Bokun, to twoja robota?

Data: 2011-12-05 18:16:55
Autor: Przemysław W
Bokun, to twoja robota?
Uczniowie Zespołu Szkół w podzielonogórskiej Świdnicy niespodziewanie zaczęli mdleć. Dzieci osuwały się na podłogę, gdy przemawiał do nich biskup Stefan Regmunt. 27 uczniów trafiło odo szpitala. - Były blade, osowiałe. Żaliły się na bóle głowy i dziwny słodki smak w ustach, charakterystyczny przy zatruciach - mówią lekarze. Badania jednak nie wykazały zatrucia toksycznymi substancjami

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10761214,Zagadkowe_omdlenia__27_uczniow_w_szpitalu__WIDEO_.html#ixzz1fgJbrsjf

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-05 18:33:56
Autor: boukun
Bokun, to twoja robota?

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jbiua9$jpt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Koło Zielonej Góry jest inna Świdnica, malutkie miasteczko...
Ja mieszkam na Dolnym Śląsku, nie w Lubuskiem...

boukun

Data: 2011-12-05 18:37:46
Autor: Przemysław W
Bokun, to twoja robota?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jbivef$pfa$1mx1.internetia.pl...

[...]

Już myślałem żeście z tym biskupem coś wymyślili ;-)

Przemek

Data: 2011-12-05 11:08:06
Autor: Marek
Bokun, to twoja robota?
On Dec 5, 6:37 pm, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
U ytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisa w wiadomo cinews:jbivef$pfa$1mx1.internetia.pl...

> U ytkownik "Przemys aw W" <Bro my RP przed pisem@...pl> napisa w
> wiadomo cinews:jbiua9$jpt$1inews.gazeta.pl...

> Ko o Zielonej G ry jest inna widnica, malutkie miasteczko...
> Ja mieszkam na Dolnym l sku, nie w Lubuskiem...

> boukun

Ju my la em e cie z tym biskupem co wymy lili ;-)

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce by y premier - a mieli my ich 14 po
1989 r. - stan przed s dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Dzieci doznaly szoku swiatopogladowego.

Data: 2011-12-09 17:28:34
Autor: pluton
Bokun, to twoja robota?
Uczniowie Zespołu Szkół w podzielonogórskiej Świdnicy niespodziewanie
zaczęli mdleć. Dzieci osuwały się na podłogę, gdy przemawiał do nich
biskup
Stefan Regmunt.

Zatruly sie jadem nienawisci ?

Nullification