Bokserki z wkładk±

Data: 2009-09-12 08:58:44
Autor: YYZ
Bokserki z wkładk±
On 12 Wrz, 17:52, Kasper Janssen <kas...@6bone.be> wrote:
09-09-12, 17:30:55, YYZ:

> Po sprawieniu sobie koszulki rowerowej przyszedł czas na kolejny etap
> - chciałbym kupić gacie z wkładk±.
> Nie mogę się przekonać do obci¶laków.http://www.pzkol.pl/img/10/ogloszenie_kadry_400.jpg
> <- to mnie skutecznie zniechęca :>

No ale co, będziesz chodzić w ciuchach rowerowych po mie¶cie czy w nich
jeĽdzić?

--
Registered Linux Hater No. 31337

It starts with light, and it ends with light. And in between, there is
darkness.

JeĽdzić, ale czasem trzeba zsi±¶ć z roweru. No mam blokadę psychiczn±
przed założeniem czego¶ takiego.

Data: 2009-09-12 10:37:54
Autor: Przemek
Bokserki z wkładk±
On 12 Wrz, 17:58, YYZ <666yyz...@gmail.com> wrote:

JeĽdzić, ale czasem trzeba zsi±¶ć z roweru. No mam blokadę psychiczn±
przed założeniem czego¶ takiego.

Rozumiem cię doskonale :)
Sam tak miałem za pierwszym podej¶ciem. Wyszedłem na rower dopiero
wieczorem, ale po przejażdżce zmieniłem zdanie. Teraz wła¶ciwie tylko
tak jeżdżę, chociaż planuję zakup szortów wkładk± na krótkie
przejażdżki po mie¶cie. Nie s±dzę, że będ± wygodniejsze, ale na pewno
będ± praktyczniejsze i mniej krępuj±ce...
Na dalsze wypady i tak nic nie pobije wygody stosowania lycry.

pozdr
Przemek

Data: 2009-09-14 18:02:19
Autor: Zbylut
Bokserki z wkładk±
YYZ zapodal(a):

JeĽdzić, ale czasem trzeba zsi±¶ć z roweru. No mam blokadę psychiczn±
przed założeniem czego¶ takiego.

nigdy nie używałem spodenek z wkładk±, dlatego proszę o poważne wytłumaczenie
- po co zwykłemu człowiekowi co¶ takiego? Ja rozumiem na wy¶cigu pokoju ;)
czy innym gdzie czas się liczy, ale normalnemu rowerzy¶cie nie lepiej po prostu zsi±¶ć z roweru i się, pardon, odlać w krzakach? Serio pytam. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-09-14 11:47:34
Autor: Przemek
Bokserki z wkładk±
On 14 Wrz, 20:02, Zbylut <Zby...@NoWhere.zzz> wrote:

[...]

a zadałe¶ sobie trud, żeby poczytać do czego służy wkładka w
spodenkach kolarskich? Raczej nie temu, co sugerujesz ;)

pozdr
Przemek

Data: 2009-09-15 16:07:12
Autor: Zbylut
Bokserki z wkładką
Przemek napisal(a):

a zadałeś sobie trud, żeby poczytać do czego służy wkładka w
spodenkach kolarskich? Raczej nie temu, co sugerujesz ;)

no ładnie, znów wyszedłem na lamera rowerowego ;) Zasugerowałem się
nazwą potoczną (pampers) oraz tym, że w niektórych sportach to właśnie
tak działa :) dzięki za nawrócenie ;)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-09-18 17:12:44
Autor: nb
Bokserki z wkładką
at Tue 15 of Sep 2009 18:07, Zbylut wrote:

Przemek napisal(a):

[...]

Zwróciłeś uwagę na nadużywanie slangu w usenecie.
Z tego powodu kłopoty z googlaniem (jakby fleksja
w polskim nie była wystarczającym utrudnieniem).

Na przykład:

słoik - obiektyw
puszka - korpus lustrzanki
wiosło - gitara