Bokserki z wkładką

Data: 2009-09-12 08:30:55
Autor: YYZ
Bokserki z wkładką
Po sprawieniu sobie koszulki rowerowej przyszedł czas na kolejny etap
- chciałbym kupić gacie z wkładką.
Nie mogę się przekonać do obciślaków. http://www.pzkol.pl/img/10/ogloszenie_kadry_400.jpg
<- to mnie skutecznie zniechęca :>
Są więc dwa alternatywne rozwiązania - luźne gacie z wewnętrzną
częścią z wkładką lub bokserki z wkładką, a do nich cywilne spodnie.
Najtańsze luźne gacie to chyba te z Decathlonu, ale podobno z
beznadziejną wkładką... A inne to koszt >100zł, póki co nie chciałbym
tyle wydawać.
Bokserek wybór jest raczej mały. Znalazłem Rogelli i Accenty,
kosztujące 60-65zł. To też dużo...
Może ktoś widział gdzieś tańsze?
W sumie nadałby się obciślaki z krótkimi nogawkami, żeby nie wystawały
spod krótkich luźnych spodni.
Ma ktoś doświadczenia, mógłby ktoś coś polecić?
Na razie wolałbym kupić coś tańszego, po prostu spróbować jazdy z
wkładką.

Data: 2009-09-12 08:58:44
Autor: YYZ
Bokserki z wkładką
On 12 Wrz, 17:52, Kasper Janssen <kas...@6bone.be> wrote:
09-09-12, 17:30:55, YYZ:

> Po sprawieniu sobie koszulki rowerowej przyszedł czas na kolejny etap
> [...]

No ale co, będziesz chodzić w ciuchach rowerowych po mieście czy w nich
jeździć?

--
Registered Linux Hater No. 31337

It starts with light, and it ends with light. And in between, there is
darkness.

Jeździć, ale czasem trzeba zsiąść z roweru. No mam blokadę psychiczną
przed założeniem czegoś takiego.

Data: 2009-09-12 10:37:54
Autor: Przemek
Bokserki z wkładką
On 12 Wrz, 17:58, YYZ <666yyz...@gmail.com> wrote:

Jeździć, ale czasem trzeba zsiąść z roweru. No mam blokadę psychiczną
przed założeniem czegoś takiego.

Rozumiem cię doskonale :)
Sam tak miałem za pierwszym podejściem. Wyszedłem na rower dopiero
wieczorem, ale po przejażdżce zmieniłem zdanie. Teraz właściwie tylko
tak jeżdżę, chociaż planuję zakup szortów wkładką na krótkie
przejażdżki po mieście. Nie sądzę, że będą wygodniejsze, ale na pewno
będą praktyczniejsze i mniej krępujące...
Na dalsze wypady i tak nic nie pobije wygody stosowania lycry.

pozdr
Przemek

Data: 2009-09-14 18:02:19
Autor: Zbylut
Bokserki z wkładką
YYZ zapodal(a):

Jeździć, ale czasem trzeba zsiąść z roweru. No mam blokadę psychiczną
przed założeniem czegoś takiego.

nigdy nie używałem spodenek z wkładką, dlatego proszę o poważne wytłumaczenie
- po co zwykłemu człowiekowi coś takiego? Ja rozumiem na wyścigu pokoju ;)
czy innym gdzie czas się liczy, ale normalnemu rowerzyście nie lepiej po prostu zsiąść z roweru i się, pardon, odlać w krzakach? Serio pytam. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-09-14 11:47:34
Autor: Przemek
Bokserki z wkładką
On 14 Wrz, 20:02, Zbylut <Zby...@NoWhere.zzz> wrote:

[...]

a zadałeś sobie trud, żeby poczytać do czego służy wkładka w
spodenkach kolarskich? Raczej nie temu, co sugerujesz ;)

pozdr
Przemek

Data: 2009-09-15 16:07:12
Autor: Zbylut
Bokserki z wkładką
Przemek napisal(a):

a zadałeś sobie trud, żeby poczytać do czego służy wkładka w
spodenkach kolarskich? Raczej nie temu, co sugerujesz ;)

no ładnie, znów wyszedłem na lamera rowerowego ;) Zasugerowałem się
nazwą potoczną (pampers) oraz tym, że w niektórych sportach to właśnie
tak działa :) dzięki za nawrócenie ;)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-09-18 17:12:44
Autor: nb
Bokserki z wkładką
at Tue 15 of Sep 2009 18:07, Zbylut wrote:

Przemek napisal(a):

[...]

Zwróciłeś uwagę na nadużywanie slangu w usenecie.
Z tego powodu kłopoty z googlaniem (jakby fleksja
w polskim nie była wystarczającym utrudnieniem).

Na przykład:

słoik - obiektyw
puszka - korpus lustrzanki
wiosło - gitara
piecyk - wzmacniacz

i z sąsiedniej beczki:

uĹźyszkodnik - uĹźytkownik
śmieszka - ścieżka
microsyf - microsoft

--
nb

Data: 2009-09-12 18:16:49
Autor: kordian ze słowackiego
Bokserki z wkładką
Ja ubieram obcisłe, ale na szelkach, a na to zwykłe szorty. Te obcisłe mam z Decathlonu i nie narzekam, ale też porównania do droższych nie mam. Tak czy siak i tak wygodniej niż w zwykłym majtach.

Data: 2009-09-12 18:41:59
Autor: Wojciech 'Wheart' Penar
Bokserki z wkładką
YYZ pisze:
[...]

Ja na co dzień (do roboty) jeżdżę po cywilnemu, w upały i na wycieczki
w gaciach Accenta i na wierzch "cywilki" - zwykle szorty. Bardzo
krótkie nie mogą być, bo nogawki bokserek wystają :)

Jeździłem też w najtańszych RockRiderach z Decathlonu - ujdą, ale lepiej
się czuję we wpełni cywilnych portkach :)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-09-12 19:06:31
Autor: mocniak
Bokserki z wkładką
Użytkownik YYZ napisał:
[...]

Daj spokój. Kup czarne gacie i tyle. Nikt ci wtedy penisa nie wypatrzy (tak łatwo :P)

--
Mocniak

Data: 2009-09-13 09:49:46
Autor: YYZ
Bokserki z wkładką
On 13 Wrz, 12:06, rrramos <arrra...@gmail.com> wrote:
Na allegro można znaleźć nowe tańsze, np tcm czyli tchibo, crane czyli
lidl

A jak już mowa o lidlu... Ciuchy i akcesoria rowerowe to tam są tylko
w czasie promocji?

Data: 2009-09-14 03:35:41
Autor: Rafał Wawrzycki
Bokserki z wkładką
Dnia 12 wrz 2009 w liœcie [news:7aadc2b7-fb39-405d-96be-
802ca5f15d06@e12g2000yqi.googlegroups.com] YYZ [666yyz666@gmail.com] napisał(a):

Znalazłem Rogelli i Accenty,
kosztujące 60-65zł. To też dużo...

Mam trzy pary bokserek Accenta. I nie zamienię ich w lecie na nic innego...

--
Pozdrawiam, Rafał W.
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/waw-gdansk-trip

Data: 2009-09-14 07:53:11
Autor: Jan Srzednicki
Bokserki z wkładką
On 2009-09-14, Rafał Wawrzycki wrote:
[...]

To ciekawe. Mam bokserki Endury z coolmaxem i Accenty właśnie - i o ile
na chłodniejsze dni Accenty są jak najbardziej wporzo, to jak jest
ciepło, to się bardzo w nich przegrzewam, zaś Endury dają radę dużo
lepiej.

Data: 2009-09-14 01:38:43
Autor: mucher
Bokserki z wkładką
On Sep 14, 9:53 am, Jan Srzednicki
<w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid> wrote:
On 2009-09-14, Rafał Wawrzycki wrote:

> [...]

na chłodniejsze dni Accenty są jak najbardziej wporzo, to jak jest
ciepło, to się bardzo w nich przegrzewam, zaś Endury dają radę dużo

Ditto. Do tego wkładka Accenta taka sobie. Za tą kasę można kupić
lycry (krótkie, bez szelek) i nosić pod szortami - jeśli oczywiście
szorty są wystarczająco długie.

mucher

Data: 2009-09-14 13:07:17
Autor: Rafał Wawrzycki
Bokserki z wkładką
Dnia 14 wrz 2009 w liœcie
[news:2a078083-bcc6-4992-a9f9-597d918a69c6z30g2000yqz.googlegroups.c
om] mucher [mucher@gmail.com] napisał(a):
Ditto. Do tego wkładka Accenta taka sobie. Za tą kasę można kupić
lycry (krótkie, bez szelek) i nosić pod szortami - jeśli
oczywiście szorty są wystarczająco długie.

Ja tam jezdze w tych bokserkach Accenta bez niczego na nich (jak jest powyżej 15 stopni) i z bojowkami krotkimi/dlugimi (kiedy jest poniżej 15 stopni). Dla mnie duzym plusem jest brak szelek i dlugich nogawek, jak w lycrach. Ale co kto lubi...

A co do pampersa - oczywiscie bywaja lepsze. Ale jak dla mnie, to przez 8-9 godzin przebywania w nich podczas kurierowania, daja rade.

Data: 2009-09-18 18:16:25
Autor: charwel (Oo)==:::
Bokserki z wkładką
Cześć.
To ja mam lamerskie pytanie odnośnie tematu.
Czy do jazdy w takich bokserkach z wkładką wkłada się dodatkowo bieliznę, czy też nosi się je na gołe ja.. tzn ciało?

zdrowia
charwel :)

Data: 2009-09-18 18:44:56
Autor: Rafał Wawrzycki
Bokserki z wkładką
Dnia 18 wrz 2009 w liœcie [news:h90bq2$brn$1inews.gazeta.pl] charwel (Oo)==::: [charwel@gazeta.pl] napisał(a):

To ja mam lamerskie pytanie odnośnie tematu.
Czy do jazdy w takich bokserkach z wkładką wkłada się dodatkowo bieliznę, czy też nosi się je na gołe ja.. tzn ciało?

Na golego dupala, jak kazdy pampers. Chociaz slyszalem o ludzikach, ktorzy wkladaja pod majty albo inne stringi ;)

Data: 2009-09-20 13:21:27
Autor: charwel (Oo)==:::
Bokserki z wkładką

[...]

Dzięki :)