Bol kolana ? co moze byc ?

Data: 2009-06-16 03:33:27
Autor: zcxz
Bol kolana ? co moze byc ?
jaro47@o2.pl wrote:
powinny byc skrecone sprezyny ? Co zrobic z bolem kolan ? Moze to nie pedaly a cos innego? Prosze o pomoc i przepraszam za bledy

Sprobuj:
- jezdzic na lzejszych przelozeniach z wyzsza kadencja
- jezdzic na lzejszych przelozeniach z wyzsza kadencja
- ustawic sobie tak siodlo aby: linia pionu przechodzila przez czubek kolana oraz os spd -> korba (ta wysunieta do przodu) ustawiona rownolegle do podloza (ustawienie z jakiejs gazety rowerowej - Maja radzi)
- ustawienie stopy tak jakby kura grzebala, czyli palce nizej niz pieta
- krecic koleczka, a nie tylko napierac :)

--
zcxz

Data: 2009-06-16 00:32:51
Autor: jakuboff
Bol kolana ? co moze byc ?
zcxz wrote:
Sprobuj:
- jezdzic na lzejszych przelozeniach z wyzsza kadencja
- jezdzic na lzejszych przelozeniach z wyzsza kadencja

Może też spróbować jeździć na lżejszych przełożeniach z wyższą kadencją
;)

Data: 2009-06-15 22:15:42
Autor: Flash
Bol kolana ? co moze byc ?
On 16 Cze, 06:32, jakuboff <jakub...@op.pl> wrote:
zcxz wrote:
> [...]
> - jezdzic na lzejszych przelozeniach z wyzsza kadencja

Może też spróbować jeździć na lżejszych przełożeniach z wyższą kadencją

Albo z wyzsza kadencja na lzejszych przelozeniach :P

Data: 2009-06-16 09:58:32
Autor: dobrov
Bol kolana ? co moze byc ?
zcxz wrote:
[...]

Jeżeli się zastosuje do każdego z w/w czterech zaleceń, to będzie kręcił ze 300 na minutę. To chyba niezdrowo!

Data: 2009-06-16 09:34:42
Autor: Jan Srzednicki
Bol kolana ? co moze byc ?
On 2009-06-16, zcxz wrote:
jaro47@o2.pl wrote:
powinny byc skrecone sprezyny ? Co zrobic z bolem kolan ? Moze to nie pedaly a cos innego? Prosze o pomoc i przepraszam za bledy

Sprobuj:
[..]
- ustawic sobie tak siodlo aby: linia pionu przechodzila przez czubek kolana oraz os spd -> korba (ta wysunieta do przodu) ustawiona rownolegle do podloza (ustawienie z jakiejs gazety rowerowej - Maja radzi)

Chodzi Ci po prostu o ośkę pedału, prawda? To klasyczne ustawienie
"KOPS", niestety, raczej nie jest tak prosto:

http://www.sheldonbrown.com/kops.html

U mnie KOPS zupełnie nie działa - jakbym na siłę chciał mieć takie
ustawienie, to jeździłbym na siodełku wysuniętym maksymalnie do przodu
(sic!).

Data: 2009-06-17 00:18:13
Autor: zcxz
Bol kolana ? co moze byc ?
Jan Srzednicki wrote:
  > Chodzi Ci po prostu o ośkę pedału, prawda? To klasyczne ustawienie
"KOPS", niestety, raczej nie jest tak prosto:
http://www.sheldonbrown.com/kops.html
zerknalem i wychodzi na to ze oto chodzi :)

U mnie KOPS zupełnie nie działa - jakbym na siłę chciał mieć takie
ustawienie, to jeździłbym na siodełku wysuniętym maksymalnie do przodu
(sic!).
a ja sobie tak ustawilem + siodlo (twardziutki flite) poziomo + odpowiednia wysokosc siodla i jest sympatycznie
2 lata temu mialem problem z kolanem, a wtedy jezdzilem do roboty na kolarce bez spd'ow. Z przodu tylko blat z tylu uzywane male koronki.
Ogolnie jazda silowa. Przestalem tak jezdzic, kolano przestalo pobolewac - sczescie :)
czasami powodem bolu kolan moze byc jazda silowa :)

--
zcxz

Bol kolana ? co moze byc ?