Bolek do wynajecia...

Data: 2009-05-04 08:24:34
Autor: konserwator
Bolek do wynajecia...

Lech Wałęsa, który od piątku tłumaczy się z udziału w rzymskim kongresie eurosceptycznej partii Libertas, że za wystąpienie dostał pieniądze - czytamy w "Rzeczpospolitej". Zapytany przez dziennikarza, czy mogło chodzić o 50 tysięcy euro, odpowiada: Tak nisko mnie cenicie? Pan musi rok pracować na to, co ja zarobię za jeden wykład.

- W Polsce zarabiam około 3 tysięcy złotych, to mi nie wystarcza. Muszę przecież utrzymać dom i znośnie żyć - powiedział Wałęsa

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Walesa-50-tysiecy-euro-od-Libertas-Malo,wid,11090765,wiadomosc.html
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ciekawe ile by za udzial wzial niesioloski?

rym

Data: 2009-05-04 08:44:31
Autor: Piotr
Bolek do wynajecia...
Dnia Mon, 4 May 2009 08:24:34 +0200, konserwator napisał(a):

- W Polsce zarabiam około 3 tysięcy złotych, to mi nie wystarcza. Muszę przecież utrzymać dom i znośnie żyć - powiedział Wałęsa

Byłem świadkiem takiej rozmowy (gadający byli w stanie mocno
nietrzeźwym) pomiedzy jakimś facetem a pierwszym sekretarzem
powiatowej organizacji partyjnej PZPR:
- Andrzej, kurwa, ty taki porzadny człowiek jesteś... To czemu z
ciebie taka partyjna świnia?
- Pawełku, kurwa, bo ja mam żonę i dzieci...
Dialog jest autentyczny, odbył się na początku 1981 roku.
Piotr

Data: 2009-05-04 08:51:21
Autor: Panslavista
Bolek do wynajecia...
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ciebie taka partyjna świnia?
- Pawełku, kurwa, bo ja mam żonę i dzieci...
Dialog jest autentyczny, odbył się na początku 1981 roku.

Ja też miałem i eSBuce do dzisiaj nie dają mi żyć, a ja pomimo tego stale im
pokazuję gest tyczkarza...

Data: 2009-05-04 11:37:52
Autor: Neko
Bolek do wynajecia...
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Ja też miałem i eSBuce do dzisiaj nie dają mi żyć, a ja pomimo tego stale im
pokazuję gest tyczkarza...

Przestan pieprzyc konfidencie!
Wszyscy wiedza, ze wspolpracowales z SB.

Przestan teraz prymitywnie grac niewiniatko.
Jak nie masz jaj i honoru to przynajmniej MILCZ !

Data: 2009-05-04 11:51:00
Autor: Panslavista
Bolek do wynajecia...

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Wszyscy wiedza, ze wspolpracowales z SB.

Przestan teraz prymitywnie grac niewiniatko.
Jak nie masz jaj i honoru to przynajmniej MILCZ !

Szekaj psino, szczekaj, jak cię biją to uciekaj.

Data: 2009-05-04 11:36:49
Autor: Neko
Bolek do wynajecia...
[...]

A co Pan tam robil przy tym "aparacie partyjnym" ze tak zapytam?

Data: 2009-05-04 11:47:17
Autor: Piotr
Bolek do wynajecia...
Dnia Mon, 4 May 2009 11:36:49 +0200, Neko napisał(a):

A co Pan tam robil przy tym "aparacie partyjnym" ze tak zapytam?

Piłem nieopodal, panie ciekawski, to na imprezie było.
Piotr

Data: 2009-05-04 12:10:49
Autor: raff
Bolek do wynajecia...