Boks na Żoliborzu do wynajęcia. [Ogłosze nie -spam]

Data: 2012-09-26 18:32:28
Autor: Viking
Boks na Żoliborzu do wynajęcia. [Ogłosze nie -spam]

V-tkacy,

Jako,że znalazłem garaż dla Czarnuli bliżej mojego głównego stacjonowania, mogę wynająć boks motocyklowy na Żoliborzu a dokładnie na ulicy Przasnyskiej może być długoterminowo. Ktoś interere?

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2012-10-01 19:24:10
Autor: Adampio
W dniu 2012-09-26 18:32, Viking pisze:
> mogę wynająć boks motocyklowy na Żoliborzu a dokładnie na ulicy
> Przasnyskiej może być długoterminowo. Ktoś interere?

Tak z ciekawości spytam ile takie cuś kosztuje? Bo brak miejsca składowania (mieszkam w ścisłym Śródmiesciu) blokuje mi nawet myślenie o zakupie własnego motura :-(

Adampio

Boks na Żoliborzu do wynajęcia. [Ogłosze nie -spam]