Ból kolan a luz roboczy w pedałach

Data: 2010-07-30 14:03:49
Autor: Hokan Ashir
Ból kolan a luz roboczy w pedałach

Użytkownik "Hautameki" <hautameki@gmail.com> napisał w wiadomości news:6c5c0f01-ffcf-49ee-a53d-74ec599a6585y11g2000yqm.googlegroups.com...
Teraz czytam o systemie od Look, będę wdzięczny za wszelkie opinie, na
jego temat, szczególnie interesują mnie pedały Look Quartz, mają
rewelacyjny stosunek ceny do masy, tylko co z tym luzem roboczym?

Od około 7 miesięcy mam okazję ujeżdżać Look Quartz carbon. Obawiam się, że bliżej im do shimanowskich SPD niż Time'ów.
Luz roboczy jest wyczuwalny (15 stopni afair) ale na zbyt wiele nie pozwala. Do tego nie ma regulacji siły wpięcia/wypięcia.
Poza tym wad brak, co ciekawe miałem też w przeszłości problemy z lewym kolanem, więc przed zakupem próbowałem przejażdżek na 520 i właśnie Quartzach.
O dziwo na tych drugich moje kolano czuje się dużo lepiej, na tyle że nie wiem co to ból lub choćby dyskomfort.
Jak będziesz miał okazję to sprawdź, może dla Ciebie też będą ok. Bez testu bym ich nie brał bo troszkę kosztują :).

Pozdrawiam
HA

Data: 2010-07-30 05:54:33
Autor: Hautameki
On 30 Lip, 14:03, "Hokan Ashir" <hokan.as...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Hautameki" <hautam...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:6c5c0f01-ffcf-49ee-a53d-74ec599a6585y11g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

Jak będziesz miał okazję to sprawdź, może dla Ciebie też będą ok. Bez testu
bym ich nie brał bo troszkę kosztują :).

Rzeczywiście w opcji karbonowej cena zakupu wzrasta znacznie :) BYm
się zadowolił podstawowym modelem, waga jest dla mnie akceptowalna.
Producent podaje luz roboczy +/- 3 stopnie, w przypadku timów jest to
około 5 stopni, CB podobnie ..

Ból kolan a luz roboczy w pedałach