Ból biodra a wysokość siodełk a?

Data: 2010-04-12 13:40:50
Autor: Max
Ból biodra a wysokość siodełk a?
Hautameki pisze:
Witam

Pod koniec długiej i dosyć intensywnej trasy zaczynam odczuwać
narastający ból w lewym stawie biodrowym. Typowy ból przeciążeniowy,
słabnie po paru dniach. Mimo wszystko po każdej jeździe powraca na
nowo. Gdy po zejściu z roweru unoszę i lekko uginam lewą nogę ból
narasta, jest bardzo nieprzyjemny.

Jeżdżę na dość wysoko ustawionym siodełku, ale nie odczuwam
dyskomfortu. Czubkami butów dotykam podłoża. Jest mi wygodnie, wiec co
to może być, że wysiada mi biodro?

Czy mieliście podobne objawy?

A jeździsz na asfalcie czy w terenie ?

Pozdrawiam

Maks

Data: 2010-04-12 04:48:59
Autor: Hautameki
On 12 Kwi, 13:40, Max <kgs...@icpnet.pl> wrote:
Hautameki pisze:

> [...]

> Jeżdżę na dość wysoko ustawionym siodełku, ale nie odczuwam
> dyskomfortu. Czubkami butów dotykam podłoża. Jest mi wygodnie, wiec co

80% jazda w terenie

Data: 2010-04-12 14:01:23
Autor: MaW

Hautameki pisze:

> [...]

> Jeżdżę na dość wysoko ustawionym siodełku, ale nie odczuwam
> dyskomfortu. Czubkami butów dotykam podłoża. Jest mi wygodnie, wiec co

Moze masz jakieś problemy zwyrodnieniowe które dopiero pod obciążeniem daja o sobie znać? lepiej to skonsultuj z lekarzem

MaW

Data: 2010-04-12 14:47:43
Autor: kml

Użytkownik "MaW" <niepisztu@aaa.bbb> napisał w wiadomości news:hpv22g$l1r$1news.onet.pl...

80% jazda w terenie

Moze masz jakieś problemy zwyrodnieniowe które dopiero pod obciążeniem daja o sobie znać? lepiej to skonsultuj z lekarzem

Dokładnie tak. To jest znak, że być może coś złego się zaczyna dziać. Trzeba to sprawdzić.

kml
Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5

Data: 2010-04-12 14:40:11
Autor: Max
Hautameki pisze:

[...]

Po jakim czasie jazdy masz te bóle ?
I z jaką prędkością jeździsz w terenie ?

Pozdrawiam

Maks

Data: 2010-04-12 23:59:17
Autor: Hautameki
On 12 Kwi, 14:40, Max <kgs...@icpnet.pl> wrote:

> 80% jazda w terenie

Po jakim czasie jazdy masz te bóle ?
I z jaką prędkością jeździsz w terenie ?

Ból zaczynam odczuwać już po godzinie jazdy, wycieczki trwają z reguły
2.0-3.5h. Średnia prędkość jaka mi wychodzi to 23km/h

Data: 2010-04-13 10:08:35
Autor: Max
Hautameki pisze:
[...]

Rozumiem że normalnie jak się ruszasz to Ciebie nie boli ?

Jeśli tak to:

1. Zobacz jak zmniejszysz prędkość max po terenie powiedzmy do 18-20km/h
Po jakim czasie zacznie Ciebie boleć ? (Nie powinno boleć w ogóle)
2. Rozumiem że na głodnego nie jeździsz ? (woda (izotonik) i węglowodany to podstawa zwłaszcza po pierwszej godzinie jazdy).

Do godziny jazdy można stosować wodę później już izotonik.

Rozumiem że nigdy nie miałeś problemów z biodrem ?
Na co dzień masz pozycję siedzącą ?

Pozdrawiam

Maks

Data: 2010-04-13 10:10:53
Autor: Max
Hautameki pisze:
[...]

Bym zapomniał na asfalcie nie masz tego problemu ? Zgadza się ?

Pozdrawiam

Maks

Ból biodra a wysokość siodełk a?