Bolek przegrał z Wyszkowskim

Data: 2010-08-31 18:50:40
Autor: Jarek od kżyża
Bolek przegrał z Wyszkowskim

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał

Przypominam tutejszym fanom kapusiów PRLu, ze funkcjonariusz SB
potwierdził po raz kolejny, że Wałęsa to Bolek i że za donoszenie SB,
WSW i MO brał chętnie sowite wynagrodzenie.

A ja przypominam fanom zakłamanego karła co powiedziała pełnomocnik Lecha Wałęsy:

Na ogłoszenie wyroku nie przyszedł ani Wałęsa ani Wyszkowski. Po wyjściu z sali pełnomocnik Wałęsy, adwokat Ewelina Wolańska powiedziała dziennikarzom, że na sto procent będzie apelacja: - Sąd sam stwierdził w uzasadnieniu, że nie ma żadnych dowodów na prawdziwość słów Wyszkowskiego. Jestem bardzo zaskoczona tym co się dziś stało. Nie rozumiem tego wyroku.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8318691,Wyszkowski_nie_naruszyl_dobr_osobistych_Walesy.html#ixzz0yCdnPbPP

Przemysław Warzywny

--

"Zjazd "Solidarności" skrojony pod potrzeby Janusza Śniadka i Jarosława Kaczyńskiego "popsuła" kobieta,
 która w Sierpniu '80 rozpoczęła strajk gdańskiej komunikacji.

Bolek przegrał z Wyszkowskim