Ból barków

Data: 2009-04-06 08:01:14
Autor: Rowerex
Ból barków
On 5 Kwi, 18:26, MAX <kgs...@icpnet.pl> wrote:

g) Inne przyczyny (jakie?)

Kąt ustawienia siodełka (za bardzo nosem w dół) i / lub / siodełko za
bardzo do przodu.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-04-06 20:11:22
Autor: MAX
Ból barków
Rowerex pisze:
[...]

Zmieniłem za bardzo w górę w stosunku do poprzedniego roweru.

Kierownica jest nieżej wys od ziemi do kierownicy 97 cm
W poprzednim rowerze 106 cm

Siodełko jest aktualnie na równi kierownicą

Pozdrawiam

MAX

Data: 2009-04-06 11:59:37
Autor: Rowerex
Ból barków
On 6 Kwi, 19:11, MAX <kgs...@icpnet.pl> wrote:
Rowerex pisze:

> [...]

Kierownica jest nieżej wys od ziemi do kierownicy 97 cm
W poprzednim rowerze 106 cm

Siodełko jest aktualnie na równi kierownicą

Ja mam kierownicę 7-8cm niżej od siodełka, to akurat niewiele
przeszkadza. Swego czasu miałem kierownicę dużo wyzej, ale po
przestawieniu jeździło mi się lepiej. Ułożyłem sobie nawet taką
formułkę odnośnie kierownicy, mówiącą że: "lepiej bliżej i niżej, niż
dalej i wyżej".

Jedno natomiast zawsze pomagało na ramiona i ręce, mianowicie
przestawienie siodełka nosem w górę, bardziej w tył i niżej. Raz, że
zmienia się sposob kręcenia pedałami co odciąża kolana, a dwa że
odciążone są ręce.

No ale mimo wszystko przy tak radykalnej zmianie położenia kierownicy
możesz odczuwać pewne dolegliwości.

Pozdr-
-Rowerex

Ból barków