Bolek mi³osierny

Data: 2015-01-09 11:20:44
Autor: El Comandante
Bolek mi³osierny
- By³ niesamowit± gadu³±. Przez to gadanie wci±gniêto go w agenturalno¶æ. A przecie¿ nie by³ ¿adnym agentem. Plotki na ten temat by³y wierutnym k³amstwem. Wszystko zosta³o zreszt± wyja¶nione - mówi WP Lech Wa³êsa. - Kiedy¶ patrzy³em na niego krytycznie, dzi¶ mam o nim inne zdanie. Widzê go jako bohatera, nie zdrajcê. Nie zd±¿y³em tego zrobiæ wcze¶niej, ale chcia³bym powiedzieæ mu teraz: przepraszam i zwracam honor - podkre¶la by³y prezydent.

~TW Bolek 11 minut temu

Za ¿ycia nie chcia³ przeprosiæ . Wola³ je¼dziæ do ciep³ych krajów i fotki rodakom przesy³aæ. Bolek mi³osierny.

Bolek mi³osierny