Bojówki pisowskie.

Data: 2011-05-11 05:07:04
Autor: cirrus
Bojówki pisowskie.
# Prawo i Sprawiedliwość sprytnie wykorzystuje środowiska pseudokibiców w Warszawie. Pod wodzą niejakiego Marcina Mastalerka, budowana jest za pomocą internetu sieć młodocianych zwolenników Jarka Kaczyńskiego, którzy nawiązują aktywnie kontakty z kibicami zarówno Legii jak i Polonii Warszawa. Celem jest nakłanianie kibiców na szykowanie transparentów o treściach politycznych anty rządowych oraz wywoływanie burd na stadionach.

PiS prowadzący politykę na maksa przypominającą działalność bojówek nazistowskich w Niemczech w latach 20-tych, próbuje mieć w pod swoją kontrolą jak najwięcej ognisk zapalnych i każdych źródeł niepokoju społecznego. Dlatego też taka bliska więź między Związkami Zawodowymi Solidarność, które całkowicie już porzuciły idee niezależności politycznej i pełnią jedynie funkcję bojówek PiS. Dlatego też takie silne zaangażowanie PiS w walkę o krzyż pod pałacem prezydenckim oraz zbiegowiska motłochu radia maryja. Teraz dochodzi do tego inwigilacja środowisk kibicowskich.

Jak długo PiS będzie mogło działać legalnie w tym kraju? Kiedy wreszcie rząd w celu przywrócenia porządku społecznego zdelegalizuje tą partię a jej głównym działaczom wyda dożywotni zakaz brania udziału w życiu politycznym?

Widać PiS rozkręca swoją kampanię wyborczą na całego i nie pomija stadionów.. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfxsq

--
stevep

Data: 2011-05-11 10:41:58
Autor: Leprechuan
Bojówki pisowskie.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iqcugp$mpb$1news.vectranet.pl...
[...]

Kibole wiernym elektoratem PiS!

BomBel

Data: 2011-05-11 16:46:39
Autor: :heŽsk:
Bojówki pisowskie.
On Wed, 11 May 2011 10:41:58 +0200, "Leprechuan" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

> [...]
># Prawo i Sprawiedliwość sprytnie wykorzystuje środowiska pseudokibiców w >Warszawie. Pod wodzą niejakiego Marcina Mastalerka, budowana jest za pomocą >internetu sieć młodocianych zwolenników Jarka Kaczyńskiego, którzy >nawiązują aktywnie kontakty z kibicami zarówno Legii jak i Polonii >Warszawa. Celem jest nakłanianie kibiców na szykowanie transparentów o >treściach politycznych anty rządowych oraz wywoływanie burd na stadionach.

 caly PiS placze nad losem skrzywdzonych przez rzad kiboli.

Data: 2011-05-11 19:57:09
Autor: the_foe
Bojówki pisowskie.
wrote:

[...]

tak! co to za faszystowskie panstwo gdzie porzadny kibic juz nie moze sobie kopnac dziennikarki z tvnu!

--
the_foe

Data: 2011-05-11 12:08:19
Autor: Hans Kloss
Bojówki pisowskie.
On 11 Maj, 19:57, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

tak! co to za faszystowskie panstwo gdzie porzadny kibic juz nie moze
sobie kopnac dziennikarki z tvnu!
Ale za to może bezkarnie i pod ochroną policji grozić uzycioebm
bezprawnej przemocy pod warunkiem ze się jest "antykaczystą".
http://www.youtube.com/watch?v=JMqrwDckEtc
J-23

Data: 2011-05-11 12:42:12
Autor: Grzegorz Z.
Bojówki pisowskie.
cirrus napisał:

[...]

Niestety sami się o to proszą.

Data: 2011-05-11 16:59:16
Autor: raff
Bojówki pisowskie.

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:ey04g3e6h4hu.yvjsddlckqmy$.dlg40tude.net...
cirrus napisał:

[...]

Poczekamy, kto kogo zdelegalizuje, pedale ;) Wybory juz blisko.

R.

Data: 2011-05-11 17:40:05
Autor: Grzegorz Z.
Bojówki pisowskie.

cirrus napisał:

[...]

Nie bądź taki do przodu bandyto, bo któregoś dnia może się okazać że ci
mnie przydzielą jako papugę z urzędu hehehe

Data: 2011-05-11 17:42:26
Autor: u2
Bojówki pisowskie.
W dniu 2011-05-11 17:40, Grzegorz Z. pisze:
Poczekamy, kto kogo zdelegalizuje, pedale ;) Wybory juz blisko.
Nie bądź taki do przodu bandyto, bo któregoś dnia może się okazać że ci
mnie przydzielą jako papugę z urzędu hehehe

Ty papuga pedale ? :)

Data: 2011-05-11 17:49:22
Autor: raff
Bojówki pisowskie.

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dcaae62$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Boze strzez mnie przed takimi papugami po studiach zaocznych, niedouczonych.

R.

Data: 2011-05-11 17:51:29
Autor: u2
Bojówki pisowskie.
W dniu 2011-05-11 17:49, raff pisze:
Ty papuga pedale ? :)
Boze strzez mnie przed takimi papugami po studiach zaocznych, niedouczonych.

Pedzio, pewnie po dziennych. Wiec nie ma co teraz robic i zasmieca psp :)

Data: 2011-05-11 17:53:44
Autor: Grzegorz Z.
Bojówki pisowskie.
u2 napisał:

[...]

Taki ze mnie pedał jak i absolwent studiów dziennych hehehe

Data: 2011-05-11 18:10:25
Autor: u2
Bojówki pisowskie.
W dniu 2011-05-11 17:53, Grzegorz Z. pisze:
Pedzio, pewnie po dziennych. Wiec nie ma co teraz robic i zasmieca psp :)
Taki ze mnie pedał jak i absolwent studiów dziennych hehehe

Czyli jestes pedal, w dodatku nieuk :)

Data: 2011-05-12 12:35:48
Autor: Grzegorz Z.
Bojówki pisowskie.
u2 napisał:

W dniu 2011-05-11 17:53, Grzegorz Z. pisze:
Pedzio, pewnie po dziennych. Wiec nie ma co teraz robic i zasmieca psp :)
Taki ze mnie pedał jak i absolwent studiów dziennych hehehe

Czyli jestes pedal, w dodatku nieuk :)

Fiksum dyrdum masz na punkcie tych pedałów. I nie odpowiadaj że cię to nie interesuje, bo już się nudny w tych
schematach stajesz.

Data: 2011-05-11 17:53:18
Autor: Grzegorz Z.
Bojówki pisowskie.
raff napisał:

[...]

Jak trafi mi się jakiś kibol to się go od razu zapytam czy się udziela na
psp i obserwował jego reakcję.

Data: 2011-05-11 18:22:00
Autor: raff
Bojówki pisowskie.

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:cnwt2pcvl0vp$.10fpmrc7ep11g$.dlg40tude.net...
raff napisał:

[...]

Tylko sobie obcasow nie polam z tych nerwow.

R.

Data: 2011-05-12 12:34:25
Autor: Grzegorz Z.
Bojówki pisowskie.

[...]