Ból pleców a długotrwała jazda.

Data: 2014-12-24 17:18:03
Autor: Czesław Wiśniak
Ból pleców a długotrwała jazda.
Ostatnio miałem problem z plecami na odcinku L4-L5.
Jak ktoś miał to wie o co chodzi.
Efekt: 3 tygodnie L4 i nadal boli.
Teraz jeżdźe półgodziny do pracy i powiem że jest ciężko.
W przyszłym roku a to już za tydzień czeka mnie dużo jazdy.
I z przerażeniem myślę że będę musiał jechać z Krakowa do Lublina
albo Zielonej Góry.
Pokładanie poduszki pod plecy średnio się sprawdza bo się rusza
i jest niewygodna.
Ma ktoś sprawdzony patent?

Zakup S-classe na razie nie wchodzi w grę.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie tylko Sklasa ma regulacje ledzwiowa fotela :) Na pewno nie masz ?
Nastepna sprawa to idz do ortopedy (albo od razu rtg) bo moze juz czas... potem cwiczonka i jakies masaze, basenik .
Kregoslup generalnie nie lubi jak sie nonstop siedzi :)

Data: 2014-12-24 10:43:00
Autor: Pszemol
"Czesław Wiśniak" <czesiu@bye.pl> wrote in message news:m7ep1g$guf$1node1.news.atman.pl...
Nie tylko Sklasa ma regulacje ledzwiowa fotela :)
Na pewno nie masz ?

Ta regulacja nic nie daje jeśli oparcie fotela jest odchylone do tyłu.
Część lędźwiowa kręgosłupa nie ma być wygięta do tyłu, ma
być wygięta w stronę kierownicy - jak masz oparcie odchylone
do tyłu to niestety plecy będą boleć i na to nie ma rady.

Data: 2014-12-24 17:23:41
Autor: Ghost

Użytkownik "Czesław Wiśniak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m7ep1g$guf$1@node1.news.atman.pl...

potem cwiczonka i jakies masaze, basenik .

o! basen

Data: 2014-12-24 08:56:34
Autor: kogutek444
W dniu środa, 24 grudnia 2014 17:23:53 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
Użytkownik "Czesław Wiśniak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m7ep1g$guf$1@node1.news.atman.pl...

>potem cwiczonka i jakies masaze, basenik .

o! basen

Siostro basennnn.

Data: 2014-12-24 17:25:16
Autor: Ghost

Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:549ae897$0$2144$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "Czesław Wiśniak"  napisał w wiadomości grup

potem cwiczonka i jakies masaze, basenik .

o! basen

oczywiście kraul, broń Boże żabka

Data: 2014-12-24 17:30:24
Autor: Czesław Wiśniak
Ból pleców a długotrwała jazda.
potem cwiczonka i jakies masaze, basenik .

o! basen

oczywiście kraul, broń Boże żabka

Grzbiet, grzbiet ! Zabka absolutnie nie

Data: 2014-12-24 17:35:49
Autor: Ghost

Użytkownik "Czesław Wiśniak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m7epok$hp8$1@node1.news.atman.pl...

potem cwiczonka i jakies masaze, basenik .

o! basen

oczywiście kraul, broń Boże żabka

Grzbiet, grzbiet !

też