Bolek

Data: 2014-11-17 02:44:14
Autor: animka
Bolek
Jednak to prawda
http://www.youtube.com/watch?v=7Ljlj_aDyf8

--
animka

Data: 2014-11-18 00:41:31
Autor: nkab
Bolek
W dniu poniedziałek, 17 listopada 2014 02:44:49 UTC+1 użytkownik animka napisał:
Jednak to prawda
http://www.youtube.com/watch?v=7Ljlj_aDyf8

-- animka

No wiesz.
To był PRL, chłpaka złapali na jakim¶ drobnym
przestępstwie, miał już prawdopodobnie rodzinę na utrzymaniu,
zaproponowali spor± kasę skusił się.

Ale z czasem nabierał rozumu i zdobył do¶wiadczenie
bez którego nie doszedłby do Prezydenta.

Ja osobi¶cie Wałęsę cenię za dobre wyczucie polityczne.
Facet potrafił wyprzedzić fakty oraz za to, że jednak
komuchów nienawidził (być może za t± współpracę).
Mnie osobi¶cie interesowałoby czy jego donosicielstwo
skrzywdziło jakich¶ ludzi z jego otoczenia.
Je¶li nie - no to czym tu mowa. Podobał mi się też jego
autorytaryzm - oni się kłócili demokratycznie a on nie tracił
czasu na głupawe ględzenie.

Może też tak być, ze Bolek to wcale nie Wałęsa
tylko jaki¶ jego anioł, dlatego historia jako nauka
mnie nie kręci bo to opowie¶ci s±czone przez
historyków na podstawie papierków (vide Antek).

Andrzej.

Data: 2014-11-18 10:48:56
Autor: Wiesiaczek
Bolek
W dniu 18.11.2014 o 09:41, nkab@toya.net.pl pisze:
[...]

To był PRL, chłpaka złapali na jakimś drobnym
przestępstwie, miał już prawdopodobnie rodzinę na utrzymaniu,
zaproponowali sporą kasę skusił się.

Nie pisze się "skusił" tylko "skurwił" :)

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-11-18 10:59:35
Autor: Maciek
Bolek
W dniu 2014-11-18 o 09:41, nkab@toya.net.pl pisze:
[...]
Różni ludzie dawali się skurwić. W czasach stalinowskich pękali tacy,
których nie dało rady złamać Gestapo. Rzecz jest w czym innym: czy
potrafisz się do tego przyznać, powiedzieć "sorry, taki był klimat", czy
korzystaj±c ze stanowiska usuwasz swoje teczki i idziesz w zaparte.

Maciek

Data: 2014-11-18 13:35:34
Autor: jureq
Bolek
Dnia Tue, 18 Nov 2014 00:41:31 -0800, nkab napisał(a):

Ale z czasem nabierał rozumu i zdobył doświadczenie bez którego nie
doszedłby do Prezydenta.

Ja osobiście Wałęsę cenię za dobre wyczucie polityczne.
Facet potrafił wyprzedzić fakty oraz za to, że jednak komuchów
nienawidził (być może za tą współpracę).

Też kiedyś tak myślałem. Pierwszych wątpliwości dostałem wraz z publicznym pojawieniem się Wachowskiego. Bo skąd taki człowiek w otoczeniu Wałęsy? Całkowicie utraciłem do niego zaufanie gdy nagle bez żadnego uzasadnienia zaczął "wspierać lewą nogę", czyli tych których rzekomo miał nienawidzić. Wtedy kompletnie nie rozumiałem skąd to się u niego wzięło. Zrozumienie przyszło gdy publicznie wypłynęła sprawa Bolka. I jakoś dotąd nie mogę uwierzyć, że te dziwne decyzje Wałęsy nie mają z tą historią nic wspólnego.

Data: 2014-11-18 17:45:10
Autor: ±ćęłń󶼿
Bolek
I nie zapominajmy o "nocnej zmianie".

-- -- -
Pierwszych w±tpliwo¶ci dostałem wraz z publicznym pojawieniem się Wachowskiego.
Bo sk±d taki człowiek w otoczeniu Wałęsy?
Całkowicie utraciłem do niego zaufanie gdy nagle bez żadnego uzasadnienia zacz±ł "wspierać lew± nogę", czyli tych których rzekomo miał nienawidzić.
Wtedy kompletnie nie rozumiałem sk±d to się u niego wzięło.

Data: 2014-11-18 11:50:21
Autor: Marek Wisniewski
Bolek
W dniu wtorek, 18 listopada 2014 17:45:13 UTC+1 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:
I nie zapominajmy o "nocnej zmianie".

I dalej nie wiemy, kim byl ten szczuply kedzierzawy blondyn, ktory wital sie z Wachowskim, rzekomo slowami: "zdrastrwujtje".

Bolek