Bolek dodaje oliwy do ognia

Data: 2013-03-04 12:34:10
Autor: boukun
Bolek dodaje oliwy do ognia
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kh2054$9f1$1mx1.internetia.pl...
Lech Wałęsa o słowach o homoseksualistach: powiedziałem to specjalnie
- W żadnym przypadku nikogo nie będę przepraszał - oświadczył Lech Wałęsa w Gdańsku, odnosząc się do swojej piątkowej wypowiedzi na temat homoseksualistów. Jak dodał, jego poglądy popiera prawie cały naród, a przeciwko jest "paru opiniotwórczych ludzi".

B. prezydent tłumaczył dziennikarzom: "Ja powiedziałem tylko, że mniejszości, którym oddaję wszelkie honory, nie powinny się afiszować i narzucać większości swoich poglądów. Mam dość tego afiszowania się, dość mówienia tylko o tym zamiast o innych sprawach".

Wałęsa podkreślił, że szanuje mniejszości. - Nie zagrażam im, udowodniłem to przez swoje życie i walkę. Natomiast teraz to te mniejszości są groźne, te mniejszości zagrażają większości, afiszują się i chcą narzucić większości swoje prawa. Ja się z tym nie zgadzam jako demokrata - dodał.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Lech-Walesa-o-slowach-o-homoseksualistach-powiedzialem-to-specjalnie,wid,15381638,wiadomosc.html?ticaid=1102b5&_ticrsn=3

Brawo Bolek, masz rację, tak myśli cały polski naród, w każdym bądź razie ta normalna większość...

Czas zacząć mówić o mniejszości żydowskiej, która się pcha do pierwszych ław i narzuca większości swój talmudyzm...

He, he...

"nie mam ochoty i tematu do rozmów (z pedałem)..."...

W związku ze słowami b. prezydenta, że homoseksualiści w sejmie powinni siedzieć "za murem" Robert Biedroń z Ruchu Palikota zadeklarował chęć spotkania z Wałęsą. Odnosząc się do tego Wałęsa oznajmił, że "w żadnym wypadku" nie spotka się z homoseksualnym posłem Ruchu Palikota. - Ja go szanuję, honoruję, ale nie mam ochoty i tematu do rozmów - powiedział.

B.prezydent podkreślił, że po jego piątkowej wypowiedzi wiele osób, m.in. w internecie, poparło jego poglądy. - Takiego poparcia i takiego zrozumienia jak teraz chyba nigdy nie miałem, to jest budujące - ocenił.

- Prawie cały naród popiera mnie, a paru ludzi jest przeciwko mnie i to opiniotwórczych. Oni sami się wykazują i pokazują jak są niebezpieczni i że oni są zagrożeniem, a nie ta większość. I nie jest zagrożeniem Wałęsa - bo toleruje, bo zgadza się, bo wolność proponuje i walczył o nią. Natomiast oni próbują mi ograniczyć moją wolność. To jest niewłaściwe i z tym zamierzam walczyć - powiedział b. prezydent.

Wałęsa pytany o możliwość prawnego usankcjonowania związków partnerskich dla par homoseksualnych, powiedział, że te "uregulowania na dziś są niedobre, ale uregulować trzeba tak, żeby nie przymuszać większości do ich zachcianek". Dodał, że sprawy te należy uregulować "mądrze, demokratycznie i wolnościowo".

- Nie możemy dążyć do rozwiązań, które wykluczą rodzenie się dzieci (...) Podstawową sprawą jest rodzina: mąż i żona. To jest wychowawcze, patriotyczne i to trzeba rozwijać. Gdybyśmy poszli w ich kierunku, to nie będziemy mieli emerytur. To nie jest prawidłowy wzór. To się zdarza, to jest i to trzeba honorować i nie należy tępić, ale to nie jest model rozwojowy i normalny - powiedział Wałęsa. Według niego gdyby "wszyscy doszli do tej mniejszości, to Polska przestałaby istnieć". - To nie jest model stworzony przez Pana Boga - nadmienił.

boukun

Bolek dodaje oliwy do ognia