Bóle głowy i uszu po długich rozmowach przez telefon komórkowy

Data: 2020-05-19 22:57:24
Autor: boukun
Bóle głowy i uszu po długich rozmowach przez telefon komórkowy
  Gość Beata

Napisano 28 Październik 2011
Witam Ostatnio bardzo często rozmawiałam przez komórkę. Wszystkie rozmowy były dość długie a ostatnia to ponad 2 h. Od tego czasu zaczęłam miewać bóle głowy i bóle uszu , takie jakby zatykanie. Czy te długie rozmowy przez komórkę , może przy nienajlepszym zasięgu ( antena pewnie wydzielała bardzo dużo promieniowania) mogły spowodować jakieś schorzenie mózgu lub innych narządów ? Czy szkodliwość telefonu komórkowego to nie kwestia paru rozmów (nawet powyżej dwóch godzin) , ale jakiegoś dłuższego czasu. Bardzo proszę o odpowiedź. Beata

    Gość ola

Napisano 16 Lipiec 2013
Mam podobnie. Godzinami rozmawiam z moja siostrą, która mieszka daleko i rzadko sie widujemy. Martwię się czy promieniowanie z komórki nie spowodowało jakichś trwałych zmian w mózgu lub nerwach słuchowych.

    Gość Anna

Napisano 7 Grudzień 2014
Trzeba ograniczyć rozmowę.

Data: 2020-05-19 14:43:35
Autor: mrbluesky.pl
Bóle głowy i uszu po długich rozmowach przez telefon komórkowy
KOmorki do KOsza! ;P
Ludzie do Ludzi! ;D

Data: 2020-05-20 06:51:18
Autor: Runt
Bóle głowy i uszu po długich rozmowach przez telefon komórkowy
W dniu 2020-05-19 o 22:57, boukun pisze:
 Gość Beata
 Gość ola
 Gość Anna

Która z nich to twoja wife?

A tak przy okazji: co z tą zabójczą technologią 5G? Podpaliłeś już któryś maszt czy kupiłeś nową komórkę w tej technologii?

Yogi pisał mi, że kiedyś zrywałeś z dachów anteny krótkofalarzy bo ci promieniowały w głowe, prawda to?

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-05-20 13:26:51
Autor: Sylvio Balconetti
Am 20.05.20 um 06:51 schrieb Runt:
[...]

Jeszcze bardziej rozboli glowa jak sie dowie, ze szykuje sie technologia 6G, a Bill Gates puszcza wlasnie Covid-20. ;-)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
"New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1"
".

Data: 2020-05-20 19:53:12
Autor: boukun
Użytkownik "Sylvio Balconetti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Martw się o siebie SBek, bo ciebie rozstrój organizmu nie ominie i będziesz jęczał do księżyca jak i inni.

boukun

Data: 2020-05-20 09:59:56
Autor: Budzik
Bóle głowy i uszu po długich rozmowach przez telefon komórkowy
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

Witam Ostatnio bardzo często rozmawiałam przez komórkę. Wszystkie
rozmowy były dość długie a ostatnia to ponad 2 h.

Jakbym słuchał przez dwie godziny pierdolenia przez telefon to chyba teaz by mnie rozbolała...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2020-05-20 03:04:24
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 20 maja 2020 11:59:58 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> rozmowy były dość długie a ostatnia to ponad 2 h.

Jakbym słuchał przez dwie godziny pierdolenia przez telefon to chyba teaz by mnie rozbolała...

Ale nie w wypadku zastosowania pozycji nr.1 ta starcza na cztery godziny:
https://twitter.com/XKubiak/status/1262982940990078976?s=20

--
Bruno

Data: 2020-05-20 13:24:41
Autor: z
Bóle głowy i uszu po długich rozmowach przez telefon komórkowy
Dziś byłem na rezonansie magnetycznym. Pani zapewniała mnie że nie ma żadnego promieniowania tylko muszę metal z siebie zdljąć ;-)
Za miesiąc idę na następny odcinek lędźwiowy kręgosłupa bo tak chce ZUS.
Cholera... najpierw pulsowała mi lewa skroń a potem kiszki marsza grały w nieznanym mi rytmie. Po dwóch godzinach nadal czuję się źle.
Aż strach pomyśleć gdyby dodali promieniowanie ;-)

Data: 2020-05-20 19:51:18
Autor: boukun
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Jak musiałeś z siebie zdjąć metal, to znaczy jakieś przewodzenie było. Wcale się nie dziwię, że rozstroju organizmu dostałeś. Ja tylko raz miałem robiony rezonans magnetyczny tkanek miękkich, na stwierdzenie złogów żółciowych, wiem, że klekotało strasznie, ale już nie pamiętam, jak się po tym czułem.

boukun

Bóle głowy i uszu po długich rozmowach przez telefon komórkowy