Bojówki PiS i niepodłegłość

Data: 2017-11-12 20:37:28
Autor: Endriu
Bojówki PiS i niepodłegłość

Typy PiS-owski bełkot dla wiejskich parobków pod przykrywką frazesów o
patriotyzmie i religijności.

PiS to ma takie bojówki, że jak Kodziarze o mało nie zrobili puczu to Pawłowicz musiałą bronić Policja:

Walk of shame Krystyny Pawłowicz cz. 1
https://www.youtube.com/watch?v=zAa95QCvz80

Jak dla mnie to jest śmiech na sali ....

Endriu

Data: 2017-11-12 11:58:09
Autor: jacekbialy80
Bojówki PiS i niepodłegłość
Chciałeś powiedzieć, że miał takie 'bojówki', bo dzisiaj one są już nieaktualne.

Data: 2017-11-12 12:20:01
Autor: Zenek Kapelinder
Bojówki PiS i niepodłegłość
Najlepsza bojowka pisu jest poparcie jakie ma. Jak by dzisiaj byly wybory to ponad 50% ma jak w banku.

Data: 2017-11-12 23:42:55
Autor: jacekbialy80
Bojówki PiS i niepodłegłość
Masz na myśli policję, czy jeszcze jakieś inne 'bojówki'?

Data: 2017-11-12 23:45:50
Autor: jacekbialy80
Bojówki PiS i niepodłegłość
Jeszcze nie wiadomo, jaki ruch zrobi Gowin przed wyborami parlamentarnymi (myślę, że czekają na wyniki wyborów samorządowych).

Bojówki PiS i niepodłegłość