Bokserki z wkładką

Data: 2009-09-14 03:35:41
Autor: Rafał Wawrzycki
Bokserki z wkładką
Dnia 12 wrz 2009 w liœcie [news:7aadc2b7-fb39-405d-96be-
802ca5f15d06@e12g2000yqi.googlegroups.com] YYZ [666yyz666@gmail.com] napisał(a):

Znalazłem Rogelli i Accenty,
kosztujące 60-65zł. To też dużo...

Mam trzy pary bokserek Accenta. I nie zamienię ich w lecie na nic innego...

--
Pozdrawiam, Rafał W.
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/waw-gdansk-trip

Data: 2009-09-14 07:53:11
Autor: Jan Srzednicki
Bokserki z wkładką
On 2009-09-14, Rafał Wawrzycki wrote:
[...]

To ciekawe. Mam bokserki Endury z coolmaxem i Accenty właśnie - i o ile
na chłodniejsze dni Accenty są jak najbardziej wporzo, to jak jest
ciepło, to się bardzo w nich przegrzewam, zaś Endury dają radę dużo
lepiej.

Data: 2009-09-14 01:38:43
Autor: mucher
Bokserki z wkładką
On Sep 14, 9:53 am, Jan Srzednicki
<w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid> wrote:
On 2009-09-14, Rafał Wawrzycki wrote:

> [...]

na chłodniejsze dni Accenty są jak najbardziej wporzo, to jak jest
ciepło, to się bardzo w nich przegrzewam, zaś Endury dają radę dużo

Ditto. Do tego wkładka Accenta taka sobie. Za tą kasę można kupić
lycry (krótkie, bez szelek) i nosić pod szortami - jeśli oczywiście
szorty są wystarczająco długie.

mucher

Data: 2009-09-14 13:07:17
Autor: Rafał Wawrzycki
Bokserki z wkładką
Dnia 14 wrz 2009 w liœcie
[news:2a078083-bcc6-4992-a9f9-597d918a69c6z30g2000yqz.googlegroups.c
om] mucher [mucher@gmail.com] napisał(a):
Ditto. Do tego wkładka Accenta taka sobie. Za tą kasę można kupić
lycry (krótkie, bez szelek) i nosić pod szortami - jeśli
oczywiście szorty są wystarczająco długie.

Ja tam jezdze w tych bokserkach Accenta bez niczego na nich (jak jest powyżej 15 stopni) i z bojowkami krotkimi/dlugimi (kiedy jest poniżej 15 stopni). Dla mnie duzym plusem jest brak szelek i dlugich nogawek, jak w lycrach. Ale co kto lubi...

A co do pampersa - oczywiscie bywaja lepsze. Ale jak dla mnie, to przez 8-9 godzin przebywania w nich podczas kurierowania, daja rade.