Bolek, Alek, Ślepowron, oddajcie emerytury

Data: 2012-03-02 19:05:06
Autor: pluton
Bolek, Alek, Ślepowron, oddajcie emerytury
Ja pierdolę, i jak tu ma być dobrze, u nas byle agent i zdrajca parę lat
poprezydentuje i potem dożywotnio siedzi na wikcie polskiego podatnika...

Na szczescie znalazl honorowe wyjscie i jebnal w karto^H^H^Hbrzoze.

Nullification

Data: 2012-03-02 19:53:03
Autor: Bartosz
Dnia Fri, 2 Mar 2012 19:05:06 +0100, pluton napisał(a):

Ja pierdolę, i jak tu ma być dobrze, u nas byle agent i zdrajca parę lat
poprezydentuje i potem dożywotnio siedzi na wikcie polskiego podatnika...

Na szczescie znalazl honorowe wyjscie i jebnal w karto^H^H^Hbrzoze.

Coż za styl! Cóż za kultura! Jesteś pewnie zwolennikiem jakiegoś kurdupla
umysłowego.

B.

Data: 2012-03-02 20:48:05
Autor: pluton
> [...]
>

> Na szczescie znalazl honorowe wyjscie i jebnal w karto^H^H^Hbrzoze.

Coż za styl! Cóż za kultura! Jesteś pewnie zwolennikiem jakiegoś kurdupla

No nie. Nigdy nie bylem zwolennikiem ani jednego, ani drugiego kurdupla.

Nullification

Bolek, Alek, Ślepowron, oddajcie emerytury