Bolek sie poplakal - ze strachu chyba...

Data: 2009-04-20 12:19:40
Autor: awe
Bolek sie poplakal - ze strachu chyba...

Użytkownik "Green Apple" <skaramanga007@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gshhae$4t$1inews.gazeta.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/1955273,11,item.html
ta ostatnio widzialem go na jakiejs auli, pajacowal ze az milo...wszystko to mnie wielce bawi. najpierw kapowal, potem zostal wynajety przez sb i prowadzony ku rewolucji...i teraz w nastepnym etapie opowiada glupoty.
awe

Data: 2009-04-20 12:20:25
Autor: Green Apple

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:gshia6$t37$1news.onet.pl...

[...]

Ciagle jest na uslugach tych samych ludzi.

Bolek sie poplakal - ze strachu chyba...