Ból kolan a luz roboczy w pedałach

Data: 2010-07-30 09:27:23
Autor: kml
Ból kolan a luz roboczy w pedałach

Użytkownik "Hautameki" <hautameki@gmail.com> napisał w wiadomości news:6c5c0f01-ffcf-49ee-a53d-74ec599a6585y11g2000yqm.googlegroups.com...

Dzisiaj na próbę pożyczyłem od kumpla pedały Time Atack XS. Byłem w
szoku jak ogromną swobodę ruchów dają nodze, towarzyszyło mi wręcz
uczucie niestabilności i braku wpięcia w pedał. Stopa swobodnie się
poruszała podczas kręcenia dobierając odpowiedią dla siebie pozycję.
Porównując ten system z dotychczasowym spd od shimano można
powiedzieć, że w SPD noga jest dosłownie przyspawana do pedału i
podczas kręcenia ten "klin" wymusza nienaturalną pracę stawów.
-- -

W czas żeś się zorientował :) Ja mam Time Z, ale z ustawieniem "dużym" nie byłem w stanie jeździć. Dla mnie to był tak potężny luz iż miałem problem z wypinanie się :P

Mam time'a od 4 lat i polecam. Naprawdę trwałe i mocne pedzie.

kml

Ból kolan a luz roboczy w pedałach