Bolek - jaki tępy człowiek-Niemcy 10 mld zarobili na cukrze

Data: 2012-04-02 21:31:45
Autor: kefirh
Bolek - jaki tępy człowiek-Niemcy 10 mld zarobili na cukrze
W dniu 2012-04-02 20:47, pawel pisze:
Od 20 lat wałęsowska tępota rozdaje nasz wspólny majątek[...]

To wszystko w ramach rekompensaty kosztów ochrony rewolucyjnej sprawy: "polnische Boleck von Waleza",  jakie ponosi enerdowski Instytut Gaucka.

k.

Data: 2012-04-02 12:46:33
Autor: Marek
On Apr 2, 9:31 pm, kefirh <kef...@reuter.si> wrote:
> [...]

To wszystko w ramach rekompensaty kosztów ochrony rewolucyjnej sprawy:
"polnische Boleck von Waleza",  jakie ponosi enerdowski Instytut Gaucka..

Cus...mi sie wydaje, ze Gauck, byl tam cienkim bolkiem...
Koszty rewolucji zwrocily sie wielikrotnie.
Ten , skadinad, chyba uczciwy czlowiek, jest pionkiem ...

Data: 2012-04-02 23:07:01
Autor: Anatol

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:40a5c7e0-4c69-4436-b525-201b20b1528bw5g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

Koszty rewolucji zwrocily sie wielikrotnie.
Ten , skadinad, chyba uczciwy czlowiek, jest pionkiem ...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Produkcja cukru w Polsce w ostatnim sezonie = 1,89 mln ton = ok. 6,6 mld PLN licząc po cenie detalicznej 3,50 PLN = ok. 1,6 mld EUR z czego połowa to pewnie marża budżetu oraz hurtowników i sprzedawców. Od pozostałej kwoty należy odliczyć koszty surowca i produkcji.
I gdzie tu jest miejsce na 10 mld EUR zysku ?

Anatol

Data: 2012-04-03 15:52:36
Autor: Marek
On Apr 2, 11:07 pm, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:40a5c7e0-4c69-4436-b525-201b20b1528bw5g2000yqi.googlegroups.com....

> [...]

Koszty rewolucji zwrocily sie wielikrotnie.
Ten , skadinad, chyba uczciwy czlowiek, jest pionkiem ...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - -- -- -- -- -- -- --

[...]

A ile, wg.Ciebie , zarobily niemieckie firmy, produkujace w Polsce
cukier ?

Data: 2012-04-05 20:26:06
Autor: Anatol

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:0f62f387-bbb1-4a27-8cbf-48b8d946609eu5g2000yqu.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pewnie mniej od polskich pośredników. Z tych 1,6 mld EUR 40% udziału w sprzedaży ma Krajowa Spółka Cukrowa SA należąca w 100% do Skarbu Państwa i pracowników cukrowni. Spółka wypracowała 283 mln zysku netto w ostatnim roku obrachunkowym, a więc zyski pozostałych cukrowni można oszacować na 420 mln PLN = ok. 100 mln EUR

Anatol

Data: 2012-04-05 20:31:51
Autor: u2
W dniu 2012-04-05 20:26, Anatol pisze:
[...]

To jest hipoteza autora watku. Pewne jest, ze onegdaj polskie cukrownie
przyniosly niemcom 7 mld zysku w 2009.

Data: 2012-04-06 06:32:23
Autor: stevep
Dnia 05-04-2012 o 20:31:51 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Tak pewne, że wstydzisz się przytoczyć źródła?

--
stevep

Data: 2012-04-06 08:59:02
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f7de51a$0$1311$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zysk kwartalny netto największego producenta cukru w Europie (20% rynku UE w tym 50% rynku niemieckiego, 25 % polskiego) wynosił 106 mln EUR w 2004 :
http://www.netbrokers.pl/news.php?newlang=polish&artykul=10343&dzial=0

Gdzie tu 7 mld zysku ?

Anatol

Data: 2012-04-07 06:56:23
Autor: stevep
Dnia 06-04-2012 o 08:59:02 Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):

[...]

W wiadomościach z magla.
--
stevep

Bolek - jaki tępy człowiek-Niemcy 10 mld zarobili na cukrze