Bolek dodaje oliwy do ognia

Data: 2013-03-04 16:14:20
Autor: matusm
Bolek dodaje oliwy do ognia

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kh2054$9f1$1mx1.internetia.pl...
Lech Wałęsa o słowach o homoseksualistach: powiedziałem to specjalnie
- W żadnym przypadku nikogo nie będę przepraszał - oświadczył Lech Wałęsa w Gdańsku, odnosząc się do swojej piątkowej wypowiedzi na temat homoseksualistów. Jak dodał, jego poglądy popiera prawie cały naród, a przeciwko jest "paru opiniotwórczych ludzi".

B. prezydent tłumaczył dziennikarzom: "Ja powiedziałem tylko, że mniejszości, którym oddaję wszelkie honory, nie powinny się afiszować i narzucać większości swoich poglądów. Mam dość tego afiszowania się, dość mówienia tylko o tym zamiast o innych sprawach".

Wałęsa podkreślił, że szanuje mniejszości. - Nie zagrażam im, udowodniłem to przez swoje życie i walkę. Natomiast teraz to te mniejszości są groźne, te mniejszości zagrażają większości, afiszują się i chcą narzucić większości swoje prawa. Ja się z tym nie zgadzam jako demokrata - dodał.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Lech-Walesa-o-slowach-o-homoseksualistach-powiedzialem-to-specjalnie,wid,15381638,wiadomosc.html?ticaid=1102b5&_ticrsn=3

Brawo Bolek, masz rację, tak myśli cały polski naród, w każdym bądź razie ta normalna większość...

Niech sie wreszcie przyzna ,ze dawał dupy esbekom i bedzie wszystko jasne chociaż nadal,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Bolek dodaje oliwy do ognia