Bolek- kogoś brakuje?

Data: 2016-02-21 12:54:41
Autor: Chiron
Bolek- kogoś brakuje?
Oglądam TV Republikę. Słuchałem różnych dyskusji w różnych "telewizorach". Ewidentnie brakuje mi pana Paweła Zyzaka! Jak w ogóle można bez niego szczerze i poważnie roztrząsać sprawę Bolka? Dlaczego go nikgdzie nie ma? Podpadł wszystkim?

--

Chiron

Data: 2016-02-21 16:09:05
Autor: Pajdak
Bolek- kogoś brakuje?
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości news:nac8i2$g7c$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przerzuć się na TV Trwam. Będziesz wśród swoich.

--
Lepudruk

Data: 2016-02-22 02:47:39
Autor: stevep
Bolek- kogoś brakuje?
W dniu .02.2016 o 12:54 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

[...]

Tia, brakuje ci jeszcze ostatniego kretyna do kolekcji.
--
  stevep
-- -- -

Bolek- kogoś brakuje?