Bojówki PiS w akcji

Data: 2013-10-15 18:40:12
Autor: Mark Woydak
Bojówki PiS w akcji
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,14781572,Zniszczona_restauracja_znanego_dziennikarza__Za__pierdo_newsy_.html#BoxSlotII3img

Osobiście nie cierpię Najsztuba ale to co wyczyniają hołubieni przez PiS "kibole" przekracza granice. Przykładów nie trzeba szukać daleko. Na psp od czasu do czasu pojawia się podsyzwacz pod moje dane. Ten cham twierdzi, że używa tego nicka od 20 lat. Tak ciekawie się składa, że ten posraniec skopiował moje dane i udaje, że jest mną. W czasie ciszy referendalnej w Warszawie wysłyłał na psp jako :Mark Woydak" teksty naruszające tą cisze. Tak walczą na argumenty PiS-owskie chamy! Brzydze się takimi smieciami!

MW

Bojówki PiS w akcji