Bolek, Alek, Ślepowron, oddajcie emerytury

Data: 2012-03-02 17:02:53
Autor: boukun
Bolek, Alek, Ślepowron, oddajcie emerytury
84% chce tego, "niech odda prezydencką emeryturę"
Zdaniem 84% Niemców były prezydent RFN Christian Wulff powinien zrzec się dożywotniej emerytury prezydenckiej sięgającej ok. 200 tys. euro rocznie - wynika z najnowszego sondażu dla telewizji ARD. Także politycy apelują do Wulffa o rezygnację z emerytury.

- Najlepiej byłoby, gdyby pan Wulff zrzekł się emerytury prezydenckiej i przeznaczył pieniądze na cel charytatywny. W ten sposób zyskałby nieco na wiarygodności - powiedział polityk liberalnej partii FDP Juergen Koppelin w rozmowie zamieszczonej w piątkowym wydaniu dziennika "Bild". Dodał, że 52-letni Wulff jest jeszcze "młodym człowiekiem" i może zarobić na swoje utrzymanie.

Podobnego zdania są opozycyjni socjaldemokraci. - Wulff nie powinien przyjąć emerytury prezydenckiej. Byłby to sygnał rozsądku i skruchy - powiedział polityk SPD Aeiko Mass. Zdaniem socjaldemokraty Petera Danckerta byłemu prezydentowi w ogóle nie należało przyznawać dożywotniego uposażenia, bo "ustąpił po żenującej aferze".

Wulff zrezygnował z urzędu 17 lutego, gdy hanowerska prokuratura wystąpiła o uchylenie jego immunitetu. Jest on wstępnie podejrzany o przyjmowanie i udzielanie korzyści majątkowych w latach, gdy był premierem landu Dolna Saksonia.

W środę urząd prezydenta federalnego w Berlinie poinformował, że Wulff otrzyma dożywotnią emeryturę prezydencką, choć był głową państwa przez niespełna 20 miesięcy. Zgodnie z ustawą o zaopatrzeniu emerytalnym prezydenta federalnego z 1953 roku dożywotnie honorowe uposażenie w wysokości pełnej pensji przysługuje byłym głowom państw również w przypadku przedterminowego ustąpienia z urzędu "z przyczyn politycznych lub zdrowotnych". O przyczynach natury prywatnej ustawa nie wspomina.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,84-chce-tego-niech-odda-prezydencka-emeryture,wid,14300099,wiadomosc.html

Ja pierdolę, i jak tu ma być dobrze, u nas byle agent i zdrajca parę lat poprezydentuje i potem dożywotnio siedzi na wikcie polskiego podatnika...
A bezrobotnych Polaków straszą, że nie będą ubezpieczeni...

Tfu!

boukun

Data: 2012-03-02 19:05:06
Autor: pluton
Bolek, Alek, Ślepowron, oddajcie emerytury
Ja pierdolę, i jak tu ma być dobrze, u nas byle agent i zdrajca parę lat
poprezydentuje i potem dożywotnio siedzi na wikcie polskiego podatnika...

Na szczescie znalazl honorowe wyjscie i jebnal w karto^H^H^Hbrzoze.

Nullification

Data: 2012-03-02 19:53:03
Autor: Bartosz
Dnia Fri, 2 Mar 2012 19:05:06 +0100, pluton napisał(a):

Ja pierdolę, i jak tu ma być dobrze, u nas byle agent i zdrajca parę lat
poprezydentuje i potem dożywotnio siedzi na wikcie polskiego podatnika...

Na szczescie znalazl honorowe wyjscie i jebnal w karto^H^H^Hbrzoze.

Coż za styl! Cóż za kultura! Jesteś pewnie zwolennikiem jakiegoś kurdupla
umysłowego.

B.

Data: 2012-03-02 20:48:05
Autor: pluton
> [...]
>

> Na szczescie znalazl honorowe wyjscie i jebnal w karto^H^H^Hbrzoze.

Coż za styl! Cóż za kultura! Jesteś pewnie zwolennikiem jakiegoś kurdupla

No nie. Nigdy nie bylem zwolennikiem ani jednego, ani drugiego kurdupla.

Nullification

Data: 2012-03-02 19:55:17
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-02 17:02, boukun pisze:

[...]

Polski podatnik jest traktowany jak dojne bydło spełniające wszelakie zachcianki łaskawie nam rządzących.

Bolek, Alek, Ślepowron, oddajcie emerytury