Ból biodra a wysokość siodełka?

Data: 2010-04-12 06:37:39
Autor: Zbrochaty
Ból biodra a wysokość siodełka?

to może być, że wysiada mi biodro?

Czy mieliście podobne objawy?

Moze masz jakie problemy zwyrodnieniowe kt re dopiero pod obci eniem daja
o sobie zna ? lepiej to skonsultuj z lekarzem

Dokładnie tak. To jest znak, że być może coś złego się zaczyna dziać. Trzeba
to sprawdzić.

Pojdz do ortopedy, ale dobrego, niech ci najpierw zrobi standardowe
badanie rotacji stawow biodrowych. Zajmuje to 2 minuty. Wiekszosc
kieruje od razu na rentgen, a nie kazdy pozniej potrafi odczytac
pierwsze symptomy zwyrodnien.
Zbrochaty

Data: 2010-04-12 22:44:14
Autor: Ignac
Ból biodra a wysokość siodełka?

 A czy nie jeżdzisz czasem na zbyt wąskim siodełku...miałem podobnie wkurzyłem  się i założyłem prawie trekingowe żelowe i mam święty spokój...a sztycę masz
 amortyzowaną ?

 Ignac

Data: 2010-04-13 00:01:29
Autor: Hautameki
On 12 Kwi, 22:44, "Ignac" <maksWYTNI...@lama.net.pl> wrote:
 A czy nie jeżdzisz czasem na zbyt wąskim siodełku...miałem podobnie wkurzyłem
 się i założyłem prawie trekingowe żelowe i mam święty spokój...a sztycę masz
 amortyzowaną ?

siodełko mam bardzo wąskie i bardzo twarde, jest to boplight race.
Sztyca standardowa

Data: 2010-04-13 11:26:40
Autor: Ignac
> [...]
masz
>  amortyzowaną ?

siodełko mam bardzo wąskie i bardzo twarde, jest to boplight race.

  ...no to znalazłeś odpowiedz...w mojej ocenie musisz koniecznie zrobić
  tak jak Ci radzę...nie dośc że nie będziesz mogł jeżdzić to może nawet
  chodzić bo mogą powstac jakieś stany zwyrodnieniowe jako powikłanie w stawach
  ...ponadto używaj miększych przełożeń...to wszystko są to stany min. zbyt
  intensywnej jazdy...nie tak ostro ale przerabiałem to na sobie.

  Ignac

--

Ból biodra a wysokość siodełka?