Bolek opanowany przez Geremka i Mazowieckiego

Data: 2013-09-16 15:45:51
Autor: boukun
Bolek opanowany przez Geremka i Mazowieckiego
Wschodnioniemiecka służba bezpieczeństwa Stasi od lutego 1980 r. inwigilowała przyszłego przewodniczącego "Solidarności" Lecha Wałęsę, oplatając go siecią agentów - wynika z artykułu Filipa Gańczaka, zamieszczonego przez niemiecki "Die Welt".

NRD-owska policja polityczna obserwowała uważnie polską opozycję od końca lat 70. Wałęsą zainteresowała się jeszcze przed objęciem przez niego kierownictwa strajku w stoczni gdańskiej w lecie 1980 roku.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Niemiecki-Die-Welt-o-inwigilacji-Lecha-Walesy-przez-Stasi,wid,15990000,wiadomosc.html?ticaid=111517

Jakie pseudonimy nosili TW Geremek i Mazowiecki?

boukun

Data: 2013-09-16 16:17:07
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l1734a$9so$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jeden zapewne Boukun, a drugi to pewnie Pejs. ;-)))

MW

Data: 2013-09-16 19:49:16
Autor: boukun
Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:l17cu0$5v7$3news.albasani.net...

[...]

I jeden i drugi to pejsy...

boukun

Data: 2013-09-16 22:00:47
Autor: boukun
Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:l17k0v$klb$5news.albasani.net...

[...]

Lejba Kohne...

boukun

Data: 2013-09-17 16:38:03
Autor: Mark Woydak
Bolek opanowany przez Geremka i Mazowieckiego

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l17p3d$gjh$1mx1.internetia.pl...
A Wałęsa?

MW

Lejba Kohne...

boukun

Czy w Polsce jest ktoś, oczywiście oprócz ciebie kto nie jest pochodzenia żydowskiego?

MW

Data: 2013-09-17 17:34:29
Autor: boukun
Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:l19q7t$m50$1news.albasani.net...

[...]

Na szczytach władzy mało kto, reszta to szabesgoje...

boukun

Data: 2013-09-17 21:34:49
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l19tsg$bpo$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości

| Na szczytach władzy mało kto

Słusznie towarzyszu boukun. Jaruzelski, jak same nazwisko wskazuje: Żyd i syjonista. Niech spierdala do Jeruzalem!

Data: 2013-09-17 21:16:06
Autor: Towarzysz Gnój
Bolek opanowany przez Geremka i Mazowieckiego

> [...]

Mazowiecki pejs? Nu, dobrze... Ale za to dobry katolik!
Buuuuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-09-17 22:16:10
Autor: boukun
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l1a9s4$u2i$2node1.news.atman.pl...

> [...]
|
| I jeden i drugi to pejsy...

Mazowiecki pejs? Nu, dobrze... Ale za to dobry katolik!

Żyd katolik, nic nowego...

boukun

Data: 2013-09-19 19:12:45
Autor: Towarzysz Gnój

| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Niemiecki-Die-Welt-o-inwigilacji-Lecha-Walesy-przez-Stasi,wid,15990000,wiadomosc.html?ticaid=111517

| > |
| > |

| Żyd katolik, nic nowego...

papieżowie też w jarmułkach!

Data: 2013-09-19 19:54:37
Autor: boukun
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l1fbc5$nf$2node2.news.atman.pl...

| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Niemiecki-Die-Welt-o-inwigilacji-Lecha-Walesy-przez-Stasi,wid,15990000,wiadomosc.html?ticaid=111517

| > |
| > |

| Żyd katolik, nic nowego...

papieżowie też w jarmułkach!

Od biskupa wzwyż tylko Żyd, bo tylko Żyd może chodzić w jarmułce...

boukun

Data: 2013-09-19 21:48:25
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l1fef8$uso$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| Od biskupa wzwyż tylko Żyd, bo tylko Żyd może chodzić w jarmułce...

   a wikary? Żyd nie może zostać wikariuszem?

Data: 2013-09-19 22:48:04
Autor: boukun
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l1fkei$9u4$1node2.news.atman.pl...

| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Niemiecki-Die-Welt-o-inwigilacji-Lecha-Walesy-przez-Stasi,wid,15990000,wiadomosc.html?ticaid=111517

| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| Od biskupa wzwyż tylko Żyd, bo tylko Żyd może chodzić w jarmułce...

  a wikary? Żyd nie może zostać wikariuszem?

Też może, nie od razu jest się biskupem...
Przecież katolicyzm i chrześcijaństwo to wierzenia stricte żydowskie...

boukun

boukun

Data: 2013-09-16 18:20:55
Autor: u2
W dniu 2013-09-16 15:45, boukun pisze:
Jakie pseudonimy nosili TW Geremek i Mazowiecki?

läufer und schildkröte

--
http://www.youtube.com/watch?v=JMRqW0en3e8

Data: 2013-09-16 19:02:58
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52372fe6$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-09-16 15:45, boukun pisze:
Jakie pseudonimy nosili TW Geremek i Mazowiecki?

läufer und schildkrÜte

Hofman ma natomiast ksywkę TW Большой Хер.

MW

Data: 2013-09-16 18:36:10
Autor: Trybun
[...]

Nie rób pozorów i nie każ mi darzyć szacunkiem takich osobników jak Geremek czy Mazowiecki, że to oni niby współdziałali z SB dla dobra Polski i Polaków.

Data: 2013-09-16 19:04:04
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l17c21$8ha$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jedyną osobą, którą dażysz szacunkiem jest Wojciech Jaruzelski, prawda?

MW

Data: 2013-09-19 13:45:35
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-16 19:04, Mark Woydak pisze:

[...]

Szacunek to za dużo powiedziane, ot można powiedzieć że doceniam to co robił dla dobra Polski, i to wszystko.

Data: 2013-09-20 21:04:40
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-19 19:55, Mark Woydak pisze:

[...]

Wielokrotnie o tym już pisałem.

Data: 2013-09-21 07:54:48
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l1i696$o99$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jakoś nie mogę dopatrzyć się tych zasług. Możesz wymienić kilka które uszczęśliwiły polski naród. To, że mógł pozabijać "wrogów ludu" ale tego nie zrobił sobie odpuść.

MW

Data: 2013-09-21 23:24:13
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-21 07:54, Mark Woydak pisze:

Jakoś nie mogę dopatrzyć się tych zasług. Możesz wymienić kilka które uszczęśliwiły polski naród. To, że mógł pozabijać "wrogów ludu" ale tego nie zrobił sobie odpuść.

MW

Własna osobą zatrzymywał naciskającą na kraj ze wszystkich stron zarazę zwaną kapitalizmem.

Data: 2013-09-19 21:30:20
Autor: Towarzysz Gnój
Bolek opanowany przez Geremka i Mazowieckiego

| Szacunek to za dużo powiedziane, ot można powiedzieć że doceniam to co
| robił dla dobra Polski, i to wszystko.

A przecież powiedział, że bez stanu wojennego, nie byłoby Okragłego Stołu. Nie zauważyliscie Trybunie, ze Okrągły Stół był najważniejszym elementem stanu wojennego? Bo gdybyście tak Trybunie zechcieli sie uwłaszczyć, na przykład przejąć państwowy sklepik, firmę... to związkowa hołota nigdy by wam na to nie pozwoliła! Dlatego potrzebny był stan wojenny 'w obronie socjalizmu'... czyli mówimy 'Partia', a robimy to, co dla Partii jest akurat najbardziej korzystne.
Buuuuuuuuuu-ha-ha!
Gdybyście nie spali na zebraniach, też byście się załapali towarzyszu Trybun!
gru.pl

Data: 2013-09-20 21:04:53
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-19 21:30, Towarzysz Gnój pisze:
> [...]

Buuuuuuuuuu-ha-ha!
Gdybyście nie spali na zebraniach, też byście się załapali towarzyszu Trybun!

Stan wojenny dał wielu Polakom jeszcze nieomal 10 lat życia na jakie człowiek zasługuje. Naprawdę  - bezcenne.

Data: 2013-09-20 21:51:45
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l1i698$o99$4node2.news.atman.pl...
| > |

| Stan wojenny dał wielu Polakom jeszcze nieomal 10 lat życia na jakie
| człowiek zasługuje. Naprawdę  - bezcenne.

Nieomal dziesięć? Buuuu-ha-ha!
Cały czas mamy w Polsce stan wojenny towarzyszu Trybun! Przy okragłym mebelku było tylko przewerbowanie 'żydków', którzy się na nas obrazili w 68. Dlatego Okragły Stół jest dotąd najważniejszym elementem stanu wojennego.
gru.pl

Data: 2013-09-21 23:24:46
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-20 21:51, Towarzysz Gnój pisze:

> [...]

było tylko przewerbowanie 'żydków', którzy się na nas obrazili w 68. Dlatego
Okragły Stół jest dotąd najważniejszym elementem stanu wojennego.

Już przestań fantazjować, Jacek.. Jakie "żydki"? Były dwie strony - szeroko rozumiana "S" z apetytem na zawłaszczenie wszystkiego, i Partia, która była za tym żeby majątek narodowy pozostał w rękach narodu. Strażnikiem tego miał być Jaruzelski, jako prezydent, jednak siły zła nie dały mu długo pozostać na tym stanowisku... A gdy tylko odszedł to momentalnie zaczął się szaber narodowych dóbr. No i zaprzedawanie kraju interesom imperialistów.
Tak Jacek, obecnie w kraju mamy coś znacznie gorszego niż tamten stan wojenny.

Data: 2013-09-22 01:08:46
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l1l2u0$sfq$1node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-09-20 21:51, Towarzysz Gnój pisze:

| > |

| Już przestań fantazjować, Jacek.. Jakie "żydki"?

Nu tak, wyraziłem się niesciśle towarzyszu Trybun (a nawet troche stronniczo, co nie licuje w obecnych czasach). Otóż patrząc obiektywnie trzeba przyznać, że Partia nasza nigdy nie była jednolita, co ujawniło się już w czasie kryzysu roku 1956. Wtedy to frakcja 'chamów' postawiła się frakcji 'żydów' (pisze w cudzysłowie, bo to tylko uogólnienia). Jeśli chodzi o samych Żydów, to owszem, było ich trochę w słuzbie UB, ale to już nie miało znaczenia wobec napaści Izraela na miłujace socjalizm państwa arabskie. Zatem nie chodzi już o 'żydów', tylko o młode pokolenie zdegustowane socjalizmem w wydaniu towarzysza Gomółki, którego oni nadal uważali za chama i antysemitę. Tak to Trybunie narodziła nam się w PRL opozycja.

  Były dwie strony

A widzieliscie jakąś trzecią?
 -
| szeroko rozumiana "S"

Wyście też tak 'szeroko rozumieli'? Buu-ha-ha !

  z apetytem na zawłaszczenie wszystkiego

Dobry apetyt podstawą sukcesu!

, i Partia

Partia nasza została Zjednoczona towarzyszu Trybun! A te polityczne nazwy i formy, to tylko gry wojenne, bo jakże inaczej?
gru.pl

Data: 2013-09-16 19:50:55
Autor: boukun
[...]

A niby jakie dobro sprawili SBecy i ich agentura geremkowska, sprzedając Polskę w pacht syjonistom?

boukun

Data: 2013-09-16 20:02:07
Autor: u2
W dniu 2013-09-16 19:50, boukun pisze:

[...]

ale to ty nalezales do esbucji (i nalezysz, bo bywszych czekistow nie bywajet)

--
http://www.youtube.com/watch?v=JMRqW0en3e8

Data: 2013-09-16 22:01:37
Autor: boukun
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5237479d$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pierdol się chu-ju...

boukun

Data: 2013-09-16 22:09:10
Autor: u2
W dniu 2013-09-16 22:01, boukun pisze:

ale to ty nalezales do esbucji (i nalezysz, bo bywszych czekistow nie
bywajet)

Pierdol się chu-ju...

boukun

e tam bekon, nie kazdy jest do ciebie podobny, podstarzaly esbucu ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=JMRqW0en3e8

Data: 2013-09-17 16:38:28
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l17p4v$got$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ten u2 to idiota genetyczny ;-)))

MW

Data: 2013-09-17 21:16:33
Autor: Towarzysz Gnój
Bolek opanowany przez Geremka i Mazowieckiego

| Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości

| Pierdol się chu-ju...

Na co te nerwy towarzyszu boukun? Za towarzysza Gomółki mogliście sobie wyzywać od chujów (a skorośmy weszli do Europy, powinniście dzisiaj kląć kulturalnie, na przykład po niemiecku)

Data: 2013-09-17 21:15:55
Autor: Towarzysz Gnój

> [...]
Polaków.

| A niby jakie dobro sprawili SBecy i ich agentura geremkowska, sprzedając

'Syjonistom'?
Buuuuuuuuuuuuu-ha-ha-ha-ha !
gru.pl

Data: 2013-09-19 13:46:11
Autor: Trybun
[...]

Bronili interesu przeciętnego kowalskiego i nowaka, czyli 90% społeczeństwa. Bronili dopuki się dało. dopóki twoi szefowie z "S" nie przejęli pałeczki w rządzeniu tym krajem.

Data: 2013-09-19 21:14:08
Autor: Towarzysz Gnój

> [...]
|
| Bronili interesu przeciętnego kowalskiego i nowaka, czyli 90%

No nie żartujcie towarzyszu Trybun!
90 % społeczeństwa chcecie uczynić prezesami banków albo spółek zoo?
gru.pl

Data: 2013-09-20 21:05:10
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-19 21:14, Towarzysz Gnój pisze:

> [...]
| społeczeństwa.

No nie żartujcie towarzyszu Trybun!
90 % społeczeństwa chcecie uczynić prezesami banków albo spółek zoo?

Masz spaczone wyobrażenie o tym co może ludzi czynić szczęśliwymi.

Data: 2013-09-20 22:18:32
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l1i698$o99$3node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-09-19 21:14, Towarzysz Gnój pisze:

| > |

| Masz spaczone wyobrażenie o tym co może ludzi czynić szczęśliwymi.

A to zależy od dojrzałosci klasowej. Bo jeśli człowiek nie dojrzał do socjalizmu, to i w kapitalizmie będzie nieudacznikiem. No i jak takiego chcecie uszczęśliwić towarzyszu Trybun?
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-09-21 23:24:59
Autor: Trybun
Bolek opanowany przez Geremka i Mazowieckiego
W dniu 2013-09-20 22:18, Towarzysz Gnój pisze:
| > |

> [...]

socjalizmu, to i w kapitalizmie będzie nieudacznikiem. No i jak takiego chcecie

Zależy od dojrzałości emocjonalnej, kulturowej, obyczajowej, ale po co ja to piszę, przecież ty i tak tego nie zrozumiesz...

Data: 2013-09-22 00:02:31
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l1l2u0$sfq$2node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-09-20 22:18, Towarzysz Gnój pisze:
| > | > |

| > |
| > |

| Zależy od dojrzałości emocjonalnej, kulturowej, obyczajowej, ale po co
| ja to piszę, przecież ty i tak tego nie zrozumiesz...

Ależ piszcie sobie towarzyszu Trybunie!
Tylko ostatnio mało coś piszecie o tych 'wiecznie nienażartych swińskich ryjach'. Czyżbyście dojrzałość klasową rozmienili na jakąś inną?

Data: 2013-09-17 21:16:45
Autor: Towarzysz Gnój
> [...]

| Nie rób pozorów i nie każ mi darzyć szacunkiem takich osobników jak
| Geremek czy Mazowiecki, że to oni niby współdziałali

A  jak wy myślicie Trybunie? Kiszczak siadałby do rozmów z obcymi?

 z SB dla dobra
| Polski i Polaków.

Buuuuuuu-ha-ha-ha! Źle wam towarzyszu Trybun?
gru.pl

Data: 2013-09-19 13:46:24
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-17 21:16, Towarzysz Gnój pisze:

| Nie rób pozorów i nie każ mi darzyć szacunkiem takich osobników jak
| Geremek czy Mazowiecki, że to oni niby współdziałali

A  jak wy myślicie Trybunie? Kiszczak siadałby do rozmów z obcymi?

Nie znam Kiszczaka, nigdy nie interesowałem sie jego życiorysem, jednak po działaniach sądzę że znacznie bliżej mu do zgnilizmu kapitalistycznego niż do idei Komunizmu.

Data: 2013-09-19 21:32:00
Autor: Towarzysz Gnój

> [...]
| po działaniach sądzę że znacznie bliżej mu do zgnilizmu
| kapitalistycznego niż do idei Komunizmu.

Buuuu-ha-ha!
a Jaruzelski Trybunie? Myślisz, że on również rozmawiałby z obcymi?

Data: 2013-09-20 21:05:15
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-19 21:32, Towarzysz Gnój pisze:

> [...]
| kapitalistycznego niż do idei Komunizmu.

Buuuu-ha-ha!
a Jaruzelski Trybunie? Myślisz, że on również rozmawiałby z obcymi?

Całe życie Jaruzelskiego to walka o lepszy świat dla innych.

Data: 2013-09-20 22:13:20
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l1i698$o99$5node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-09-19 21:32, Towarzysz Gnój pisze:
| > |
| > |

| Całe życie Jaruzelskiego to walka o lepszy świat dla innych.

Słusznie towarzyszu Trybun! Sama przynależność do NKWD już nobilituje człowieka, a towarzysz Jaruzelski ma czym sie pochwalić. Już w latach czterdziestych tropił akowskie szczury, które mellinowały się na Ziemiach Odzyskanych po tej awanturze w Warszawie. Wysłał ludowe wojsko na Pepików, którym sie zachciało poprawiać socjalizm. I na gdańskich warchołów, żeby im w Boże Narodzenie się nie nudziło. Stan wojenny też zrobił przed świętami, a mogło być wesoło już rok wcześniej, gdyby towarzysze radzieccy nie odmówili pomocy... Tu jednak trzeba podkreslić, ze nasz generał nigdy nie pękał, a towarzysza Kulikowa niemal po butach całował, żeby zaszedł z  Armią Czerwoną do nas w gościnę, tylko że wicie... Oni wtedy musieli wyzwalać Afganistan, więc za bardzo nie mogli się rozdwoić.
Jak nie patrzeć towarzyszu Trybun, Zwiazek Radziecki już nie istnieje, a stan wojenny mamy w Polsce do dziś. I to jest największa zasługa towarzysza generała!
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-09-21 23:25:52
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-20 22:13, Towarzysz Gnój pisze:

> [...]

wojenny mamy w Polsce do dziś. I to jest największa zasługa towarzysza generała!

Wszystko to tylko przynosi mu chwałę. Nie odnoszę się do tych twoich (i nie tylko twoich) pobożnych życzeń co do Jego dialogu z Kuligowem.
  Co ty ciągle z tym stanem wojennym? O co ci tak właściwie idzie?

Data: 2013-09-22 00:22:49
Autor: Towarzysz Gnój

> [...]
| >

| Wszystko to tylko przynosi mu chwałę. Nie odnoszę się do tych twoich (i
| nie tylko twoich) pobożnych życzeń co do Jego dialogu z Kuligowem.

Wiktor Gieorgijewicz Kulikow
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wiktor_Kulikow#.C5.BByciorys

|  Co ty ciągle z tym stanem wojennym? O co ci tak właściwie idzie?

O to idzie towarzyszu Trybun, że gdyby Kulikow wysłuchał próśb towarzysza Jaruzelskiego, nie mielibyśmy w Polsce stanu wojennego, tylko pomoc radziecką.
A tak widzicie?... Z wiazek Radziecki rozpadł się ćwierć wieku temu, a my mamy stan wojenny.
Buuuuuu-ha-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-09-21 07:53:09
Autor: Mark Woydak
> [...]

a Jaruzelski Trybunie? Myślisz, że on również rozmawiałby z obcymi?

Całe życie Jaruzelskiego to walka o lepszy świat dla innych.

Raczej dla siebie i swoich czerwonych towarzyszy.

MW

Data: 2013-09-21 23:26:17
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-21 07:53, Mark Woydak pisze:

Całe życie Jaruzelskiego to walka o lepszy świat dla innych.

Raczej dla siebie i swoich czerwonych towarzyszy.

MW

Nie ten typ człowieka,.. Taki model dopiero się pokazał w kraju po 89 roku. Przykład - co drugie słowo jednego z nich - "elementarne zasady przyzwoitości" i w jednym ruchu ogranicza biednym zasiłki pogrzebowe, jednocześnie obsypując złotem rodziny swoich kamratów, które wcale do biednych nie należą.

Bolek opanowany przez Geremka i Mazowieckiego