Bolek poparł już Unię Wolności?

Data: 2011-11-17 17:01:56
Autor: identifikator: 20110701
Bolek poparł już Unię Wolności?
coś ostatnio Bolek się nie pokazuje, nie wiem obraził się czy co?
czy już poparł oficjalnie nową drużynę przewodniczącego Tuska?

Data: 2011-11-17 17:09:33
Autor: Leprechaun

Użytkownik "identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:ja3b5i$fe4$1node2.news.atman.pl...
coś ostatnio Bolek się nie pokazuje, nie wiem obraził się czy co?
czy już poparł oficjalnie nową drużynę przewodniczącego Tuska?

Zmień gazetę lub kanał TV.

BomBel

Data: 2011-11-17 17:59:34
Autor: Kubuś Puchatek
Dnia Thu, 17 Nov 2011 17:09:33 +0100, Leprechaun napisał(a):

[...]

Zaproponowałbym mu by zrobił sobie solidnego baranka w solidną ścianę. Ku
uciesze prezesa PiS.

--
Kasując ten post z 2011-11-17 17:58:53 kundel rAzor wściekle zębami kłapie.

Data: 2011-11-17 18:35:50
Autor: stevep
Dnia 17-11-2011 o 17:59:34 Kubuś Puchatek <obsrywator@noname.org>  napisał(a):

[...]

Sprawdziłeś na sobie?

--
stevep

Data: 2011-11-17 18:00:12
Autor: Kubuś Puchatek
Dnia Thu, 17 Nov 2011 17:01:56 +0100, identifikator: 20110701 napisał(a):

coś ostatnio Bolek się nie pokazuje, nie wiem obraził się czy co?
czy już poparł oficjalnie nową drużynę przewodniczącego Tuska?

Poparł, nie poparł co to zmienia. Ty i tak pozostaniesz psiowskim durniem!

--
Kasując ten post z 2011-11-17 17:59:46 kundel rAzor wściekle zębami kłapie.

Bolek poparł już Unię Wolności?