master_ pisze:
Gdzie te bojówki?

nie wiesz? cała opozycja to bojówki! w waszych łbach żałośni idioci.

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-10-29 10:25:18
Autor: A. Filip
Bojówki Jarosława biją kobiety na ulicach imienia Runta
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
W dniu 2020-10-28 o 23:41, _Master_ pisze:
Gdzie te bojówki?

nie wiesz? cała opozycja to bojówki! w waszych łbach żałośni idioci.

To idiotyzm jest zaraźliwy?  Ilu ludzi już zaraziłeś?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-29 13:30:46
Autor: Runt
W imienia komunisty Filipa
W dniu 2020-10-29 o 10:25, A. Filip pisze:
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
W dniu 2020-10-28 o 23:41, _Master_ pisze:
Gdzie te bojówki?
nie wiesz? cała opozycja to bojówki! w waszych łbach żałośni idioci.
To idiotyzm jest zaraźliwy?
tak, posłuchaj rządzących?
Ilu ludzi już zaraziłeś?
masz cos do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

I nie wklejaj mnie pajacu do cudzych wątków!

Data: 2020-10-29 08:00:51
Autor: Runt
W dniu 2020-10-28 o 23:11, Bruno Brunowski pisze:
Po tak bohaterskich czynach poparcie niechybnie wzrośnie.

Zobacz do czego doprowadziło przerośnięte ego małego człowieczka.
Brat staje przeciwko bratu! Policjanci i protestujący sa +/- w tym samym wieku. Co myśli taki policjant skryty za kawałkiem plastiku? Nie sądzę że jest w nim nienawiść do kolegów i koleżanek po drugiej stronie tarczy. Kiedy obie strony to zrozumieją będzie po PiS. Taczki czekają!