Bolek kopie leżącego

Data: 2020-11-11 10:02:22
Autor: boukun
Bolek kopie leżącego
"Kościół musiał ukrywać, zatajać". Wałęsa o skandalu i roli Jana Pawła II
- Problem polega na tym, żeby dobrze czytać wyzwania czasu - powiedział w programie "Newsroom" Lecha Wałęsa, komentując sprawę biskupa Stanisława Dziwisza i wpływ jego zachowania na odbiór Jana Pawła II. Były prezydent zwrócił uwagę, że papież i Kościół do końca XX wieku "żył w innych realiach, przy zagrożeniu komunizmem i innych dyktatur". - Dlatego Kościół musiał ukrywać, zatajać, maskować, żeby w niego nie uderzono - powiedział Wałęsa. Stwierdził, że teraz trzeba go oczyścić, wymodlić, bo Kościół jest nam potrzebny, by "te wszystkie brudne rzeczy, które były ukrywane zostały odrzucone". - Duch Święty daje nam zawsze papieża na miarę czasów - powiedział Wałęsa. Jak wyjaśnił, Jan Paweł II był po to, by się uwolnić od komunizmu, teraz daje innych papieży, by oczyścić Kościół. Według niego, albo Kościół padnie, albo się oczyści. Wspomniał także o Henryku Jankowskim. - Jestem z tego pokolenia, które duchowieństwo uważało za świętość, "dlatego nawet jak te głosy przebrzmiewały, nie braliśmy tego poważnie". Przyznał, że dziś się czuje z tym bardzo źle.

https://wiadomosci.wp.pl/kosciol-musial-ukrywac-zatajac-walesa-o-skandalu-i-roli-jana-pawla-ii-6574166796425345v
--
boukun

Data: 2020-11-11 10:33:49
Autor: A. Filip
Bolek kopie leżącego
boukun <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

<parafraza> "Dlatego Bolek musiał ukrywać, zatajać, maskować, żeby w
niego nie uderzono. </parafraza>

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-11-11 01:46:30
Autor: japanizer
Bolek kopie leżącego
On Wednesday, November 11, 2020 at 10:33:51 AM UTC+1, A. Filip wrote:
> [...]

<parafraza> "Dlatego Bolek musiał ukrywać, zatajać, maskować, żeby w

I przede wszystkim - wielkie brawa dla Lecha Wałęsy! M.in. dzięki niemu od 30 lat nie mamy komuny! Choć od pięciu lat Polskę rujnuje pistargowica.

No i w jednym nie ma racji: "Stwierdził, że teraz trzeba go oczyścić, wymodlić, bo Kościół jest nam potrzebny". Oczywista bzdura. Kościół nie jest Polakom do niczego potrzebny, to pasożyt niszczący nasz naród.

Data: 2020-11-11 10:49:53
Autor: u2
Bolek kopie leżącego
W dniu 11.11.2020 o 10:46, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

ale ale, naród japy to na pewno nie Polacy:)))))))))))

Data: 2020-11-11 14:07:40
Autor: boukun
Bolek kopie leżącego
[...]

Młody jesteś i odporny na wiedzę. Nie mamy komuny dzięki komunie, dzięki Kiszczakowi, SB i Jaruzelskiemu. To oni wymyślili okrągły stół, przy którym obradowali z własną agenturą, jak się uwłaszczyć na majątku narodowym Polaków.
--
boukun

Data: 2020-11-11 05:58:39
Autor: japanizer
Bolek kopie leżącego
On Wednesday, November 11, 2020 at 2:07:43 PM UTC+1, boukun wrote:

> Młody jesteś i odporny na wiedzę. Nie mamy komuny dzięki komunie, dzięki Kiszczakowi, SB i Jaruzelskiemu.

P. boukun, koniecznie idźcie złożyć kwiaty na grobie Jaruzelskiego i Kiszczaka.

Data: 2020-11-11 06:07:50
Autor: Zenek Kapelinder
Bolek kopie leżącego
środa, 11 listopada 2020 o 14:58:41 UTC+1 japa...@japanizer.org napisał(a):
On Wednesday, November 11, 2020 at 2:07:43 PM UTC+1, boukun wrote: > W dniu 11.11.2020 o 10:46, japa...@japanizer.org pisze: > > >>> "Kościół musiał ukrywać, zatajać". Wałęsa o skandalu i roli Jana Pawła II > >>> - Problem polega na tym, żeby dobrze czytać wyzwania czasu - > >>> powiedział w programie "Newsroom" Lecha Wałęsa, komentując sprawę > >>> biskupa Stanisława Dziwisza i wpływ jego zachowania na odbiór Jana > >>> Pawła II. Były prezydent zwrócił uwagę, że papież i Kościół do końca > >>> XX wieku "żył w innych realiach, przy zagrożeniu komunizmem i innych > >>> dyktatur". - > >>> Dlatego Kościół musiał ukrywać, zatajać, maskować, żeby w niego nie > >>> uderzono - powiedział Wałęsa. Stwierdził, że teraz trzeba go oczyścić, > >>> wymodlić, bo Kościół jest nam potrzebny, by "te wszystkie brudne > >>> rzeczy, które były ukrywane zostały odrzucone". - Duch Święty daje nam > >>> zawsze papieża na miarę czasów - powiedział Wałęsa. Jak wyjaśnił, Jan > >>> Paweł II był po to, by się uwolnić od komunizmu, teraz daje innych > >>> papieży, by oczyścić Kościół. Według niego, albo Kościół padnie, albo > >>> się oczyści. Wspomniał także o Henryku Jankowskim. - Jestem z tego > >>> pokolenia, które duchowieństwo uważało za świętość, "dlatego nawet jak > >>> te głosy przebrzmiewały, nie braliśmy tego poważnie". Przyznał, że > >>> dziś się czuje z tym bardzo źle. > >>> > >>> https://wiadomosci.wp.pl/kosciol-musial-ukrywac-zatajac-walesa-o-skandalu-i-roli-jana-pawla-ii-6574166796425345v > >> > >> <parafraza> "Dlatego Bolek musiał ukrywać, zatajać, maskować, żeby w > >> niego nie uderzono. </parafraza> > > > > I przede wszystkim - wielkie brawa dla Lecha Wałęsy! M.in. dzięki niemu od 30 lat nie mamy komuny! Choć od pięciu lat Polskę rujnuje pistargowica. > > > > No i w jednym nie ma racji: "Stwierdził, że teraz trzeba go oczyścić, wymodlić, bo Kościół jest nam potrzebny". Oczywista bzdura. Kościół nie jest Polakom do niczego potrzebny, to pasożyt niszczący nasz naród. > > > > Młody jesteś i odporny na wiedzę. Nie mamy komuny dzięki komunie, dzięki > Kiszczakowi, SB i Jaruzelskiemu.
P. boukun, koniecznie idźcie złożyć kwiaty na grobie Jaruzelskiego i Kiszczaka.
Jak nie lubię tego folksdojcza to ma rację. To był majstersztyk. Zlikwidować komunę tak żeby czerwoni bandyci lepiej na likwidacji wyszli niż jak w niej rządzili. Na dodatek likwidacja odbyła się na życzenie klasy robotniczej dla której socjalizm jest naturalnym do życia środowiskiem. Coś jak by na życzenie ryb z oceanu na Saharę je przenieść.

Data: 2020-11-11 06:23:28
Autor: japanizer
Bolek kopie leżącego
On Wednesday, November 11, 2020 at 3:07:53 PM UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
Jak nie lubię tego folksdojcza to ma rację. To był majstersztyk. Zlikwidować komunę tak żeby czerwoni bandyci lepiej na likwidacji wyszli niż jak w niej rządzili. Na dodatek likwidacja odbyła się na życzenie klasy robotniczej dla której socjalizm jest naturalnym do życia środowiskiem. Coś jak by na życzenie ryb z oceanu na Saharę je przenieść.

P. Zenku, socjalizm w pełnej krasie jest jeszcze na wschód od polskich granic.

Proszę się przenieść do tego oceanu obfitości z naszej polskiej - jak to p. Zenek określił - pustyni.

Data: 2020-11-11 06:43:39
Autor: Zenek Kapelinder
Bolek kopie leżącego
środa, 11 listopada 2020 o 15:23:30 UTC+1 japa...@japanizer.org napisał(a):
On Wednesday, November 11, 2020 at 3:07:53 PM UTC+1, Zenek Kapelinder wrote: > środa, 11 listopada 2020 o 14:58:41 UTC+1 japa...@japanizer.org napisał(a): > > On Wednesday, November 11, 2020 at 2:07:43 PM UTC+1, boukun wrote: > > > W dniu 11.11.2020 o 10:46, japa...@japanizer.org pisze: > > > > > > >>> "Kościół musiał ukrywać, zatajać".. Wałęsa o skandalu i roli Jana Pawła II > > > >>> - Problem polega na tym, żeby dobrze czytać wyzwania czasu - > > > >>> powiedział w programie "Newsroom" Lecha Wałęsa, komentując sprawę > > > >>> biskupa Stanisława Dziwisza i wpływ jego zachowania na odbiór Jana > > > >>> Pawła II. Były prezydent zwrócił uwagę, że papież i Kościół do końca > > > >>> XX wieku "żył w innych realiach, przy zagrożeniu komunizmem i innych > > > >>> dyktatur". - > > > >>> Dlatego Kościół musiał ukrywać, zatajać, maskować, żeby w niego nie > > > >>> uderzono - powiedział Wałęsa. Stwierdził, że teraz trzeba go oczyścić, > > > >>> wymodlić, bo Kościół jest nam potrzebny, by "te wszystkie brudne > > > >>> rzeczy, które były ukrywane zostały odrzucone". - Duch Święty daje nam > > > >>> zawsze papieża na miarę czasów - powiedział Wałęsa. Jak wyjaśnił, Jan > > > >>> Paweł II był po to, by się uwolnić od komunizmu, teraz daje innych > > > >>> papieży, by oczyścić Kościół. Według niego, albo Kościół padnie, albo > > > >>> się oczyści. Wspomniał także o Henryku Jankowskim. - Jestem z tego > > > >>> pokolenia, które duchowieństwo uważało za świętość, "dlatego nawet jak > > > >>> te głosy przebrzmiewały, nie braliśmy tego poważnie". Przyznał, że > > > >>> dziś się czuje z tym bardzo źle. > > > >>> > > > >>> https://wiadomosci.wp.pl/kosciol-musial-ukrywac-zatajac-walesa-o-skandalu-i-roli-jana-pawla-ii-6574166796425345v > > > >> > > > >> <parafraza> "Dlatego Bolek musiał ukrywać, zatajać, maskować, żeby w > > > >> niego nie uderzono. </parafraza> > > > > > > > > I przede wszystkim - wielkie brawa dla Lecha Wałęsy! M.in. dzięki niemu od 30 lat nie mamy komuny! Choć od pięciu lat Polskę rujnuje pistargowica. > > > > > > > > No i w jednym nie ma racji: "Stwierdził, że teraz trzeba go oczyścić, wymodlić, bo Kościół jest nam potrzebny". Oczywista bzdura. Kościół nie jest Polakom do niczego potrzebny, to pasożyt niszczący nasz naród. > > > > > > > > > > Młody jesteś i odporny na wiedzę. Nie mamy komuny dzięki komunie, dzięki > > > Kiszczakowi, SB i Jaruzelskiemu. > > P. boukun, koniecznie idźcie złożyć kwiaty na grobie Jaruzelskiego i Kiszczaka. > Jak nie lubię tego folksdojcza to ma rację. To był majstersztyk. Zlikwidować komunę tak żeby czerwoni bandyci lepiej na likwidacji wyszli niż jak w niej rządzili. Na dodatek likwidacja odbyła się na życzenie klasy robotniczej dla której socjalizm jest naturalnym do życia środowiskiem. Coś jak by na życzenie ryb z oceanu na Saharę je przenieść.
P. Zenku, socjalizm w pełnej krasie jest jeszcze na wschód od polskich granic. Proszę się przenieść do tego oceanu obfitości z naszej polskiej - jak to p. Zenek określił - pustyni.
Ty się zastanawiasz nad tym co piszesz czy jak rdzenny pizdziak z dupy odpowiadasz na wszystko?

Data: 2020-11-11 16:15:30
Autor: u2
Bolek kopie leżącego
[...]

to ubek japa, jego rodacy to żydoubecy:))))))))))))))

Data: 2020-11-11 18:11:46
Autor: boukun
Bolek kopie leżącego
W dniu 11.11.2020 o 14:58, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

Nie moja bajka, Bronek, Michnik to robili, wiedzą dlaczego.
--
boukun

Bolek kopie leżącego