Bóle głowy i uszu po długich rozmowach przez telefon komórkowy

Data: 2020-05-20 09:59:56
Autor: Budzik
Bóle głowy i uszu po długich rozmowach przez telefon komórkowy
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

Witam Ostatnio bardzo często rozmawiałam przez komórkę. Wszystkie
rozmowy były dość długie a ostatnia to ponad 2 h.

Jakbym słuchał przez dwie godziny pierdolenia przez telefon to chyba teaz by mnie rozbolała...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2020-05-20 03:04:24
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 20 maja 2020 11:59:58 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> rozmowy były dość długie a ostatnia to ponad 2 h.

Jakbym słuchał przez dwie godziny pierdolenia przez telefon to chyba teaz by mnie rozbolała...

Ale nie w wypadku zastosowania pozycji nr.1 ta starcza na cztery godziny:
https://twitter.com/XKubiak/status/1262982940990078976?s=20

--
Bruno

Bóle głowy i uszu po długich rozmowach przez telefon komórkowy