Ból kolan a luz roboczy w pedałach

Data: 2010-07-30 14:15:24
Autor: arturbac
Ból kolan a luz roboczy w pedałach
W dniu 2010-07-29 21:48, Hautameki pisze:
W poprzednich postach pisałem, że mam problem z kolanem po dłuższej i
intensywnej jeździe na rowerze.
Lekarz stwierdził u mnie kolano biegacza. Zacząłem zgłębiać temat i
szukać przyczyny bólu.

Btw: A z jaką średnią kadencją jeździsz 50, 60, 70, 80 ?

Data: 2010-07-30 05:49:52
Autor: Hautameki
Ból kolan a luz roboczy w pedałach
On 30 Lip, 14:15, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:
> [...]

> szukać przyczyny bólu.

Btw: A z jaką średnią kadencją jeździsz 50, 60, 70, 80 ?

Nie jestem w stanie podać Ci swojej kadencji w liczbach, ponieważ jej
nie mierzyłem. jeżdżę na średniej kadencji, bez nadmiernego
obciążania, przy lekkim wzniosie na szosie 3x4 (44-21), na płaskim
3x5/6 (44-18/19), teren najpopularniej 32-18/19

Data: 2010-07-30 14:56:46
Autor: arturbac
W dniu 2010-07-30 14:49, Hautameki pisze:
jeżdżę na średniej kadencji, bez nadmiernego
obciążania

Chodziło mi o to że czytalem iż mała kadencja (40-60) połączona z
deptaniem pod górki lub dużymi predkosciami koncy sie problemami z kolanami.

Ból kolan a luz roboczy w pedałach